Lewe obroty......

  szukane wyrażenia:   obroty  -  gle
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Dzisiaj rano odpalajac moja maszyne tzn 1.6 GLE +LPG silnik zlapal lewe obroty i dymilo sie straszniez gaznika. Stalo sie to dwa razy a pozniej odpalil i juz bylo oki. Jaka moze bc tego przyczyna?
  
 
Hmmm... starszy stwierdzil, ze to malo prawdopodobne w benzynie, bardziej w dieslu, ale przyczyną moze byc zaduzo nagaru w komorze spalania, a glowna przyczyna (przewaznie w dieslu) jest zle ustawiony zaplon... prawdopodobnie juz sie to niezdarzy bo to benzyna nie ropniak wiec bez obaw Pozdrufki!!!
  
 
Tak jak napisał Qvasiu masz źle ustawiony zapłon, a raczej bardzo przyspieszony, ale silnik nie łapie lewych obrotów tylko zanim się domkną zawory ssące idzie iskra i wali w gaźnik. Dlatego się dymi, jak byś miał zdjętą pokrywę filtra to byś ujrzał 30cm fajerwerki. Jeśli nie ustawisz zapłonu to będzie się to powtarzać.

Pozdrawiam
  
 
dokładnie ,jak mówi wala ,mówi się potocznie ze 'strzela w gażnik'
  
 
Mądrego po szkole to przyjemnie i posłuchać. Zapłon na 100%. Ewentualnie może przewody WN gdzie jeden z nich może być walnięty i dlatego na jednej świecy przepuszcza. Ale sprawdź najpierw zapłon
  
 
Panowie!!!
Problemem okazal sie zle wyregulowany zaplon i walnieta jedna z dysz w gazniku. Dysza zostala wymieniona, zapon podregulowany i teraz Polshe smiga jak nigdy . Dzieki jeszce raz i pozdrwiam.
  
 
UWAGA! TRUP Z SZFY!

Tak mnie naszlo na szperanie w archiwum i oto jaki kwiatek znalazlem:

Cytat:
2002-08-04 11:21:09, Qvasiu pisze:
...a glowna przyczyna (przewaznie w dieslu) jest zle ustawiony zaplon...



No myslalem, ze umre!

  
 
Cytat:
2005-10-28 17:56:13, KiLeR pisze:
UWAGA! TRUP Z SZFY! Tak mnie naszlo na szperanie w archiwum i oto jaki kwiatek znalazlem: No myslalem, ze umre!


no tam to wogóle przesrane, nie ma kto przyświecić itp
 
 
jak to nie ma! A kto rano, jak jest zimno przyświeca?
  
 
Cytat:
2005-10-28 19:35:44, Makaveli pisze:
jak to nie ma! A kto rano, jak jest zimno przyświeca?



Jakto kto? Zarowka
  
 
przecież w dieslu ustawia się zapłon....
  
 
no właśnie nie ustawia się
wynika to z zasady działania silnika diesla
  
 
Cytat:
2005-10-29 19:27:32, wiciu pisze:
no właśnie nie ustawia się wynika to z zasady działania silnika diesla


to nam wytłumacz, bo my niekumate jestema.
  
 
Cytat:
2005-10-29 19:57:31, leon pisze:
to nam wytłumacz, bo my niekumate jestema.



właśnie,chętnie posłucham
  
 
Zapłon następuje samoczynnie w wyniku działania wysokiej temperatury i bardzo wysokiego ciśnienia
Poprostu zapłon ustawia się sam w zależności od zużycia pierścionków Im bardziej zużyte, tym późniejszy
  
 
Panowie - w dieslu ustawia się kąt wyprzedzenia wtrysku. To od niego zależy chociażby twardość pracy silnika. Jak kąt jest zbyt wczesny to silnik będzie walił, jak za późny, to silnik będzie pracował miękko ale mocy w nim nie będzie. To po krótce.