Zmiany w Polonezach podczas produkcji - ANKIETA

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Warto by było ustalić kiedy jakie zamiany zostały wprowadzone w Polkach podczas produkcji.
Podaje propozycje dla każdego z modeli (jeśli macie jakieś sugestie czy pytać jeszcze o jakąś zmianę - prosze o info)

Zacytowany post z danymi jest mało czytelny. Lepiej skopiwać ctrl+c ctrl+v sobie tekst z postu źródłowego i wykasować zbędne dane tak aby powstała gotowa odpowiedź.
Druga opcja - po prostu otworzyć sobie odpowiedź w drugim oknie i zaglądając do pytań udzielić samych odpowiedzi.

Na początku każdej ankiety zostawie pola informacyjne.
- Nick (i tak widać kto wpisuje a łatiwej to bedzie opanować)
- Model poldka (bedzie podany na początku odpowiedniego postu)
- Nr VIN - najlepiej człony oddzielone spacjami SUPxxx XXXXX 123456
data pierwszej rejestracji RRRR.MM.DD
- Najwyższy nr kodu produkcji na szybach
(z lewej jest nr miesiaca, z prawej nr roku) np czerwiec 1994 to „6 4” – i taka odp. wystarcza. Wybieramy szybę najnowszą! No chyba ze jakaś nie jest oryginalna to ją pomijamy

Jeżeli mamy podejrzenia że coś w samochodzie nie jest zgodne ze stanem fabrycznym (wymiana/modyfikacja) to prosze nie wpisywać - lub o ile wiemy to wpisać stan oryginalny.
Nie chodzi tu kto co dołożył do samochodu tylko to jaki wyszedł z fabryki.

Jeśli nie znasz odpowiedzi - wpisz ??? Sprawdzisz później i zedytujesz post.

Można wpisywać samochody których już sie nie posiada. Ale wtedy prosze o dane typu VIN (można spisać ze starych umów K/S) no i to co sie pamięta - szczeólnie z technicznych pytań.

Prosze potraktować wątek jako ankietę i nie zaczynać dyskusji. Dopuszczam pytania jak coś sprawdzić
Jeśli ktoś nie chce podawać szczegółowych danych publicznie - prosze na priva



[ wiadomość edytowana przez: OLO dnia 2006-12-06 21:38:44 ]

[ wiadomość edytowana przez: OLO dnia 2006-12-18 16:01:48 ]
  
 
post z danymi źródłowymi: Polonez PLUS MR97

NICK
Caro/ATU plus(MR 97)
VIN :
Data pierwszej rejestracji :
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach Mies Rok:
kod koloru: - L xx - z tabl. znamionowej

rodzaj zasilania silnika: wtrysk bosch / wtrysk GSI / rover / diesel / inny - jaki?
Fotele: (caro /inne- jakie?)
Kolor i wzór tapicerki: szare jasne ciapki / niebiesko-czerwone paski / niebieski welur / inne
Wspomaganie: ZF (koło pasowe pompy na 3 śrubach) / JKC (koło pasowe pompy na 1 śrubie / brak)
Układ kierowniczy: regulacja na ramionach przekładni i wspornika / brak śrub regulacyjnych na ramionach
włacznik kontroli świateł przyczepy - ideogram haka: TAK / NIE
Rodzaj chłodnicy: szeroka miedziana z korkiem na zb. wyrównawczym / szeroka aluminiowa
ilośc wentylatorów chłodnicy: 1 / 2
Zestaw wskaźników: a) podświetlenie cały czas/ ze światłami, b) kontrolka świateł mijania działa / niepodłączona / nie ma wogóle
Przednia szyba: z pasem przeciwsł / bez pasa (tylko raster)
podłokietniki małe / z kombi
kierownica: carowska / kombi
Nagrzewnica: polska (3 opcje rozdziału nadmuchu) / koreańska (podciśnieniowa, 5 opcji rozdziału nadmuchu)
Włacznik wycieraczki tył caro: zwykły / elektronik z pracą przerywaną
Klamki: prostokątne / owalne
stacyjka: stary typ / nowy typ kluczyka
Kołpaki: "turbina"/brak/inne - jakie
Felgi: stalowe/alusy - opisz jakie (szprychy,ilosć ramion,zaokrąglone lub nie itp)
ATU raster dookoła 3 stop tak/nie
POMÓŻCIE! Nie znam plusów aż tak dobrze. Propozycje pytań na priva.

