Carina e - lekki opór kierownicy podczas skrętu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ostatnio pojawiły się u mnie dziwne objawy lekkiego oporu kierownicy podczas skrętu, zarówno w lewo jak i w prawo. Sprawia to wrażenie jakby wspomaganie nie pracowało do końca prawidłowo, opory te jednak nie zawsze są takie same czasami mocniejsze a casami lżejsze nie ma na to żadnej regóły. Dwa miesiace temu wymieniłem pompę wspomagania, co prawda na używaną ale zaraz po wymianie nie było żadnych problemów, dopiero od tygodnia zaczęły się te objawy. Czy to może byc coś z tą pompą czy przyczyna leży zupełnie gdzie indziej
  
 
krzyżak na klumnie kierownicy od strony przedziału silnika pewnie się zaciera, podobno w karinach tak jest, poszukaj na liście bo już o tym pisano.
  
 
Miałem podobny problem w Carinie II.
Objawy. Nierównomiernie pracujące wspomaganie. Szczególnie w czasie jazdy na wprost. Wyczuwalny opór przy lekkich skrętach np. podczas wyprzedzania. Po pewnym czacie opór zwiększył się przy skręcaniu w lewo. Po miesiącu czuć było skokową pracę kierownicy.

Nie było wycieków ze wspomagania i maglownicy. Nasmarowałem krzyżaki. Do tego od silnika dostałem się od kabiny. Odkręciłem opaskę za pierwszym krzyżakiem, wysunąłem gumę i spryskałem preparatem.

Wina leżała po stronie krzyżaka od strony silnika.
  
 
moze byc pompa wspomagania walnięta , moze byc krzyzak , moze nie byc oleju w przekładni , przyczyn kilka ale kazdą trzeba sprawdzić
  
 
stawiam na krzyżak
tez to przerabialiśmy