Nie pali na jeden cylinder

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam toyote carine 95 1.6 gdy jest zimny wszystko gra ale po przejechaniu paru kilometrow przestaje przepalac na jeden cylinder sprawdzalem swiece,przewody a nawet zmienilem wtrysk i to samo co jest grane? luk
  
 
A sprawdzałeś palec/kopułka ?
Czy świeca na tym cylindrze różni się wyglądem od pozostałych ?
Kompresja obadana ?
Pozdro.
  
 
a luz zaworowy? nie podparty zawór?
  
 
Mam to samo jak zimny wszystko ok a po nagrzaniu i przejechaniu ok 10km nie pali mi czwarty cylinder.Wymienilem swiece kable, kopulka wyglada dobrze,wymienilem tez czujnik temperatury cieczy jedyna poprawa to teraz nie wlacza mi sie kontrolka silnika ale dalej nie pali na wszystkie gary.Jak ostygnie jest ok.Dodatkowo obroty na biegu jalowym po nagrzaniu mialem miedzy 900 i 400-falowaly postanowilem wyczyscic wiec przepustnice i silniczek krokowy czy tez jego odpowiednik w Toyocie.Wykrecilem przepustnice udalo mi sie odkrecic silniczek wszystko bylo bardzo brudne i tluste,uzywalem nafty.Zlozylem wszystko do kupy,wstawilem uszczelki na swoje miejsce i ... po odpaleniu krokowiec zwariowal gazowal mi miedzy 1500 a 2000 przez 2 minuty po nagrzaniu wskazowka opadla do 1400 i na tym poziomie sie zatrzymala pojezdzilem troche i stwierdzilem ze auto lzej idzie lepiej ciagnie na piatce ale dlugo nie trwala moja radosc bo po ok 20 min czwarty cylinder padl obroty na luzie obnizyly sie wtedy do 1200.Co zrobilem nie tak tzn jak uzyskac obroty ok 800 i druga sprawa czy ktos ma pomysl co jest przyczyna tego ze po nagrzaniu pada jeden cylinder? Mam Carine E 1.6 4A- FE wedlug zlacza diagnostycznego nie ma bledow pomimo ze kontrolka zapalala sie przed wymiana czujnika temp cieczy!Pozdrawiam
  
 
stawiam na aparat zaplonowy
  
 
Stawiam na luzy zaworowe.Obstawiamy Panowie...
  
 
Cytat:
2007-05-08 23:43:20, markyd pisze:
Mam to samo jak zimny wszystko ok a po nagrzaniu i przejechaniu ok 10km nie pali mi czwarty cylinder.Wymienilem swiece kable, kopulka wyglada dobrze,wymienilem tez czujnik temperatury cieczy jedyna poprawa to teraz nie wlacza mi sie kontrolka silnika ale dalej nie pali na wszystkie gary.Jak ostygnie jest ok.Dodatkowo obroty na biegu jalowym po nagrzaniu mialem miedzy 900 i 400-falowaly postanowilem wyczyscic wiec przepustnice i silniczek krokowy czy tez jego odpowiednik w Toyocie.Wykrecilem przepustnice udalo mi sie odkrecic silniczek wszystko bylo bardzo brudne i tluste,uzywalem nafty.Zlozylem wszystko do kupy,wstawilem uszczelki na swoje miejsce i ... po odpaleniu krokowiec zwariowal gazowal mi miedzy 1500 a 2000 przez 2 minuty po nagrzaniu wskazowka opadla do 1400 i na tym poziomie sie zatrzymala pojezdzilem troche i stwierdzilem ze auto lzej idzie lepiej ciagnie na piatce ale dlugo nie trwala moja radosc bo po ok 20 min czwarty cylinder padl obroty na luzie obnizyly sie wtedy do 1200.Co zrobilem nie tak tzn jak uzyskac obroty ok 800 i druga sprawa czy ktos ma pomysl co jest przyczyna tego ze po nagrzaniu pada jeden cylinder? Mam Carine E 1.6 4A- FE wedlug zlacza diagnostycznego nie ma bledow pomimo ze kontrolka zapalala sie przed wymiana czujnika temp cieczy!Pozdrawiam



A gazior jest?/??/????
Skad wiesz ze 4 cylinder nie pali?
Jak nie pali to zmierz kompreche na rozgrzanym motorze
A swieca jest zakopcona czy czysta w stosunku do reszty?
Jak zapniesz zarowke 5w zamiast wtryskiwacza pulsuje?
Przed czyszczeniem zaworu ISC biegu jalowego tez byl problem z 4 cylindrem?moze zle zlozyles ISC jest zablokowany w pozycji otwartej i efekt jak przy lewym powietrzu?