[ wiadomość edytowana przez: OLO dnia 2006-12-02 11:59:26 ]
  
 
post z danymi źródłowymi: Szerokie Caro (MR 93)

NICK
Szerokie Caro (MR 93)
VIN :
nr silnika
Data pierwszej rejestracji :
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach Mies Rok:
kod koloru: - L xx - z tabl. znamionowej

rodzaj zasilania silnika: gaźnik / wtrysk abimex / wtrysk bosch / rover(komputer 101610 / 103610)/ diesel / inny - jaki?
Fotele: (kanapowe / caro /inne- jakie?)
Kolor i wzór tapicerki: szaro-czarne paski / szare jasne ciapki / niebiesko-czerwone paski / ziel-żół poziom kreseczki na szarym tle /zielone paski / zielone plamy / czerwone paski / czerwone plamy
Kolor tapicerki boczków: szaro-czarne paski / szare jasne ciapki / niebiesko-czerwone paski / zielone paski / zielone plamy / czerwone paski / czerwone plamy / czarne
Atrapa: zwykła caro (poziome szczeble) / orciari / inna
Orciari: TAK / NIE
Listwy progowe: (Brak / Starsze-kwadratowe z przetłoczeniem / nowsze – płaskie jak w plusach / inne np orciari wraz zabudową boków)
Hamulce: (stare / lucas) Jeśli stare to gdzie przedni zacisk przed czy za piastą!!!
Kierownica - wieloklin: stary (21 ząbków) / nowszy (47 ząbków)
Otwór przegrody czołowej przy przekładni kierowniczej: (mały okrągły fi ok 10cm / duży prostokątny ok 12x15cm)
Układ kierowniczy: (mały skręt – regulacja śruby na podłużnicy / duży skręt – regulacja na ramionach przekładni i wspornika) wspoma miała już duży skręt
Otwory wentylacyjne w drzwiach tylnych (od przodu w drzwiach i kratka w boczku na wys. siedzenia) TAK/NIE
[b]Automatyczne właczenie szyby ogrzewanej:
(włacza sie zawsze nawet w lecie / tylko w niskich temperaturach)
Rodzaj chłodnicy: (miedziana mała z korkiem na górze / szeroka miedziana z korkiem na zb. wyrównawczym / szeroka aluminiowa) / miedziana dieslowska
ilośc wentylatorów chłodnicy: 1 / 2
Podsufitka: (jak w większości caro – gruba mechacąca sie na styropianie / płaska – jak plusowska)
Lampa sufitowa - włącznik: przesuwany / wahliwy
osłona progu i dźwigni otw. bagażnika: miejsce na jedną dźw. / miejsce na 2 dźwigienki (druga - zewnętrzna zaślepiona)
pasy bezp przód kształt klamry z dwoma otworami - płaska, prostokątna i sama sie utrzymuje na pasie / z wąskim bolcem i dodatkowym regulowanym elementem podtrzymujacym
zamek pasa bezp. : na sztywnym płaskim / na elastycznym okrągłym
Zestaw wskaźników: a)licznik do: 99’999 czy 999’999, b)kontrolka: ssania / klocków, c)kontrolka: bagnetu oleju / haka, d) wskaźnik ciśnienia oleju: TAK / NIE, e)obrotomierz: TAK / NIE
Włacznik dmuchawy: płynny / 4-ro pozycyjny
Włacznik wycieraczki tył: zwykły / elektronik z pracą przerywaną
Kołpaki: starsze wklęsłe z otworami w kształcie || na obwodzie/nowsze 8 ramienne jak w atu/brak/inne - jakie
Felgi: stalowe/alusy - opisz jakie (szprychy,ilosć ramion,zaokrąglone lub nie itp)


[ wiadomość edytowana przez: OLO dnia 2006-12-08 07:02:42 ]
  
 
post z danymi źródłowymi:wąskie Caro (MR 91)


NICK
CARO wąski (MR91)
VIN:
Data pierwszej rejestracji :
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach Mies Rok:
kod koloru: - L xx - z tabl. znamionowej

