Jaki gaznik do 126p ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
polecicie mi cos? ile trzeba dac za cos takiego? kupi sie gdzies uzywany czy tylko nowe?


[ wiadomość edytowana przez: Peyyoo125 dnia 2006-05-29 09:23:26 ]
  
 
dużo osób poleca Mazika, szłeps ma numer telefonu do niego. koleś jest ze śląska. koszt przeróbki podobno 100 zeta (plus wysyłka). kumpel mi mówił kiedyś, że możliwe, że to człowiek, który robił gaźniki dla Pachonia
  
 
cze, ja myśle że seryjny silnik kaszla wytwarza za małe ciśnienie żeby zassał mieszanke z większego gaziora.Pan Świątek przerobił dwa silniki malców z takimi fajnymi gazniczkami, ale ich pojemnośc wynosiła 750ccm w jednym i 900ccm w drugim silniku bo bez wiekszej pojemnosci niezachulały by w silniku 650, wez to pod uwage , narka.
  
 
tel. do Pana Mazika to 0-32 228 99 67
 
 
widziałem jeden z tych silników (750-800 ccm, jakoś tak) i w nim te gaźniki też średnio chulały
  
 
Mazik jest swietny, robilem u niego dwa zestawy IDF i zawsze byly super zrobione, a co do Pachonia to oni sa sasiadami. I on nie robi gaznikow dla pachonia tylko Pachon je u niego zamawia. Ponoc kiedys robil gazniki dla Holowczyca ale nie dam glowy za to a sam sie go nie pytalem.
  
 
Cytat:
cze, ja myśle że seryjny silnik kaszla wytwarza za małe ciśnienie żeby zassał mieszanke z większego gaziora


w ksiazce szczecinskiego jest wykres oporow na dolocie przy seryjnym gazniku, gazniku 'o zmiejszonych oporach' i gazniku dwugardzielowym abartha.. i oczywiscie na tym ostatnim jest najlepiej, wiec spokojnie mozna wiekszy gaznik wpakowac..

a swiatek do tej 750tki wsadzil webera 45 dcoe, a do 900tki gaznik z yamahy FRZ1100 czy FZR1000.. taki jak ma madcar w kazdym razie
  
 
o ile ja wiem...to do tej 900-tki wsadzony był gaznik bocznossacy jednogardzielowy z...poczciwej SYRENY...
a ta 750-tka to byla 780ccm...
a tak przy okazji ten mikuni ciagle jest na sprzedaz
  
 
Cytat:
o ile ja wiem...to do tej 900-tki wsadzony był gaznik bocznossacy jednogardzielowy z...poczciwej SYRENY...


to mowimy chyba o dwoch roznych.... o tym o ktorym ja pisalem na 99,9% mial gaznik z motoru.. zreszta poszukam skana artykulu i moze jeszcze dzis wrzuce
  
 
Tu macie skan zdjecia z gaznikiem od syrenki...a potem jeszcze opis ktory ukazal sie jakis czas pozniej po opisie dwoch silnikow...
troszke przesadzili z cenami...weber dcoe40 za 100zł???????
chyab ze im jedno zero ucieklo....

  
 
Aha mam taka sama...prawie...obudowe na filtr powietrza od cc900...jak na zdjeciu ponizej...za 50zł
  
 
szłeps, czyli ten silnik z kst, to musiała być jakaś kopia tego 780 (widocznie tyle wlaśnie miał, a nie 800, zresztą Porthos kiedyś pisał na ten temat) i tam były solexy.... niby tańsze, a kwota jaką ten koleś zapłacił u świątka za silnik (coś koło 3 tys) i tak przeraża
  
 
ja będe chciał oddać ga.źnik do MAZIKA wspólnie ze Schwepsem
 
 
odkopuje pierwszego lepszego.

temat walkowany milion razy. ale ja chce jedna konkretna odpowiedz. jaki mam gaznik wsadzil ktory nie bedzie mi wkoncu przerwyal nawet jak ze skarpy skocze.

z malacza mialem kilka gaznikow z roznymi patenatmi wszysytkie nie dosc ze przyerywaly to byly cienkie.

moj gaznikz z fiata 127 ktory idzie jak ogien na prostej to tez przerywa na wiekszych wyrypach. do tego po jednym odcinku na mecie mi auto zgaslo a potem jak zobaczylem co jest to miedzy kolektorem a gaznikiem benzyna ciurkiem leciala :|

kolektor mam na pionowy gazior przygotowany wiec czekam na propozycje
 
 
Z jakiegoś japońskiego motoru, poj. ok. 250 cm3. Jak znajdę link do stronki, to go tu zapodam.

Cytat:
with 30-35mm being the optimum for a tuned 126 engine. I sourced a carb' from a KLR 250 Kawasaki. This carb' has a perfect venturi size for the 126 engine. I have also successfully used one (of a set of 4 ) from a Kawasaki GPZ900 that is a very similar carb'.


To jest gdzieś w połowie tej stronki.

A tu masz turbo pracujące z gaźnikiem malucha w motorynce


[ wiadomość edytowana przez: dr_krzysiek dnia 2006-05-29 21:41:07 ]
  
 
A co sadzicie o takim wynalazku do malucha???
Dellorto PHF 36 z javy zuzlowej


[ wiadomość edytowana przez: cichy_b0b dnia 2006-05-29 16:11:37 ]
  
 
dr_krzysiek dzieki.
tak poprzegladalem to te motory sobie odpuszcze. kolejne kolektory itp... sadze ze tego solexa z citroena ax bede szukal.
przypomnialo mi sie ze w domu jeszcze mam gaznik z bisa zobacze co sie z nim da zrobic jeszcze
 
 
Cytat:
2003-05-13 21:52:36, widynek pisze:
dużo osób poleca Mazika, szłeps ma numer telefonu do niego. koleś jest ze śląska. koszt przeróbki podobno 100 zeta (plus wysyłka). kumpel mi mówił kiedyś, że możliwe, że to człowiek, który robił gaźniki dla Pachonia




Witam....

Czy moglby ktos podeslac mi na priv numer do w/w Pana "gaznikowca" ??? - niestety nie znam "szłepsa" i niebardzo wiem jak sie z nim skontaktowac w celu uzyskania w/w numeru....

Bede wdzieczny za info

Pozdrawiam
  
 
niestety legenda, pan Mazik, ciezko to powiedziec, ale nie zyje.
  
 
A bylby ktos zainteresowany gaznikiem z silnika 1500ccm boxer? Posiadam takowe czesci a dla chcacego moge sprzedac caly silnik
Sa to jedno gardzielowe solexy z samochodu vw 1500S z roku 64 z automatycznym ssaniem.
img522.imageshack.us/img522/3880/pict00021cs.jpg
Duzo niewidac ale zreczne oko zauwazy gdzie sa gazniki.
Na 2 cylindry przypada jeden gaznik,jest do tego gardziel by gaznik ten stal w pionie.Moc tego autka wynosi 54km wiec moze do malca komus sie to sprzyda??