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Jezeli chodzi o problem z brakiem zaplonu w jednym garnku to moze byc palec rozdzielacza. szwagier mial to samo w Camry z silnikiem 2.0. A tak miedzy nami to Bigelektron ma racje- zawor ISC jest w pozycji otwartej i stad te dzikie obroty, mialem to samo z tym samym silnikiem. Problemem okazal sie straszny syf w ukladzie chlodzenia. Moze u ciebie jest tylko zapowietrzony?Proponuje zrobic tak:

zagrzac silnik, zdjác waz gumowy z zaworu ISC (pod przepustnica) ten ktory odprowadza wode spowrotem. Trzeba sie troszke pogimnastykowac bo wezyk dosc ciezko schodzi i dojscie nie najlepsze. Jak troche plynu zleci to obroty powinny spasc i wtedy zalozyc wezyk spowrotem. Aha, trzeba uwazac bo mozna lapy poparzyc.

U mnie pomoglo, potem wyczyscilem caly uklad i teraz jest OK.

AVE BIGELEKTRON!!!
  
 
Cytat:
2007-05-10 01:32:53, pimpa111 pisze:
Jezeli chodzi o problem z brakiem zaplonu w jednym garnku to moze byc palec rozdzielacza. szwagier mial to samo w Camry z silnikiem 2.0. A tak miedzy nami to Bigelektron ma racje- zawor ISC jest w pozycji otwartej i stad te dzikie obroty, mialem to samo z tym samym silnikiem. Problemem okazal sie straszny syf w ukladzie chlodzenia. Moze u ciebie jest tylko zapowietrzony?Proponuje zrobic tak: zagrzac silnik, zdjác waz gumowy z zaworu ISC (pod przepustnica) ten ktory odprowadza wode spowrotem. Trzeba sie troszke pogimnastykowac bo wezyk dosc ciezko schodzi i dojscie nie najlepsze. Jak troche plynu zleci to obroty powinny spasc i wtedy zalozyc wezyk spowrotem. Aha, trzeba uwazac bo mozna lapy poparzyc. U mnie pomoglo, potem wyczyscilem caly uklad i teraz jest OK. AVE BIGELEKTRON!!!


MORI TUI TE SALUTANT
SALVE PIMPA primo primo,secundo primo,tercio primo.
W twoim modelu byl starszy zawor sterowany termicznie woskiem i mial za zadanie sterowac powietrzem dodatkowym podczas rozgrzewania silnika.
W tym przypadku jednak jest zawor ISC sterowany elektrycznie przez kompa,a podgrzewanie ciecza ma tylko zapobiec zamarzaniu w niskich temperaturach i ogrzac korpus przepustnicy.
Z palcem rozdzielacza to mozesz miec racje bo sam kiedys walkowalem temat bylo przebicie do osi aparatu niewidoczne z gory i wypadal zaplon akurat stale na 1 z cylindrow.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2007-05-09 22:33:16, Bigelektron pisze:
A gazior jest?/??/???? Skad wiesz ze 4 cylinder nie pali? Jak nie pali to zmierz kompreche na rozgrzanym motorze A swieca jest zakopcona czy czysta w stosunku do reszty? Jak zapniesz zarowke 5w zamiast wtryskiwacza pulsuje? Przed czyszczeniem zaworu ISC biegu jalowego tez byl problem z 4 cylindrem?moze zle zlozyles ISC jest zablokowany w pozycji otwartej i efekt jak przy lewym powietrzu?



Dziekuje panowie za zainteresowanie odpowiadam na pytania Gazu nie ma,skad wiem ze czwarty nie pali?Przy wlaczonym silniku odpinalem po kolei kable z kopulki przy czwartym nie bylo rzadnej reakcji przy reszcie slabl . Kompresji nie potrafie zmierzyc bo jestem laikiem ale nie wiem czy to wazne ale niezle dmucha z korka od oleju a bezposrednio po odpaleniu gdy przystawie dlon dmucha z prawej strony jakby spomiedzy uszczelki gdy obroty zmaleja przestaje. Zarowki nie zapinalem sprawdze, Przed czyszczeniem zaworu tez byl problem z tym cylindrem, a co do zaworu w jakims stopniu dziala poniewaz na ssaniu jest 2000 obrotow potem obniza do 1400 ok rozbiore jeszcze raz tylko jak wyglada pozycja zamknieta tego zaworu? Swiece: wszystkie wygladaja tak samo sa okopcone u dolu rownomiernie na tej porcelanie czy z czego to tam jest zrobione, zamienialem je kilka razy miejscami ale zawsze przestaje palic po nagrzaniu na czwartym.Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2007-05-10 07:42:52, markyd pisze:
Dziekuje panowie za zainteresowanie odpowiadam na pytania Gazu nie ma,skad wiem ze czwarty nie pali?Przy wlaczonym silniku odpinalem po kolei kable z kopulki przy czwartym nie bylo rzadnej reakcji przy reszcie slabl . Kompresji nie potrafie zmierzyc bo jestem laikiem ale nie wiem czy to wazne ale niezle dmucha z korka od oleju a bezposrednio po odpaleniu gdy przystawie dlon dmucha z prawej strony jakby spomiedzy uszczelki gdy obroty zmaleja przestaje. Zarowki nie zapinalem sprawdze, Przed czyszczeniem zaworu tez byl problem z tym cylindrem, a co do zaworu w jakims stopniu dziala poniewaz na ssaniu jest 2000 obrotow potem obniza do 1400 ok rozbiore jeszcze raz tylko jak wyglada pozycja zamknieta tego zaworu? Swiece: wszystkie wygladaja tak samo sa okopcone u dolu rownomiernie na tej porcelanie czy z czego to tam jest zrobione, zamienialem je kilka razy miejscami ale zawsze przestaje palic po nagrzaniu na czwartym.Pozdrawiam