rodzaj silnika: gaźnik / wtrysk abimex / rover/ diesel / ford /inny - jaki?
Rodzaj maski Płaska jedynie z wlotem powietrza / z długim przetłoczeniem przed wlotem powietrza
listwy na drzwiach (parapet z zewnątrz): czarny / chrom
ramka drzwi dookoła szyby (możliwe że czarne zeszło ): czarna/chrom
Fotele: (kanapowe / caro /inne- jakie?)
Kolor i wzór tapicerki: szaro-czarne paski / szare jasne ciapki / zielone paski (grok) / zielone plamy (grok) / czerwone paski (grok) / czerwone plamy
Kolor tapicerki boczków: szaro-czarne paski / szare jasne ciapki / zielone paski (grok) / zielone plamy (grok) / czerwone paski (grok) / czerwone plamy (grok) / czarne mariał / czarne skay
Podsufitka Zwykła caro mechacąca z lampą i plastikiem nad kanapą tył / Materiałowa z otworami na tylne lampki nad kanapą
Mieszek zmiany biegów: skay / gumowa harmonijka
Nawiewy w desce: okrągłe z kwadratową ramką / prostokątne jak w szerokim caro
Deska rozdzielcza Z przetoczniem na listę nad drzwiami schowka / bez przetłoczenia.
Atrapa zwykła caro (poziome szczeble) / orciari / inna
Orciari TAK / NIE
Listwy progowe: (brak / jakieś - opisz)
Rodzaj chłodnicy: (miedziana mała z korkiem na górze / szeroka miedziana z korkiem na zb. wyrównawczym)
ilośc wentylatorów chłodnicy: 1 / 2
chlapacze tył: gumowe przykręcone w połowie zderzaka / plastikowe tuż za kołem
czarna długa osłona pod maską nad reflektorami: TAK / NIE
Lampa sufitowa - włącznik: przesuwany / wahliwy
pasy bezp przód kształt klamry z dwoma otworami - kwadratowa, sama sie utrzymuje na pasie / z płaski bolcem i regulowanym elementem podtrzymujacym
zamek pasa bezp. : na sztywnym płaskim / na elastycznym okrągłym
wygłuszenie maski: z dziurkami czarne śliskie / materiałowe matowe
Kołpaki: starsze wklęsłe z otworami w kształcie || na obwodzie/nowsze 8 ramienne jak w atu/brak/inne - jakie
Felgi: stalowe/alusy - opisz jakie (szprychy,ilosć ramion,zaokrąglone lub nie itp)


[ wiadomość edytowana przez: OLO dnia 2006-12-01 07:41:24 ]

[ wiadomość edytowana przez: OLO dnia 2006-12-05 06:52:40 ]

[ wiadomość edytowana przez: OLO dnia 2007-01-26 14:28:52 ]
  
 
post z danymi źródłowymi: przejściówka MR89

NICK
przejściówka (MR89)
VIN:
Data pierwszej rejestracji :
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach Mies Rok:
kod koloru: - L xx - z tabl. znamionowej

rodzaj silnika: gaźnik / ford / inny - jaki?
listwy na drzwiach (parapet z zewnątrz): czarny / chrom
ramka drzwi dookoła szyby (możliwe że czarne zeszło ): czarna/chrom
Kolor i wzór tapicerki:
Kolor i materiał tapicerki boczków:
Podsufitka Materiałowa z otworami na tylne lampki nad kanapą / inna - opisz
Lampki w podsufitce: tak / nie
Mieszek zmiany biegów: skay / gumowa harmonijka
Kołpaki: małe czarne / brak / inne - opisz
Felgi: stalowe (kształt otworów fasolka / okrągłe) /alusy - opisz jakie (szprychy,ilosć ramion,zaokrąglone lub nie itp)

[ wiadomość edytowana przez: OLO dnia 2006-11-30 19:21:52 ]

[ wiadomość edytowana przez: OLO dnia 2006-12-01 07:41:52 ]
  
 
post z danymi źródłowymi: borewicz/akwarium

NICK
borewicz/akwarium
VIN:
Data pierwszej rejestracji :
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach Mies Rok:
kod koloru: - L xx - z tabl. znamionowej

rodzaj silnika: pojemność/kod silnika /inny - jaki?
skrzynia 4 / 5
Rodzaj klapy tylnej: spoiler z tworzywa/ zintegrowany blaszany
Wycieraczka tył: tak / nie
Przód: borewicz/ nosek jak w przejściówce/ nosek coupe
Znaczek: (coupeta/ późniejszy):
Kolor wykładziny
Kolor tylnej półki
Kolor podłokietników i parapetów
Pasy bezpieczeństwa przód/tył/bezwładnościowe/zwykłe
Kolor i materiał tapicerki foteli:
Kolor i materiał tapicerki boczków:
Listewki chromowane na boczkach: TAK/NIE
Podsufitka Materiałowa z otworami na tylne lampki nad kanapą
Lampki z tyłu w podsufitce: TAK/NIE
Przekaźniki 5szt / 6szt (6-ty zwerno-rozwierny do pmgiel. tył)
Rodzaj deski: (z głośnikiem/ późniejsza bez)
Ramki dookoła szyb w drzwiach: chromowane/ czarne
Dolna ramka okna drzwi: chromowana/ czarna
Kliny szyb: srebrne/ czarne
Felgi: z fasolkowymi otworami/ z okrągłymi
Kołpaki: małe czarne/chrom/ brak / inne - opisz



[ wiadomość edytowana przez: OLO dnia 2007-01-26 14:27:21 ]
  
 
OLO
Szerokie Caro (MR 93)
VIN : SUPB01 ELBTW 824083
Data pierwszej rejestracji : 8.05.1996
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach: 4 6

rodzaj zasilania silnika: rover
Fotele: relax
Tapicerka - czerwone paski
Boczki - czarne
Listwy progowe nowsze – płaskie jak w plusach
Hamulce lucas)
Otwór przegrody czołowej przy przekładni kierowniczej - duży prostokątny ok 12x15cm
Układ kierowniczy duży skręt – regulacja na ramionach przekładni i wspornika
Automatyczne właczenie szyby ogrzewanej tylko w niskich temperaturach)
Rodzaj chłodnicy: (szeroka z korkiem na zb. wyrównawczym)
Ilość wenylatorów chłodnicy: 1
Podsufitka (płaska – jak plusowska)
Zestaw wskaźników a)licznik do 99’999 b)kontrolka klocków, c)kontrolka bagnetu oleju d) wskaźnik ciśnienia oleju:NIE, e)obrotomierz: TAK
Włacznik dmuchawy: 4-ro pozycyjny
Włacznik wycieraczki tył: zwykły
Kołpaki nowsze 8 ramienne jak w atu
Felgi stalowe


-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Marcin
Szerokie Caro (MR 93)
VIN : SUPB01 ELBSW 793959
Data pierwszej rejestracji : 1995.12.11
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach:
Kod koloru - L108

rodzaj zasilania silnika: rover komputer 103610
Fotele: relax
Tapicerka - czerwone paski
Boczki - czarne
Atrapa - polonez plus (poprzednia nieznana)
Orciari - TAK
Listwy progowe -inne- orciari, wraz z zabudowa bokow
Hamulce lucas
Otwór przegrody czołowej przy przekładni kierowniczej - duży prostokątny ok 12x15cm
Układ kierowniczy duży skręt – regulacja na ramionach przekładni i wspornika (ale nie jestem pewien)
Kierownica - wieloklin: na razie nieznany
Automatyczne właczenie szyby ogrzewanej tylko w niskich temperaturach
Rodzaj chłodnicy: (szeroka z korkiem na zb. wyrównawczym)
Ilość wenylatorów chłodnicy: 1
Podsufitka - std caro
Lampa sufitowa - włącznik: przesuwany
osłona progu i dźwigni otw. bagażnika: miejsce na 2 dźwigienki ( jak w Atu (chyba, do sprawdzenia)
pasy bezp przód kształt klamry z dwoma otworami - kwadratowa, sama sie utrzymuje na pasie
zamek pasa bezp. : na sztywnym płaskim
Otwory wentylacyjne w drzwiach tylnych (od przodu w drzwiach i kratka w boczku na wys. siedzenia) NIE
Zestaw wskaźników a)licznik do 99’999 b)kontrolka klocków, c)kontrolka bagnetu oleju d) wskaźnik ciśnienia oleju:NIE, e)obrotomierz: TAK
Włacznik dmuchawy: plynny
Włacznik wycieraczki tył: zwykły
Alufelgi std, 3 ramienne, z rantem




[ wiadomość edytowana przez: -Marcin- dnia 2006-12-06 22:29:44 ]
  
 
NICK:road runner
Szerokie Caro (MR 93)
VIN : SUPB01 CBHSW 731194
Data pierwszej rejestracji :27.02.1995 r.
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach: 1 5
rodzaj zasilania silnika: gaźnik
Fotele: IG Relax
Kolor i wzór tapicerki: czerwono - czarne paski
Kolor tapicerki boczków: czerwono - czarne paski
Orciari: NIE
Atrapa: zwykła caro (poziome szczeble)
Listwy progowe: Starsze-kwadratowe z przetłoczeniem
Hamulce: stare z przeniesionym przednimi zaciskami
Kierownica - wieloklin: stary (21 ząbków)
Otwór przegrody czołowej przy przekładni kierowniczej: duży prostokątny ok 12x15cm)
Układ kierowniczy:duży skręt – regulacja na ramionach przekładni i wspornika)
Automatyczne właczenie szyby ogrzewanej: tylko w niskich temperaturach
Rodzaj chłodnicy:miedziana mała z korkiem na górze
ilośc wentylatorów chłodnicy: 1
Podsufitka: – gruba na styropianie
Zestaw wskaźników:
a)licznik do: 999’999,
b)kontrolka: ssania
c)kontrolka: bagnetu oleju,
d) wskaźnik ciśnienia oleju: TAK
e)obrotomierz: TAK
Włacznik dmuchawy: 4-ro pozycyjny
Włacznik wycieraczki tył: zwykły
Kołpaki: starsze wklęsłe z otworami w kształcie || na obwodzie
Felgi: stalowe


