szukane wyrażenia: wspomaganie | |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
piotrekdj Miłośnik FSO FSO POLONEZ ANALOG S ... Warszawa | 2006-04-10 22:26:21 a czy maras nabył prawa autorskie na wspome z tej strony |
adamdn Miłośnik FSO Polonez Atu Plus 1.4 ... Olsztyn / Gdansk | 2006-04-10 22:36:47
Czemu Maras?? Tak wogole to wspomaganie jest po dobrej stronie (o ile mozna to wogole tak nazwac) czyli po lewej stronie silnika. Po prawej (czyli od przodu auta po lewej ) jest klimatyzacja. Z tego co sie zorientowalem to tutaj wszystko jest pedzone jednym paskiem (to nie jest dobre rozwiazanie - jeden pasek peknie i wszystko siada) przy zastosowaniu bodajze 2 napinaczy (tylko sie domyslam bo ich dokladnie nie widac). |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2006-04-11 06:28:06 Jak znajde chwilę to zrobięfotki swojej wspomy. Wspornik pompy zintegrowany ze wspornikiem altka, pompa ZF, rędzona drugim paskiem z dwubieżniowego koła. Jedynie napinacz psuje efekt bo wygląda na kowalstwo :/ Ale musze go przerobić.
Teraz mam dylemat jakątam dać przekładnie ZF czy JKC - ktoś może je porównać (względy praktyczne bo teorie znam) ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
mastah22 PoldRover Kietrz | 2006-04-11 22:25:25 No i dopadłem w koncu wspome z plusa.Jezeli chłopaki moglibyscie i jezeli to nie tajemnica to zdradzcie na czym dokłądniej i jak zbudowane jest mocowanie pompy,bo napinacz jak widze zosał seryjny...Myslałem aby oprzec to o mocowanie altka ale moj plan wspornika wydaje sie mniej stabilny nizeli ten z foto... |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2006-04-12 09:49:44 Możnaby zrobić jakąś galerię sposobów mocowania i napędu pompy. I OHVkowej, i roverowych i wszelkich innych. Napędu także. Prosze kolegów o przygotowanei zdjeć i przesłanie do mnie. Prosze o rozsądne rozmiary, ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
mastah22 PoldRover Kietrz | 2006-04-15 02:33:40 Koło pasowe wykonane.jest to remix seryjnego koła z rovera+bieŻnia wspomy koła z OHV.Pierwszym problemem było to ze spawanie (u nas w pracy) odpadało bo okazało sie ze oba koła nie sa ze stali,nie z zeliwa ale z jakiegoś innego stopu,w dodatku odlew.
Wiec została dotoczona tuleja i wszystko to zespojone zostało jakims specjalistycznym full drogim klejem z Loctite'a... [ wiadomość edytowana przez: OLO dnia 2006-04-16 12:59:46 ] [ powód edycji: orto - bieŻnia ] |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2006-04-23 03:33:18 No i kolejny rover ma wspomaganie Kompletny fabryczny ZF-ik. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
KraseK Miłośnik FSO E34 525i / E30 318i Bialystok | 2006-04-23 09:46:10
Fotorelacja gdzie? |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2006-04-23 11:28:48 W aparacie. Czuje sie jak po siłowni. Najlepsza jest gimnastyka z wkładaniem przekładni. Dlaczego ten ZF jest taki wielki i ciężki!? ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
KraseK Miłośnik FSO E34 525i / E30 318i Bialystok | 2006-04-23 12:48:35
Chłodnica oleju musiała sie gdzies zmiescic!! |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2006-04-23 20:01:57 Nie zakładałem. Musaiłbym zdjąć zderzak i ładnie wyciąć kierownice powietrza do chłodnicy. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
mastah22 PoldRover Kietrz | 2006-04-26 21:49:14 |
ciekma toyota yaris d4d opole | 2006-06-07 20:42:39 witam olo jak rozwiazales sprawe koła
jestem własnie wtrakcie i jakos nic nie przychodzi m do głowy |
adamdn Miłośnik FSO Polonez Atu Plus 1.4 ... Olsztyn / Gdansk | 2006-07-25 10:20:29 Witam!
Kolejny Rover (albo i dwa) maja szanse miec wspomaganie (ZF). Na pierwszy ogien idzie Plus gdzie jest nieco wiecej miejsca wiec pewnie jakos sprobujemy scalic obydwa kola lub tez wytoczyc zupelnie nowe jednolite Problem jest jednak inny - jak wiadomo zwykle Poldki kreca sie max . do 6000rpm bodajze a Rover jak kazdy wie kilkanascie % wiecej (do 7200rpm). Jak zniesie to pompa?? Czy aby zabezpieczyc ja przed uszkodzeniami nalezy zmniejszyc srednice kola na wale (czyt. przelozenie) czy tez nie ma takiej potrzeby?? Dodam ze wysokie obroty to niestety u mnie norma... Oczywiscie z calego procesu produkcyjnego bedzie obszerna fotorelacja ktora postaram sie tutaj zamiescic w postaci tutoriala Pozdrawiam adamdn P.S. Czy przewodow hydraulicznych wystarczy aby zamontowac wspomaganie po lewej stronie silnika (od strony wtryskow)?? Jezeli nie to jak przedluzyc te przewody? [ wiadomość edytowana przez: adamdn dnia 2006-07-25 12:28:32 ] |
adamdn Miłośnik FSO Polonez Atu Plus 1.4 ... Olsztyn / Gdansk | 2006-07-25 15:59:27
Road -> A to wcale nie znaczy ze wszyscy maja dobrze Ale dzieki za info - skoro tak to i ja nie bede sie wysilal |
jar128 Gdańsk | 2009-01-04 20:01:34 "przepis na bigos jest ,a każdy inaczej smakuje"
mój jest taki: kółko rover 214 pompa od ZF (pierwsze przymiarki - jednak nie wszystkie zostały wykorzystane) na miejscu (na sztywno) przy gruba i niezardzewiała blacha od dołu przymiarki do kółka na pompie tył szukanie osi (za pomocą gumki) przesówne rowki pompy dopasowanie szczepienie napinacz z kółkiem od MERCEDESA przymiarka odświeżenie dopasowanie efekt końcowy |
JACU626 Miłośnik FSO BIAŁY CZARNY SREBRNY ... TSA - RTA | 2009-01-05 08:45:14 |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2009-01-05 14:01:32 Babrałem się ze wspomą ZF. Teraz jakbym montował to zdecydowanie elektryczną. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
jar128 Gdańsk | 2009-01-05 18:42:52 elektryczna pompa to dobra propozycja
przy zmianie potrzebna jest : -nowa elektryczna pompa oleju -i powrót do orginalnego koła na wale ? |