Wyglada na brak luzu zaworowego na wydechu zacznij od tego.podaj maila to przesle ci zdjecia

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Tak myslalem, ze to beda luzy. Podaje e maila Bigelektron :
marcindomurat1@wp.pl . Pozdro
  
 
Cytat:
2007-05-10 22:37:09, Bigelektron pisze:
Wyglada na brak luzu zaworowego na wydechu zacznij od tego.podaj maila to przesle ci zdjecia



Oto moj e mail: marcindomurat1@wp.pl.
Dzieki bardzo a moglbys jeszcze napisac jak powinien wygladac prawidlowo przygotowany do zainstalowania po wyczyszczeniu zawor ISC tzn nie wiem jak wyglada pozycja otwarta.Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2007-05-10 22:37:09, Bigelektron pisze:
Wyglada na brak luzu zaworowego na wydechu zacznij od tego.podaj maila to przesle ci zdjecia

oto moj e mail: marcindomurat1@wp.pl
Sorry ale wyslalem chyba dwa razy.Dzieki za pomoc.Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2007-05-12 07:50:37, markyd pisze:
oto moj e mail: marcindomurat1@wp.pl Sorry ale wyslalem chyba dwa razy.Dzieki za pomoc.Pozdrawiam


Mam problemy z poczta napisz czy doszlo

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Doszlo mam trzeci zawor ten dolny.
  
 
Cytat:
2007-05-13 08:01:03, markyd pisze:
Doszlo mam trzeci zawor ten dolny.



-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2007-05-13 11:42:39, Bigelektron pisze:



Jezeli rozebrales tez ta zaslepke ze sprezyna napiecia wstepnego po drugiej stronie uzwojenia to mozna wtedy swobodnie obracac wirnikiem ...powinno byc tak wymyte ze jak zakrecisz nim to ma sie dlugo krecic jak bak,oczywiscie uzwojenie tez sciagasz.
problem powstaje w momencie skladania wirnik mozna zmontowac w 2 polozeniach.Patrzac do szczeliny powietrznej krecac wirnikiem zobaczysz ze ma 2 przeslonki jedna jest wieksza i to ona ma byc widoczna w oknie po zlozeniu tworzac szczeline do korpusu.Napiecia wstepnego zaslepki nie zmieniaj tylko zakrec srubki w fabrycznie odcisniete slady,mozesz sobie pozniej na nagrzanym silniku skorygowac bieg jalowy w pewnym niewielkim zakresie.....oczywiscie po uporaniu sie z 4 cylindrem.


odnosnie kabli zaplonowych mozna je przemierzyc powinny miec od 5kohm do15kohm w zaleznosci od dlugosci kabla wazne aby rezystancja nie latala podczas wyginania kabla na boki

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Dzieki Bigelektron za fachowe porady, zabiore sie za to jeszcze raz w wolnym czasie, na razie zaobserwowalem, ze z dnia na dzien mam nizsze obroty juz nie 1400 a 1100- 1050 poczekam jeszcze jesli przestanie sie obnizac zainterweniuje.
  
 
Cytat:
2007-05-15 20:45:58, markyd pisze:
Dzieki Bigelektron za fachowe porady, zabiore sie za to jeszcze raz w wolnym czasie, na razie zaobserwowalem, ze z dnia na dzien mam nizsze obroty juz nie 1400 a 1100- 1050 poczekam jeszcze jesli przestanie sie obnizac zainterweniuje.


A zrzuciles kleme po czyszczeniu zeby zresetowac wart przyuczone?

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer