Szarpie i strzela

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sorki ze pisze na ten temat chociaz byl juz na forum poruszany wiele razy (przejzalem wszystko )ale od 2 dni pojawil sie u mnie i objawy sa troche inne niz u reszty mosze ktos bedzie wiedzial co moze byc nie tak bylem u "magikow" i kazdy mowil co innego. Mianowicie to co sie dziaje wyglada tak: szarpie i strzela ale tylko do 3500 obrotow powyzej jest ok na wolnych obrotach strasznie rzuca silnikiem czasami nawet zgasnie, zaczal glosniej chodzic pojawilo sie takie dziwne pierdzenie jak w F1 zaczal kopcic na brazowo i przy gwaltownym wcisnieciu gazu slychac taki dziwny stuk. Aha dodam ze silnik 1.6 EFI NIEZAGAZOWANY dzieje sie wlasnie tak na benzynie.
Z gory dzieki za podopowiedzi
Pozdro
  
 
odpowiedz bedzie bardzo standardowa, bo i objawy sa standardowe..

kable WN i swiece az modla sie o wymiane
  
 
Hm.... no od 2 dni przeczytalem wszystkie posty na ten i podobne tematy ale moje objawy odbiegaja od reszty jutro wymienie przewody i swiece bo wlasnie chcialem zaczac od tego ale kolega mial podobnie w identycznym silniku ale zagazowanym i sie okazalo ze mial wypalone zawory a mechanicy u ktorych bylem to diagnoza u kazdego wygladala inaczej to ze walek to ze czujnik polozenia walu no kazdy co innego wiec ja juz troche zglupialem wkoncu to chyba "niby" fochowcy
  
 
Ok usterka usunieta temat OFF , padly swiece po 2000 km czyli wychodzi na to ze zadne inne swiece jak motorcrafta mialem briski i sie okazalo ze strasznie szybko padly jedynie brisk jest jednak lepszy z tym ze niby one sa jakies tuningowe no i jednak na briskach ladniej sie wkrecal na obroty a natych tak sobie aha i jeszcze jedno pytanko czy po wymianie swiec musze robic restart kompa .
  
 
Nie, nie jest wymagany reset po zmianie swiec.

choc na 100% by mu nie zaszkodzil
  
 
A moze ktos jezdzil na swiecach briska i jezdzi dalej moze mi sie trafily jakies takie lewe ?? bo jednak jazda byla fajniejsza na briskach

[ wiadomość edytowana przez: Mir0 dnia 2006-10-12 00:19:34 ]
  
 
ta usterka zwie się FORD - niz na to nie poradzisz
  
 
moj znajomy jezdzi na briskach ale sierra 2.0... zrobil juz na nich sporo km i dotego scierka zagazowana jest
  
 
He he usterka jak usterka ale zeby tyle swiece wytrzymaly kazdy z magikow u ktorych bylem jak sie spytal o swiece i uslyszal jaki maja przebieg to odrazu mowil ze to nie moga byc swiece ze moze przewody, przewody wymieniali i dalej to samo az wkoncu porzyczylem od kumpla swiece od opla jakies NGK i to pomoglo, dziwnie jeszcze szarpal i przerywal ale "powiedzmy" ze bylo ok
Wolal bym swiece briska ale jesli ona maja wytrzymywac taki przebieg to ja dziekuje za 2000Km i znowu wymiana


[ wiadomość edytowana przez: Mir0 dnia 2006-10-12 00:18:44 ]