AVENSIS- 2001 - DIESEL 2,0 D4D ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WITAM POWIEDZCIE CZY WARTO KUPIĆ TEN MODEL ZTYM SILNIKIEM......???

AVENSIS- 2001 - DIESEL 2,0 D4D
  
 
czemu nie
disiel jak disel malo pali
  
 
Cytat:
2006-05-28 01:00:04, rsuhy pisze:
czemu nie disiel jak disel malo pali



Po za tym............................................................................???????
  
 
ALE POWIEDZCIE CZY WARTO KUPOWAĆ TE AUTKO W TEJ WERSJI I Z TYM SILNIKIEM......???

JESTEŚCIE SPECJALISTAMI
  
 
Cytat:
2006-05-28 14:14:55, mar05 pisze:
ALE POWIEDZCIE CZY WARTO KUPOWAĆ TE AUTKO W TEJ WERSJI I Z TYM SILNIKIEM......??? JESTEŚCIE SPECJALISTAMI



Głupie pytanie Jak napiszę, że nie warto, to uwierzysz

P.S. Wyłącz caps locka jak piszesz p(t)osty
  
 
właśnie powiem ci ,że tak. jak napiszecie szczerze że nie warto -to uwierzę !!!!
  
 
Japończyk czy angol ?
  
 
O ile nie jest mocno dokatowane, to warto. Wszystko zależy od przebiegu i poprzedniego użytkownika. Wiedz tylko, że przeglądy są droższe niż w benzynie i częściej musisz ich dokonywać.
  
 
ja to bym sam ten silnik kupił

jakby co to mam turbo do niego

swoją drogą LPG wychodzi taniej, ale diesel jest bezobsługowy, pod warunkiem że będziesz tankował tylko na Shellu albo BP i najlepiej Vpower, albo Ultimate...

wtedy 500kkm nie będzie dla tego silnika żadnym problemem

pzdr
  
 
ok. ale wyczytałem że:
"Warto też wiedzieć, że starsze jednostki benzynowe(1,6, 1,8, 2,0 ) dobrze znoszą przeróbkę na zasilanie gazem płynnym, to silniki VVT-i na dobrą sprawę go nie tolerują. "Na upartego" instalację gazową da się jakoś założyć, ale żywotność motoru bardzo na tym cierpi."

nie wiem czy disel czy benzyna przeroboina na gaz ( ale trzeba dodatkowo wybulić 3,500 tys. na instalację )
  
 
Cytat:
2006-05-29 18:15:15, mar05 pisze:
ok. ale wyczytałem że: "Warto też wiedzieć, że starsze jednostki benzynowe(1,6, 1,8, 2,0 ) dobrze znoszą przeróbkę na zasilanie gazem płynnym, to silniki VVT-i na dobrą sprawę go nie tolerują. "Na upartego" instalację gazową da się jakoś założyć, ale żywotność motoru bardzo na tym cierpi." nie wiem czy disel czy benzyna przeroboina na gaz ( ale trzeba dodatkowo wybulić 3,500 tys. na instalację )


ale diesla sie nie przerabia na gaz
  
 
na gaz to tylko benzyna nic więcej
diesel to disel
jak chcesz to możesz olej roślinny lac najwyżej
ale to na własne ryzyko
  
 
Cytat:
2006-05-29 23:19:53, rsuhy pisze:
na gaz to tylko benzyna nic więcej diesel to disel jak chcesz to możesz olej roślinny lac najwyżej ale to na własne ryzyko



a właśnie że nie

jest możliwość przerobienia diesla na CNG, jak na razie bardzo rzadko spotykane, ale fizycznie możliwe ( np wszystkie autobusy miejskie w Wiedniu )

pzdr
  
 
waro zakupić takie autko, czytaj Auto jako ten model z tym silnikiem, czy tą konkretną sztukę to nie wiem bo oprócz roku produkcji to nic nie napisałeś,

trzeba uważać bo te autka były silnie mocno eksploatowane
prawie nikt nie kupuje diesla jeżeli nie zamierza nim dużo jeździć
sprawdź jak wysoko bierze sprzęgło, czy auto nie szarpie bo wtedy to koło dwumasowe, a to już wydatek spory i operacja na silniku


  
 
Cytat:
2006-05-29 17:08:01, marcinm pisze:
pod warunkiem że będziesz tankował tylko na Shellu albo BP i najlepiej Vpower, albo Ultimate... wtedy 500kkm nie będzie dla tego silnika żadnym problemem pzdr



Jesli masz na mysli V-power disel i BP Ultimate ON to wykonczysz cały układ korbowo-tłokowy szybciej niż Ci się wydaje.
Paliwa te maja takie dodatki które wytwarzaja o wiele wieksze wybuchy niż przy standardowym oleju napedowym a to doprowadza do toge ze caly korbowod, sworznie tłokowe aż trzeszczą.
Dziki tym wybuchom oczywiscie silnik jest minimalnie mocniejszy i elastyczniejszy ale wykancza bardzo szybko caly ukł korb. tlokowy.

Nie wiem jak z PBale z ON to wiem na 100%

Tankuj dobry olej napedowy i tyle.
  
 
właśnie o dobrym oleju mówię - gadaliśmy chyba na spocie na ten temat - że ON Vpower w Polsce, jest taki jak najzwyklejszy diesel w na zachodzie. po zatankowaniu Vpower w Austrii, Prevka szła jak burza - Ojciec powiedział że nigdy więcej nie będzie robił z niej samolotu...

Toyka dobrze wie, co robi polecając do nowych diesli ( 2.2 ) shellowski Vpower - na tym, co najczęściej można zatankować ( np na Orlenie ), D-Cat zrobi 50kkm i stanie, podobnie jak się stało z D4D mojego Ojca - po 70kkm na wtryskach było tyle siary, że możnaby fabrykę zapałek otworzyć...

nie obstaję jak głupi przy Vpower, ale polecałbym go, a przynajmniej zwykłego diesla na BP, czy Shellu - po prostu szkoda silnika na eksperymenty z opałem...

pzdr


  
 
Ja tankuje supreme poniewaz nie ma w niej siarki.
Niestety jestesmy skazani na syf a nie paliwo a nasz rząd nic z tym nie robi i chyba nie bedzie robic ...a wystarczyło by zabierać koncesje i koniec.
paliwo albo trzyma wartosci albo nie i kropka.

Poza tym ropa od rusków to co tu duzo mowić.
  
 
Cytat:
2006-05-31 10:52:25, Cromm pisze:
Ja tankuje supreme poniewaz nie ma w niej siarki. Niestety jestesmy skazani na syf a nie paliwo a nasz rząd nic z tym nie robi i chyba nie bedzie robic ...a wystarczyło by zabierać koncesje i koniec. paliwo albo trzyma wartosci albo nie i kropka. Poza tym ropa od rusków to co tu duzo mowić.



co do koncesji zgadzam się i to w 100%, tylko że wtedy musielibyśmy jeździć po 100-200km żeby zatankować...

a że ropa od ruskich, to i tak trzeba się cieszyć że spaliny nie jaśnieją taką fajną poświatą

pzdr