Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2003-05-19 18:50:49 Mam pytanko, jak proponyjecie wykonać haltpasy pod tylne wachacze? wszelkie sugestie itp, jak dobrać ich długość? |
LoRd_S F&F Sympatyk 126p Bielsko-Biała | 2003-05-19 19:38:35 www.fiat-furious.prv.pl |
schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2003-05-19 19:51:07 |
nevada555 Civic Type-R Gdańsk | 2003-05-19 20:13:13 nie wiem czy to ma sens w maluchu...
halt pasy są dobre w przednionapędówkach, gdzie podpięte są koła tylne, w maluchu montując halt pasy na ostrych zakrętach traci się napęd (nie sądze aby którykolwiek z Was miał szpere, ale może sie myle) Lepszym pomysłem wydaje sie stabilizator przechyłów. P.S. Albo Bilstein |
forti F&F Wolny Słuchacz :) Bmw E36 325i i E38 7 ... Wroclaw | 2003-05-19 20:48:06 chcesz miec 50:50 to zepnij na stale mechanizm roznicowy a gwarantuje ze nie bedziesz mogl tym skrecac |
Admiral Honda CB750, HONDA V ... wieczny malkontent | 2003-05-19 22:08:20 Przy tylnonapędówce będzie mógł skręcać, ale będzie się zachowywał jak gokart i padną półosie.
|
forti F&F Wolny Słuchacz :) Bmw E36 325i i E38 7 ... Wroclaw | 2003-05-19 22:58:03 ja tak mialem i jakos skrecac nie chcial a z polosiami wszystko bylo ok
tylko szybko oponki sie niszczyly |
nevada555 Civic Type-R Gdańsk | 2003-05-19 23:28:54 ale jakby dało rade spiąc tak na 30% to byłby wypas! na śniegu byłbyś nie do pokonania |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-05-20 19:26:28 no tak, da radę spiąć nie 50-50 ale tylko ze szperrą Nevada, a czy wiesz o kimś w Polsce kto ma szperę w maluchu?? wiem że masz jakichś kolegów, więc będę wdzięczny za info |
Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2003-05-20 22:33:42 Wybaczcie moją ciemnotę i zacofanie ale mam pytania Co to jest szpera? i o jakie spinanie wam chodzi?
Mi chodzi o to aby ograniczyć skok wachacza w dól żeby mi się spręzyna w gniezdzie nie suwała Może coś takiego się nie nazywa halt pasy? Proszę o wyrozumiałość i oświecenie |
nevada555 Civic Type-R Gdańsk | 2003-05-20 23:17:42 Abdul: nie ma sie czego wstydzić, kto pyta nie błądzi...
otóż szpera to popularna nazwa mechanizmu różnicowego o ograniczonym tarciu, a działa to tak: wyobraź sobie, że jedno koło tylne jest w powietrzu, a drugie na ziemi, seryjnym maluchem nie ruszysz, bo to uniesione koło będzio dostawało całą moc i będzie bez sensu mielić w powietrzu, jak masz szpere takie coś nie wystepuje, nie wystepuje nigdy przeniesienie całego napędu na jedną strone. Pomaga to mocno w jeździe po śliskim, bo koło zawsze dostaje jakąś moc. |
Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2003-05-20 23:19:08 Szpera to poprostu samoblokujacy sie mechanizm roznicowy...powoduje( w duzym uproszczeniu) to ze ci kola nie buksuja... jesli sie myle to niech mnie ktos poprawi... |