Polonez z silnikiem Volvo 360 - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
simmering pasuje od poldka - koszt około 20 zł, łożysko nie pamiętam.
łożyska na pół osie to cbk 086 , dostępne na zamówienie - cena około 50 zł.
to że leciutko sie odzywa to nie ma się co dziwić , pewnie ma przelotu ze 200 tys km.
  
 
Chyba troche nie sprecyzowałem zapytania... simmering to tak, od strony wału pasuje. Jednak o łożyska to chodziło mi od strony piast (szczęk) czy jest takie same jak w polonezie?

Druga sprawa to łożysko w skrzyni biegów te od strony wału, pasuje z poloneza? Też zaczyna się odzywać (4 lata sało to nie używane).
  
 
Są fotki !!!





Jeszcze nie skończony dolot ale już niedlugo Bedzie blos ze stożkiem (jakoś z kolankiem wcisnę). Mam mikser 32mm na przwodzie 70 myślę że blos dużo zmieni... a i tak jak teraz jest dużo lepiej niż 1,6
Chlodnica na styk, ale jest a wentylator chodzi.

[ wiadomość edytowana przez: GDA dnia 2007-04-18 09:33:10 ]
[ powód edycji: fotki ]
  
 
gratulacje
w argencie na wtrysku miałem palnik o średnicy 32 i 34 mm ( zmieniałem) i różnicy specjalnej nie było.
jakie jest spalanie ?
benzyna juz działa ??
  
 
Hej tom!
Wczoraj założyłem blos'a. Potwierdzam wiekszość opinii o nim. Jest dużo lepiej!
Na początku miałem problem z wyregulowaniem ale doczytałem do konca ulotkę i jest dosłownie malina!
Na wolnych bardzo stabilnie pracuje i bez różnicy zimny czy nagrzany. Pali dużo, b.dużo szybciej, dosłownie zakręce (wcześniej to po 5s.)
Przy okazji reduktor cały rozkręciłem i przemyłem (syfu w cholere było).
Nie wiem ile teraz pali ale wcześniej to b. różnie, trasa 11,5 lpg a potrafił w mieszanym i ponad 16 przepalić...(myślę że prze ten dolot było).

Na benzynie chodzi ok (odpala od razu) ale jeszcze pompki nie kupiłem do wielopunktowca (miałem pożyczoną na test).

Może jakieś foto teraz zrobie to zarzuce.

GDA, dzięki za porządki.


[ wiadomość edytowana przez: big_mazi dnia 2007-04-18 12:15:38 ]
  
 
Bardzo ciekawie jest rozwiazana linka gazu
Jak dobrze kojaze to jestes z Lipska pod Augustowem, to mogłbys na jakiegos spota wpasc i sie pochwalic autem!
  
 
Cytat:
2007-04-19 09:36:20, KraseK pisze:
Bardzo ciekawie jest rozwiazana linka gazu


bez komentarza...

Cytat:
2007-04-19 09:36:20, KraseK pisze:
Jak dobrze kojaze to jestes z Lipska pod Augustowem, to mogłbys na jakiegos spota wpasc i sie pochwalic autem!


Jak ewidentnie zakończę prace to czemu nie. Na razie to wstyd jechać z dziurą pod drązkiem...

Jest nowe foto!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
  
 
hehehe , power mikser
pokaż zdjęcia jak poprawiłeś wydech
  
 
Spalanie na blosie wyszło w cyklu mieszanym trochę ponad 13l (wyregulowany tylko tak jak w instrukcji) ale na trasie nie żałowałem go...
A fotki wydechu nie ma co pokazywać, to na razie nic specjalnego, ale mam dogadane z gościem co ładnie popodgina i pospawa 2rurkę bo reszta jest fabryczna.

Kupiłem te łożysko na półoś (jedno na razie bo więcej nie mieli w sklepie, drugie zamówili) i wszystko ucichło. Za starego łożyska mało co zostało, w pore wymieniłem.

[ wiadomość edytowana przez: big_mazi dnia 2007-04-22 18:54:27 ]
  
 
uuu auto wystawione na allegro: http://allegro.pl/item295835970_polonez_caro_2_0_i_e.html
  
 
przeczytalem opis, bardzo dobry
ten glupi tekst o roverze to se mogles darowac
wysilony silnik ?? he he he w takim razie 99% obecnie produkowanych silnikow jest wysilona
czytam rozne fora prze kilka lat w tym tylko o roverach i jakos do tej pory nie przypominam sobie przypadku przekreconej panewki na wale
paski owszem czasami rwaly sie za wczesnie, ale to problem nie tylko rovera

z opisu wynika ze to fajny pojazd dlaczego go sprzedajesz ??
moze szukasz czegos wysilonego ??
  
 
Sprzedaje bo rodzine zaklada, ale opis szkalujacy Rovera tez mnie urazil To nie jest dobry sposob na reklame. Lepiej bys napisal ze to cos innego niz 2.0 Fiata lub Forda, bo z nawet z 1.4 K16 to i tak nie masz polotu na sprincie

Zycze udanej sprzedazy


[ wiadomość edytowana przez: Senn_PTK dnia 2008-01-15 23:34:00 ]
  
 
Cytat:
2008-01-15 23:32:58, Senn_PTK pisze:
Sprzedaje bo rodzine zaklada, ale opis szkalujacy Rovera tez mnie urazil To nie jest dobry sposob na reklame. Lepiej bys napisal ze to cos innego niz 2.0 Fiata lub Forda, bo z nawet z 1.4 K16 to i tak nie masz polotu na sprincie Zycze udanej sprzedazy [ wiadomość edytowana przez: Senn_PTK dnia 2008-01-15 23:34:00 ]


Heh, obraźcie się na mnie jeszcze. Prawda w oczy kole, a pozatym nie będę się Wam tłumaczył. Żadnych chwytów reklamowych nie było, czysta prawda, zapytacie kumpli mających Volvo 360 B200E czy w silniku zerwał się pasek i silnik szlak trafił. Akurat kogo znałem z roverem to każdy beczał z powodu "szkalującego paska"
A panewki to problem DOHC (źle się wyraziłem i zaraz pewnie grono DOHC mnie zlinczuje)
Bardzo przepraszam wszystkich urażonych, naprawdę nie chciałem.
  
 
Cytat:
2008-01-17 16:16:43, big_mazi pisze:
Heh, obraźcie się na mnie jeszcze. Prawda w oczy kole, a pozatym nie będę się Wam tłumaczył. Żadnych chwytów reklamowych nie było, czysta prawda, zapytacie kumpli mających Volvo 360 B200E czy w silniku zerwał się pasek i silnik szlak trafił. Akurat kogo znałem z roverem to każdy beczał z powodu "szkalującego paska" A panewki to problem DOHC (źle się wyraziłem i zaraz pewnie grono DOHC mnie zlinczuje) Bardzo przepraszam wszystkich urażonych, naprawdę nie chciałem.


Big_mazi dobrze gada polac mu Czesc osób nie potrafi zrozumiec ze K16 poza wąska grupa wielbicieli jest uwazany przez wiekszosc za awaryjny i nie dzieje sie to bez powodu
PS Na tym forum K16 nie jest zbyt mile widziane


[ wiadomość edytowana przez: Michallodz dnia 2008-01-17 20:34:11 ]
  
 
Jak ktoś przesiądzie się ze zwyklego Poloneza na taki z K16, od razu daje w palnik. Nic dziwnego że potem dzięją się cuda - niewidy.
Mój Polonez ma już przejechane ponad 160 tyś. km i jakoś ani pasek się nie zerwał przedwcześnie, ani panewki się nie obróciły, silnik pracuje równo, most raczej chodzi cicho... Dynamika jest zadowalająca, nawet bardzo, choć brakuje jednak "dołu"... Staram się nim jeździc normalnie, jak każdy inny, dobry wóz, bez większych szaleństw, ale na odcinku A-2 lubię go przegnać przy niedozwolonej prędkości...
Jak każdy może miec swoje zdanie i ja uważam że każdy silnik montowany w Poldku inny niż poczciwy OHV zasluguje na uwagę. Kwestia tylko wpasowania go w komorę silnika i potem jego eksploatacja... I nieważne jest, czy to montaż fabryczny, czy nie...
  
 
Cytat:
2008-01-17 20:31:03, Michallodz pisze:
Big_mazi dobrze gada polac mu



ty sie tak nie ciesz bo pisze tez o panewkach w silnikach fiata
zapomanialem ze ty sam na fiata sie juz wypioles wiec na tym forum mozesz byc juz nie mile widziany

Cytat:
2008-01-17 20:31:03, Michallodz pisze:
Czesc osób nie potrafi zrozumiec ze K16 poza wąska grupa wielbicieli jest uwazany przez wiekszosc za awaryjny i nie dzieje sie to bez powodu



he he he waska grupa wielbicieli, jak ci tu ich malo to idz na forum roverki.pl
wiekszosc uwaza tez ze polonez to zlom, i co ??
jakos malo obchodzi mnie ta wiekszosc ktora ten silnik ledwo na oczy widziala
ta wiekszosc wlasnie wymysla bzdury typu calowe sruby, drogie czesci lewe gwinty
posiadam 3 takie silniki w rodzinie, jakos paski nam nie strzelaja co 10 tys
dobrze ze ty nie masz 3 JEZDZACYCH 2.0, bo bys z garazu nie wychodzil
  
 
Cytat:
2008-01-17 16:16:43, big_mazi pisze:
(...)Akurat kogo znałem z roverem to każdy beczał z powodu "szkalującego paska" (...)



hmm, ciekawe jest to co napisales...
(jak mniemam chodzi o pasek rozrzadu) a po jakim przebiegu od wymiany paska niby sa z nim jakies problemy? bo jak sie paska nie wymienia przez 100tys km to nic dziwnego, ze peka lub cos w tym stylu...

swoja droga, jak ktos cos napisze "zlego" o roverze, to na 100% zaraz Michallodz (Elwood) napisze posta "przytakujacego"


[ wiadomość edytowana przez: -Marcin- dnia 2008-01-18 14:00:43 ]
  
 
Oj, dobrze już dobrze. Dajmy temu spokój co jest lepsze co gorsze,to pojęcie względne, bo przecież każde auto i każdy silnik zadbany i nie katowany będzie dobry (zależnie od tego kto co oczekuje od tego silnika). Tego jednak nie ukrywajmy 1.4 jest uznawany za dość awaryjny (nie chcę strzelać w jakim procencie ale ponad połowa) AndewS - o 10tyś nikt nie mówił tylko o przedwczesym zrywaniu (to naprawdę by było głupie żeby z każdą wymianą oleju zmieniać rozrząd, nieprawda?)
  
 
Cytat:
2008-01-18 15:01:37, big_mazi pisze: Tego jednak nie ukrywajmy 1.4 jest uznawany za dość awaryjny (nie chcę strzelać w jakim procencie ale ponad połowa)



big_mazi co masz na mysli? To ze ponad polowa "roverkow" jest awaryjna, czy ponad polowa opinii o nich jest taka?
Zastanawiajace jest to ze zawsze najgorsze zdanie o silnikach rovera maja osoby ktore nie mialy nic z nimi wspolnego. Nigdy ich nie uzytkowaly, a najblizszy kontakt z tymi jednostkami mial albo kolega albo mechanik z pobliskiego zapyzialego warsztatu, ktory na jego widok trzasl sie z obawa ze nie bedzie potrafil go naprawic. Dziwne jest tez to ze zawsze najgorsza opinie na ich temat maja uzytkownicy DOHC, ktorzy marką ROVER wycieraja sobie swoje brudne od oleju rece.
Przeciez czytajac taki temat jak ten - wlasciwie jego koncowke jak i wiele watkow na PTK mozna wyrobic sobie opinie ze silniki rovera sa gorsze nawet od OHV nie wspominajac tu o innych cudach techniki, ktorych nazwy z grzecznosci nie wspomne. Nie od dzis wiadomo, ze ciagle walkowanie jakis swierdzen powoduje ze staja sie normalna, ogolnie przyjmowana prawda. Przypomina mi to brudna propagande.
Rover ma jedna wade - HGF - i to jest prawda, ale na tym bym zakonczyl.


P.S. Gratuluje sprzedazy, tylko cena troszke za niska. Uwazam ze wart byl wiecej, chociazby ze wzgledu na silnik jaki siedzi pod maska.

[ wiadomość edytowana przez: Senn_PTK dnia 2008-01-21 12:53:01 ]
  
 
Senn- urzekla mnie Twoja historia Ja wiem ze padajace uszczelki, wyrabiające sie kola pasowe, zawodna elektronika, zerowa odpornoscna przegrzanie to drobne wady i idzie sie do nich przyzwyczaic w tym cudzie techniki made in UK, ale kazdy ma prawo do Swojej opini, a ilosc tematow na temat 1.4 na roznych forach swiadczy o tym najlepiej tj o bozobslugowosci rovera..


[ wiadomość edytowana przez: Michallodz dnia 2008-01-21 12:53:38 ]