PROBLEMY Z AVENSIS

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czołem
Jeżdżę Avensisem od półtora roku. W zeszłym roku w lutym skończyła się gwarancja. Cudów nie ma i jak każdy przedmiot martwy auto ulega awariom. Jednak moje ulega zbyt często, choć dbam o samochód i nie jeżdżę jak wariat. Roczne przebiegi to ok. 13 tyś. Od początku użytkowania wymieniano już klimatyzację, sprzęgło i koło zamachowe, piastę prawą z przodu, czujnik poziomu paliwa, dwa razy tarcze hamulce (to jeszcze rozumiem) a ostatnio doszło pukanie ze strony układu kierowniczego - prawdopodobie pompa wspomagania. Ponadto pojazd bierze olej na trasie. Z napraw w serwisie zrezygnowałem bo finansowo nie podołałem, a usługi świadczone były na fatalnym poziomie (np. wymieniono mi klocki nakładając je na stare, zużyte tarcze). Poza tym znam naprawdę doskonałego mechanika, który pracuje sam bez pomocników.

Pytanie:
Czy ktoś z was ma wiedzę, gdzie można kupić tańsze części do Toyki?

Wnioski:
Nie będę chyba pierwszy, który napisze, że bezawaryjność Toyoty nie odbiega od przeciętnej... Choć może to ja mam pecha do "złego egzemplarza".

Pozdro
  
 
Witam miałem ten sam problem niech mechanik sprawdzi przekładnie kierowniczą stuk niesie sie po kolumnie kierownicy i krzyzak .
  
 
Cytat:
...moje ulega zbyt często...wymieniano już klimatyzację, sprzęgło i koło zamachowe, piastę prawą z przodu, czujnik poziomu paliwa, dwa razy tarcze hamulce (to jeszcze rozumiem) a ostatnio doszło pukanie ze strony układu kierowniczego - prawdopodobie pompa wspomagania...Ponadto pojazd bierze olej na trasie. Z napraw w serwisie zrezygnowałem bo finansowo nie podołałem, a usługi świadczone były na fatalnym poziomie (np. wymieniono mi klocki nakładając je na stare, zużyte tarcze). Poza tym znam naprawdę doskonałego mechanika, który pracuje sam bez pomocników. ...napisze, że bezawaryjność Toyoty nie odbiega od przeciętnej... Choć może to ja mam pecha do "złego egzemplarza"...