Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2006-06-09 10:40:08 Miałem ten sam problem. Auto stało u mechanika przez to tydzień dłużej. Metoda z rozrusznikiem jest skuteczna, aczkolwiek ryzykowna. U mnie skończyło się na podgrzewaniu palnikiem. Oczywiście potem do wymiany śruba sama, ale co gorsza również koło pasowe, które nie było tanie Gumę szlag trafił. W ruchu były majzle, brechy, mechanik pożyczał jesszcze większe pneumaty i nic
[ wiadomość edytowana przez: Wojo dnia 2006-06-09 10:41:05 ] |
mazzi19 Sympatyk FEFK Escort XR3i Rzeszów | 2006-06-12 00:04:41 I jak ja w koncu odkreciles?
Bo okazalo sie ze koszt nowej sruby to 6PLN w ASO wiec dobrze ze nie ryzykowalem rozrusznikiem. A i tym palnikiem to ta srube lekko podgrzalem. Jak sie pozniej okazalo bardzo dobrze bo nie ucierpiala guma ktora robi chyba ze pewnego rodzaju "sprzeglo" W kazdym razie jak dojdzie reszta gratow to prace rusza dalej |
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2006-06-12 12:28:17 No w końcu palnikiem. Śrubka tania, wiem, ale koło pasowe które też musiałęm wymienić przez tą gumę już niezbyt tanie |
dyras Audi 80 / był VW PAS ... Koszalin | 2006-06-12 12:37:12 kumpel w tamtym roku ustawial mi zawory, po ustawieniu zapomnial zdjąc klucza ze sruby kola pasowego, kazal odpalic auto Przekrecilem, coś dziwnie zadzwonilo, zgasilem od razu auto, okazalo sie ze klucz sie zablokowal i zruba puscila |
mazzi19 Sympatyk FEFK Escort XR3i Rzeszów | 2006-06-15 01:03:03 ze zdjeta glowica to nie bardzo chcial odpalic
W kazdym razie juz po remoncie zagadal za pierwszym razem |