[ wiadomość edytowana przez: road_runner dnia 2006-11-30 12:51:04 ]
  
 
Momik
Szerokie Caro (MR 93)
VIN :do sprawdzenia
Data pierwszej rejestracji : 1995 - do sprawedzenia
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach: nie do sprawdzenia
Kod koloru L46
rodzaj zasilania silnika: wtrysk abimex
Fotele: caro
Tapicerka - szare jasne ciapki
Boczki - szare jasne ciapki
Atrapa - zwykła caro
Listwy progowe nowsze – płaskie jak w plusach
Hamulce lucas
kierownica - wieloklin - nowszy
Otwór przegrody czołowej przy przekładni kierowniczej - ?
Układ kierowniczy duży skręt – regulacja na ramionach przekładni i wspornika
Automatyczne właczenie szyby ogrzewanej - tylko w niskich temperaturach
Rodzaj chłodnicy: szeroka z korkiem na zb. wyrównawczym
Ilość wenylatorów chłodnicy: 1
Podsufitka - gruba mechacąca
Zestaw wskaźników a)licznik do 99’999 b)kontrolka klocków, c)kontrolka bagnetu oleju d) wskaźnik ciśnienia oleju:TAK, e)obrotomierz: TAK
Włacznik dmuchawy: płynny
Włacznik wycieraczki tył: praca przerywana
Kołpaki brak
Felgi aluminiowe 5-ramienne zaokrąglone
  
 
Senn_PTK
Caro Plus (MR 97)
VIN : SUPB01 ELBVW 111990
Data pierwszej rejestracji : 01.10.1997
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach Mies Rok: ???
kod koloru: 23E

rodzaj zasilania silnika: rover MEMS 103610
Fotele: caro
Kolor i wzór tapicerki: szare jasne ciapki
Wspomaganie: brak
Układ kierowniczy: regulacja na ramionach przekładni i wspornika
Włacznik kontroli świateł przyczepy - ideogram haka: TAK
Rodzaj chłodnicy: szeroka miedziana z korkiem na zb. wyrównawczym
ilośc wentylatorów chłodnicy: 1
Zestaw wskaźników: a) podświetlenie cały czas, b) kontrolka świateł mijania niepodłączona
Przednia szyba: z pasem przeciwsłonecznym
Podłokietniki: małe
Kierownica: carowska
Nagrzewnica: koreańska (podciśnieniowa, 5 opcji rozdziału nadmuchu)
Włacznik wycieraczki tył caro: elektronik z pracą przerywaną
Klamki: owalne
Stacyjka: nowy typ kluczyka
Felgi : aluminiowe trzyramienne FSO

[ wiadomość edytowana przez: Senn_PTK dnia 2006-12-04 09:23:28 ]
  
 
pablo_fso
Szerokie Caro (MR 93)
VIN : SUPB01 CEHUW 869562
Data pierwszej rejestracji : 7.03.1997
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach Mies Rok: 1 7
kod koloru: - L 122

rodzaj zasilania silnika: wtrysk abimex
Fotele: caro
Kolor i wzór tapicerki: szaro-niebieskie paski
Kolor tapicerki boczków: szaro-niebieskie paski
Atrapa: zwykła caro
Orciari: NIE
Listwy progowe: płaskie jak w plusach
Hamulce: lucas
Kierownica - wieloklin: nowszy (47 ząbków)
Otwór przegrody czołowej przy przekładni kierowniczej: ???
Układ kierowniczy: ???
Otwory wentylacyjne w drzwiach tylnych : TAK
Automatyczne właczenie szyby ogrzewanej: tylko w niskich temp.
Rodzaj chłodnicy:szeroka z korkiem na zb. wyrównawczym
ilośc wentylatorów chłodnicy: 1
Podsufitka: płaska
Lampa sufitowa - włącznik: przesuwany
osłona progu i dźwigni otw. bagażnika: miejsce na 2 dźwigienki
pasy bezp przód kształt klamry z płaski bolcem i regulowanym elementem podtrzymujacym
zamek pasa bezp. : na elastycznym okrągłym
Zestaw wskaźników: a)licznik do: 999’999, b)kontrolka: klocków, c)kontrolka: haka, d) wskaźnik ciśnienia oleju: NIE, e)obrotomierz: TAK
Włacznik dmuchawy: płynny
Włacznik wycieraczki tył: zwykły
Kołpaki: "turbinki" plusowskie
Felgi: stalowe






