JAKą CARINę KUPIć PO 96 ROKU?JAKI SILNIK? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2006-09-12 23:56:49, CzapCzap pisze:
Miala duzy przebieg, silnik bral olej , skrzynia zgrzytala, byla obtluczona z kazdej strony itp. .... a pozatym trafil sie dobry kupiec , co dal wiecej niz rynkowa cena tego auta.



no wiesz... taką reklamę robić Carinom dopisz jeszcze ze to nie w polsce było tylko na wyspach bo Ci co bedą czytac (ewentualni nabywcy ) te wątki pomyslą ze w PL takie Cariny jezdzą i są sprzedawane
  
 
http://www.toyotaclub.hg.pl/modele.htm
patrz CARINA E.
CO WY NA TO PANOWIE.POLECAM OPIS SILNIKóW I TABELę.CO WY NA TO PAńSTWO Z TOYOTAMI?JAKIE MACIE WNIOSKI,SUGESTIE?
DZIęKI ZA KOMENTARZE.DO ZOBACZENIA NA łąCZACH
  
 
Cytat:
2006-09-13 01:49:51, JABLKO pisze:
http://www.toyotaclub.hg.pl/modele.htm patrz CARINA E. CO WY NA TO PANOWIE.POLECAM OPIS SILNIKóW I TABELę.CO WY NA TO PAńSTWO Z TOYOTAMI?JAKIE MACIE WNIOSKI,SUGESTIE? DZIęKI ZA KOMENTARZE.DO ZOBACZENIA NA łąCZACH ::



strona stara jak swiat szkoda ze nie jest napisane ze Carina E występowała również pod nazwą Caldina oraz Corona (ale to drugie juz jest zaznaczone) jezeli bym miał polecac silnik na jej podstawie to tylko i wyłącznie GTi




[ wiadomość edytowana przez: sterciu dnia 2006-09-13 02:24:44 ]
  
 
Cytat:
2006-09-13 01:49:51, JABLKO pisze:
CO WY NA TO PAńSTWO Z TOYOTAMI?JAKIE MACIE WNIOSKI,SUGESTIE?


Zgaś Caps Lock
  
 
http://www.tkp.org.pl/
Byliście na tej stronce?
Pozdrawiam
  
 
Dla wszystkich zainteresowanych. gaszę Caps Lock'a.
  
 
TO jak jest w końcu? Jeżeli mojej skromnej osobie zależy na kompromisie między spalaniem a osiągami i niezawodnością to jaki silnik?jest w necie tak dużo sprzecznych informacji.jeżeli benzyna to który silnik najlepiej zagazować lub nie? czy turbina w dieslu jest żywotna?Gdyż z jednej strony 1500 zł na czujnik ubogiej mieszanki a z drugiej koszt np.padniętej turbiny w dieslu?I jak?mam mętlik w głowie a głupi nie jestem. i co z braniem oleju przez 1.6?? przecież lpg wytwarz do 200 stopni C więcej ciepła niż na Pb.Dzięki LUDZIE.
  
 
coś Ci się forum wiesza...

Turbina?? w Toyocie? chyba po 600kkm, albo jak będziesz gasił gorący od razu...

jak chcesz coś mocnego, to kup 2.0 i wsadź sekwencyjny gaz, tylko u kogoś kto umie to zrobić ( vide : moje problemy )

jak oszczędnego, to wolnossący 2C i już...

tkp.org.pl... tak... byliśmy... :/

pzdr
  
 
tkp.org.pl
xtt.pl
toyota24.pl

znamy te wszystkie strony

w 1,6 u mnie są do wymiany uszczelniacze zaworów po przebiegu 240kkm diagnoza kilku serwisów toyotu nie tylko jednego m.in. 3 we wrocku , jeden juz zmienił marke , w poznaniu i w warszawie , w tym silniku zresztą jak w kazdnym powinno sie wymieniac uszczelniacze po 200kkm poniewaz guma jest tak sztywna ze juz nie spełnia swojej roli , są tez przypadki ze trzeba pierscienie zmieniac , kolega kupił w zeszłym roku Carine z przebiegiem ponad 200kkm z silnikiem 1,6 i brała oleju mu bardzo duzo , około litra na 2000km , po wymianie uszczelniaczy problem znikł z dolewkami , co do silnków 2,0 to moge tylko coś powiedziec na temat silnika D4 bo taki miałem kiedys w toyce jezeli juz zagazowywac toykę 2,0 to tylko i wyłącznie sekwencje wkładac ze względu iz miałem juz pare aut na gaz to powiedziałem sobie ze nigdy wiecej gazu nie chce w aucie a wiec ja osobiscie jakbym miał brac to albo 1,6 ale z lat 92-95 i bez LeanBurn lub 1,8 po 95r. , no i najlepiej jakby numer VIN zaczynał sie od JT i bez zadnego gazu