[ wiadomość edytowana przez: pablo_fso dnia 2006-12-12 12:38:24 ]
  
 
Janisz1990
Szerokie Caro (MR 93)
VIN : SUPBO01CBHRW655989
Data pierwszej rejestracji : ???.04.94
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach 3 4
kod koloru: - L 114 - z tabl. znamionowej

rodzaj zasilania silnika: gaźnik
Fotele: Inter Grockilin standard
Kolor i wzór tapicerki: zielono-szare paski
Kolor tapicerki boczków: czarne
Atrapa: zwykła caro (poziome szczeble)
Orciari: NIE
Listwy progowe: Brak
Hamulce: stare, przedni zacisk za piastą!!!
Kierownica - wieloklin: stary (21 ząbków)
Otwór przegrody czołowej przy przekładni kierowniczej: mały okrągły fi ok 10cm
Układ kierowniczy: ???
Automatyczne właczenie szyby ogrzewanej: włacza sie zawsze nawet w lecie
Rodzaj chłodnicy: miedziana mała z korkiem na górze
ilośc wentylatorów chłodnicy: 1
Podsufitka: (jak w większości caro – gruba mechacąca sie na styropianie
osłona progu i dźwigni otw. bagażnika: miejsce na jedną dźw.
pasy bezp przód: kształt klamry z dwoma otworami - kwadratowa, sama sie utrzymuje na pasie
zamek pasa bezp. : na sztywnym płaskim
Zestaw wskaźników: licznik do 999’999, kontrolka: ssania, kontrolka: bagnetu oleju, wskaźnik ciśnienia oleju: TAK, obrotomierz: TAK
Włacznik dmuchawy: płynny
Włacznik wycieraczki tył: zwykły
Kołpaki: starsze wklęsłe z otworami w kształcie || na obwodzie
Felgi: stalowe





[ wiadomość edytowana przez: Janisz1990 dnia 2006-12-06 23:01:12 ]
  
 
Janisz1990
Caro plus(MR 97)
VIN : SUPB01CEHWW117814
Data pierwszej rejestracji : 09.02.1998
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach ???
kod koloru: - L 111 - z tabl. znamionowej

rodzaj zasilania silnika: wtrysk bosch
Fotele: caro+
Kolor i wzór tapicerki: niebieski welur
Wspomaganie: ZF (koło pasowe pompy na 3 śrubach)(nie ręcze na 100% za to)
Układ kierowniczy: ???
włacznik kontroli świateł przyczepy - ideogram haka: TAK
Rodzaj chłodnicy: szeroka miedziana z korkiem na zb. wyrównawczym
ilośc wentylatorów chłodnicy: 2
Zestaw wskaźników: Zwyczajny
Nagrzewnica:/ koreańska (podciśnieniowa, 5 opcji rozdziału nadmuchu)(na80% prawda)
Włacznik wycieraczki tył caro: zwykły /
Kołpaki: "turbina"
Felgi: stalowe




[ wiadomość edytowana przez: Janisz1990 dnia 2006-11-30 18:12:05 ]
  
 


NICK danielewicz
Szerokie Caro (MR 93)
VIN : SUPB01CEHTW802469
Data pierwszej rejestracji : 1996-05-06
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach Mies Rok: 4 6
kod koloru: - L-108

rodzaj zasilania silnika: wtrysk abimex
Fotele: caro
Kolor i wzór tapicerki: szaro-czarne paski
Kolor tapicerki boczków: szaro-czarne paski
Atrapa: zwykła caro (poziome szczeble)
Orciari: NIE
Listwy progowe: nowsze – płaskie jak w plusach
Hamulce: lucas
Kierownica - wieloklin: nowszy (47 ząbków)
Otwór przegrody czołowej przy przekładni kierowniczej: duży prostokątny ok 12x15cm)
Układ kierowniczy: duży skręt – regulacja na ramionach przekładni i wspornika
Otwory wentylacyjne w drzwiach tylnych (od przodu w drzwiach i kratka w boczku na wys. siedzenia) NIE
Automatyczne właczenie szyby ogrzewanej: tylko w niskich temperaturach)
Rodzaj chłodnicy: szeroka miedziana z korkiem na zb. wyrównawczym
ilośc wentylatorów chłodnicy: 1
Podsufitka: jak w większości caro – gruba mechacąca sie na styropianie
Zestaw wskaźników: a)licznik do: 99’999 czy , b)kontrolka: klocków, c)kontrolka: haka, d) wskaźnik ciśnienia oleju: NIE, e)obrotomierz: TAK
Włacznik dmuchawy: płynny
Włacznik wycieraczki tył: elektronik z pracą przerywaną
Kołpaki: nowsze 8 ramienne jak w atu
Felgi: stalowe
  
 
post z danymi źródłowymi: akwarium (nie-Caro z oknem z tyłu)

NICK

VIN:
Rok produkcji:
Data pierwszej rejestracji :
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach Mies Rok:
kod koloru: - L xx - z tabl. znamionowej

Rodzaj klapy tylnej: spoiler z tworzywa/ zintegrowany blaszany
Przód: borewicz/ nosek jak w przejściówce/ nosek coupe
Znaczek: (coupeta/ późniejszy):
Kolor tapicerki:
Kolor/ materiał tapicerki boczków:
Listewki chromowane na boczkach: TAK/NIE
Lampki z tyłu w podsufitce: TAK/NIE
Rodzaj deski (z głośnikiem/ późniejsza bez)
Ramki: chromowane/ czarne
Dolna ramka: chromowana/ czarna
Felgi: z fasolkowymi otworami/ z okrągłymi
Kołpaki: małe czarne/ srebrne plastiki ze wzorkiem ,,||”(chyba w ’89 występowały)
Kliny szyb: srebrne/ czarne

Na razie tyle wymyśliłem, sugestie proszę na priv-a, to zedytuje, lub niech ktoś kto może sam zedytuje



[ wiadomość edytowana przez: Janisz1990 dnia 2006-11-30 19:13:57 ]

[ wiadomość edytowana przez: Janisz1990 dnia 2006-11-30 19:15:48 ]
  
 
guczii
Szerokie Caro (MR 93)
VIN :
Data pierwszej rejestracji : 20.06.1995
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach Mies Rok: 5 5
kod koloru: - L 45 - z tabl. znamionowej

rodzaj zasilania silnika: rover komputer 101610
Fotele: caro
Kolor i wzór tapicerki: szare jasne ciapki
Kolor tapicerki boczków: szare jasne ciapki
Atrapa: zwykła caro (poziome szczeble)
Orciari: NIE
Listwy progowe: Starsze-kwadratowe z przetłoczeniem
Hamulce: lucas
Kierownica - nowszy (47 ząbków)
Otwór przegrody czołowej przy przekładni kierowniczej: ???
Układ kierowniczy: ???
Otwory wentylacyjne w drzwiach tylnych (od przodu w drzwiach i kratka w boczku na wys. siedzenia) NIE
[b]Automatyczne właczenie szyby ogrzewanej: tylko w niskich temperaturach
Rodzaj chłodnicy: szeroka miedziana z korkiem na zb. wyrównawczym
ilośc wentylatorów chłodnicy: 1
Podsufitka: jak w większości caro – gruba mechacąca sie na styropianie
Zestaw wskaźników: a)licznik do: 99’999 b)kontrolka: klocków, c)kontrolka: bagnetu oleju, d) wskaźnik ciśnienia oleju: NIE, e)obrotomierz: TAK
Włacznik dmuchawy: 4-ro pozycyjny
Włacznik wycieraczki tył: zwykły
Kołpaki: nowsze 8 ramienne
Felgi: stalowe

i pomarańczowe kierunkowskazy przednie
  
 
KraseK

Szerokie Caro (MR 93)
VIN : SUPB01 ELBTW 815093
Data pierwszej rejestracji : 04.04.1996
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach: 4 6
Lakier:L-90