[ wiadomość edytowana przez: sterciu dnia 2006-09-13 19:27:52 ]
  
 
Wielkie dzięki za wszelkie informacje.dużo się nuczyłem dzięki Waszej pomocy.Coś tam kumałem wcześniej ale teraz to nie dam się sprzedać.coraz bardziej skłaniam się na 2.0 td-88 Km.lub 1.8.
Odnoszę wrażenie że silniki przed lifttingem w 1996r były żwotniejsze.
podobno 2.0 Td bierze mniej niż wolnossący?
Mam zamiar brać kombiaka a z tego co wiem to właśnie mają te oznaczenia,że są produkowane w Japonii.Czy kombiak oprócz znanych zalet jakieś ukryte wady? np.częśći(słyszałem że problem z amorkami na tył-nie ma wyboru).na jakie wyposażenie na maksa można liczyć po 96r?(i czy kombiaki są zawsze uboższe w wyposażeniu od sedanów-przecież często było tak w niemieckich wozach z tego rocznika).
Jeszcze raz wielkie dzięki za poświęcony czas.
Wyrazy uznania dla wiedzy dla
-marcinm
-sterciu
  
 
Cytat:
2006-09-13 20:35:42, JABLKO pisze:
Mam zamiar brać kombiaka a z tego co wiem to właśnie mają te oznaczenia,że są produkowane w Japonii.


Te oznaczenia to początek numeru VIN. W autku 'urodzonym' w japonii będzie to JT............... Możesz to sprawdzić nawet zerkając w dowód rejestracyjny auta.
  
 
Witaj
Ja też nie dawno stałem przed dylematem jaką Cari wybrać.
Kupiłem Carine E 2,0 3S-FE LPG 1994 230 tyś przbebiegu. I jestem z niej naprade zadowolony.
Pierwsze tankowanie spokojna jazda a Cari spaliła 8,5 litra gazu.
Teraz już jezdze trochę bardziej dynamicznie i spalanie jest ok 10l

Polecam Cari 2,0 jest naprawdę super
  
 
Cytat:
2006-09-17 19:44:50, Cypek80 pisze:
Witaj Ja też nie dawno stałem przed dylematem jaką Cari wybrać. Kupiłem Carine E 2,0 3S-FE LPG 1994 230 tyś przbebiegu. I jestem z niej naprade zadowolony. Pierwsze tankowanie spokojna jazda a Cari spaliła 8,5 litra gazu. Teraz już jezdze trochę bardziej dynamicznie i spalanie jest ok 10l Polecam Cari 2,0 jest naprawdę super



Ło matko, co to za instalacja ??? U mnie w mieście bez 13-14 l/100km nie podchodź

Wracając do tematu, nieprawdą jest, że w kombi było uboższe wyposażenie. Czase, czasem, baaaardzo rzadko można spotkać taką w pełni wyposażoną. Wszystko było kwestią ceny, jaką był w stanie zapłacić pierwszy właściciel w salonie.
Kup sobie wersję GLi i w razie potrzeby/chęci będziesz mógł podokładać wszelakie dodatki jakich Ci będzie brakowało.
Co do amorków w kombi, owszem, wybór jest spomiędzy wielu producentów, ale jedyne słuszne to Kayaby
Standardowo kombi na rynek europejski były robione w Japonii do '94. Później produkcję przenieśli do GB.
Pozdro.
  
 
Cytat:
2006-10-04 02:54:11, Perzan pisze:
Ło matko, co to za instalacja ??? U mnie w mieście bez 13-14 l/100km nie podchodź



Ja mam 2.0GLI z LPG BRC i w trasie z włączona klima pali mi 10L/100km (minus klima=ok8,5 do 9L/100).

Cypek80: jesli pali Ci 8,5L po mieście, to może byc podejrzana sprawa - zbyt małe spalanie nie jest dobre, bo może oznaczać zbyt uboga mieszankę, a to szkodzi silnikowi.

Chciałem jeszcze zanzaczyc, że duzo zależy od jakości gazu - róznica tym spowodowane moze wynosic nawet 2L/100km

I jeszcze o silnikach LB. Z tego co mi wiadomo, to silniki te były i w wersji 1,6 i w 2,0, jednak produkowane były tylko na rynki zachodnie. Samochód kupiony w polskim salonie raczej nie może miec silnika LB.
A odróżnic go mozna podobno po koloże napisu oznaczającego model silnika, na pokrywie zaworów, ale nie pamiętam jaki kolor oznaczał LB.

[ wiadomość edytowana przez: Robbee dnia 2006-10-24 15:04:11 ]