Brak lampki osw. bagaznika
rodzaj zasilania silnika: rover
Fotele: caro
Tapicerka - szare jasne ciapki
Boczki - j.w
Listwy progowe nowsze – płaskie jak w plusach
Hamulce lucas)
Otwór przegrody czołowej przy przekładni kierowniczej - duży prostokątny ok 12x15cm
Układ kierowniczy duży skręt – regulacja na ramionach przekładni i wspornika
Automatyczne właczenie szyby ogrzewanej tylko w niskich temperaturach)
Rodzaj chłodnicy: (szeroka z korkiem na zb. wyrównawczym)
Ilość wenylatorów chłodnicy: 1
Podsufitka: kosmata
Zestaw wskaźników a)licznik do 99’999 b)kontrolka klocków, c)kontrolka bagnetu oleju d) wskaźnik ciśnienia oleju:NIE, e)obrotomierz: TAK
Włacznik dmuchawy: 4-ro pozycyjny
Włacznik wycieraczki tył: zwykły
Kołpaki nowsze 8 ramienne jak w atu
Felgi stalowe
  
 
Buton
Szerokie Caro (MR 93)
Nr silnika: CE0293832
VIN : SUPB01CEHTW808367
Data pierwszej rejestracji : 26.04.1996
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach Mies Rok: 2 6
kod koloru: - L 69

Rodzaj zasilania silnika: wtrysk abimex
Fotele: caro
Kolor i wzór tapicerki: szaro-czarne paski
Kolor tapicerki boczków: szaro-czarne paski
Atrapa: zwykła caro
Orciari: NIE
Listwy progowe: nowsze – płaskie jak w plusach
Hamulce: lucas
Kierownica - wieloklin: nowszy (47 ząbków)
Otwór przegrody czołowej przy przekładni kierowniczej: duży prostokątny
Układ kierowniczy: duży skręt – regulacja na ramionach przekładni i wspornika
Otwory wentylacyjne w drzwiach tylnych: NIE
Automatyczne właczenie szyby ogrzewanej: tylko w niskich temperaturach
Rodzaj chłodnicy: szeroka z korkiem na zb. wyrównawczym
Ilośc wentylatorów chłodnicy: 1
Podsufitka: jak w większości caro – gruba mechacąca sie na styropianie
Lampa sufitowa - włącznik: przesuwany
Osłona progu i dźwigni otw. bagażnika: miejsce na 2 dźwigienki (druga - zewnętrzna zaślepiona)
Pasy bezp przód - kształt klamry: z dwoma otworami - płaska, prostokątna i sama sie utrzymuje na pasie
Zamek pasa bezp : na sztywnym płaskim
Zestaw wskaźników: a)licznik do 99’999, b)kontrolka klocków, c)kontrolka bagnetu oleju, d)wskaźnik ciśnienia oleju: TAK, e)obrotomierz: TAK
Włacznik dmuchawy: 4-ro pozycyjny
Włacznik wycieraczki tył: zwykły
Kołpaki: nowsze 8 ramienne jak w atu
Felgi: stalowe

[ wiadomość edytowana przez: ButonCaro dnia 2006-12-08 16:01:51 ]

[ wiadomość edytowana przez: ButonCaro dnia 2006-12-09 17:24:39 ]
  
 
Jurek_j
Szerokie Caro (MR 93)
VIN : SUPO1EJGTW839602
Data pierwszej rejestracji : 30.09.96r
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach Mies Rok: 7 6
kod koloru: - L 122 - z tabl. znamionowej

rodzaj zasilania silnika: diesel
Fotele: caro
Kolor i wzór tapicerki: szaro-czarne paski
Kolor tapicerki boczków: czarne
Atrapa: zwykła caro (poziome szczeble)
Orciari: NIE
Listwy progowe: nowsze – płaskie jak w plusach
Hamulce: stare - przedni zacisk przed piastą!!!
Kierownica - wieloklin: nowszy (47 ząbków)
Otwór przegrody czołowej przy przekładni kierowniczej: duży prostokątny ok 12x15cm
Układ kierowniczy: duży skręt – regulacja na ramionach przekładni i wspornika
Otwory wentylacyjne w drzwiach tylnych (od przodu w drzwiach i kratka w boczku na wys. siedzenia) TAK
Automatyczne właczenie szyby ogrzewanej: tylko w niskich temperaturach
Rodzaj chłodnicy: szeroka miedziana z korkiem na zb. wyrównawczym
ilośc wentylatorów chłodnicy: 2
Podsufitka: jak w większości caro – gruba mechacąca sie na
Zestaw wskaźników: a)licznik do: 99’999, b)kontrolka: klocków, c)kontrolka: haka, d) wskaźnik ciśnienia oleju: NIE, e)obrotomierz: TAK
Włacznik dmuchawy: płynny
Włacznik wycieraczki tył: ???
Kołpaki: nowsze 8 ramienne jak w atu
Felgi: stalowe



[ wiadomość edytowana przez: jurek_j dnia 2006-12-01 21:43:02 ]