Most

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
gdzie jest oznaczenie (przełożenie) mostów w DF-ie,jest takie?
ile może kosztować taki używany w dobrym stanie(do silnika 1.6DOHC) jaki wybrać ? co polecacie?
  
 
do 1.6 polecam most z trucka , lub z DFa kombi(chodzi o te z krótszym przełorzeniem , nie wszystkie kombi miały krótkie dyfry) Na razie zostawił bym ten most co masz , jak zacznie sie coś z nim dziać wtedy poszukaj innego .
  
 
dzięki.
rozumiem że most z trucka ma 41/11????
blady mam dla ciebie ten dekielek
od jutra nie moge jeżdzić mirafiorką -(ubezpiecz.)
właśnie do df-a założyłem szyber-dach- dużo roboty!
  
 
mam pytanie jaki masz silnik? 1.6 DOHC?
  
 
ja też mam pytanie co do mostów. czy jest możliwośc wymiany na inny np od poldka? oczywiście chodzi mi o to czy były jakieś mosty które dałyby lepsze przyśpieszenie w kancie- oczywiści ekosztem vmax (którego i tak nie mam dużego
I czy jeśłi nawet coś takiego założe to czy różnica będzie odczuwalna, czy nie warto się meczyć wogule?
  
 
różnice śą odczuwalne , mosty były różne , w truckach , w "roverach" , w 1.5 , przełorzeń nie znam , ale miałem 5 DFów , i w jednym miałem krutszy most z kombiaka 89' różnica była wyraźna , zwłaszcza z pod świateł
  
 
BLADY masz plusa takiej odpowiedzi się spodziewałem)
domyślam sie ze ten most pasuje idealnie beż żadnych kombinacji?

i teraz pytanie najwazniejsze- jak sprawdzić czy most jest rzeczywiście od wersji kombi? bo na szrocie czy na giełdzi eto moga mi kazdy most wcisnąć a ile roboty z przekładką..
  
 
Cytat:
2003-05-24 06:19:30, mar125 pisze:
gdzie jest oznaczenie (przełożenie) mostów w DF-ie,jest takie?
(...)


No właśnie - nie padła odpowiedź na pierwsze, podstawowe pytanie. Jak rozpoznac jaki to most. Jeśli nie oznaczenia to może są jakieś znaki szczególne dla każdego? Nikt nie bedzie przecież kupował całego kombi lub tym bardziej Truck'a dla samego mostu
Ja też musze sie już zacząć rozglądać za innym mostem bo na 2.0 to mi seria długo nie wy3ma chyba
BTW czy trudno jest przerobić most od 132 tak by pasował do Kanta?
  
 
Cytat:
2003-06-26 17:07:09, Race_D pisze:
Cytat:
2003-05-24 06:19:30, mar125 pisze:
gdzie jest oznaczenie (przełożenie) mostów w DF-ie,jest takie?
(...)


No właśnie - nie padła odpowiedź na pierwsze, podstawowe pytanie. Jak rozpoznac jaki to most.



Pod dekielkiem oslaniajacym przekladnei glowna masz wybite przelozenie. Pod tzn ponizej, nie trzeba zdejmowac deklielka by to odczytac.


Cytat:
Jeśli nie oznaczenia to może są jakieś znaki szczególne dla każdego? Nikt nie bedzie przecież kupował całego kombi lub tym bardziej Truck'a dla samego mostu
Ja też musze sie już zacząć rozglądać za innym mostem bo na 2.0 to mi seria długo nie wy3ma chyba
BTW czy trudno jest przerobić most od 132 tak by pasował do Kanta?



trzebaby przespawac mocowania z mostu od kanta i zrobic to na tyle profesjonalnei aby pochwa mostu sie nie skrzywila. Granturismo z FSOAK a most od panoramy w 125p. O ile sie niemyle musial poprowadzic dodastkowe spawy aby pochwa mostu sciagnela sie z druhgiej strony niz spawy mocujace wieszaki resowow.

  
 
Ja mam taki most z krutkim przełozeniem, musisz sie jednak liczyc z tym ze jazda z predkościa pow 80 km/h jest nieopłacalna bo wtedy silnik kreci pod 3000 (przynajmniej u mnie, podpbno nie ma innej mozliwosci poznania przełozenia jak rozebranie i policzenie, od dołu mostu na wypuście jest numer seryjny, ale watpie czy to ci coś da. Z tego co wiem to przekładka nie jest prosta musisz wszystko spasować zeby sie nie tłukło szumiało tarło itp. Chyba jeszcze jest rózny rozstaw półosi czy jakoś tak ale moge sie mylić.
aha no i musisz sie liczyć ze spalanie ci wzrośnie, miałem chba 6 razy ustawiany gaz w 4 ruznych stacjach i spalanie wachało sie od 16-18 l/100km masakra, wczesniej palil mi 25-26l/100km, ale był walnięty reduktor BRC- nie polecam, ale sa wyjatki podobno.
Ustawilem sobie gaz sam wg wskazóweg Barrego (dzieki) i teraz spala mi ok 10l/100km.
  
 
na przyspieszenie polecam most od truck'a 1,6. ma przełożenie 4,5 zadziera przód do góry!
  
 
wiekszosc kantow miala p[rzelozenie 41/10
wszystkie 132 (1,6/1,8/2,0) mialy te same przelozenia 41/11
(nieslyszalem o wyjatkach oprocz diesla)
natomiast w 131
byly najrozniejsze i w 131 1.6 bylo 39/9
taki wlasnie zakladam do dfa
co do wsadzania mostu ze 131 i 132
inne sa pochwy i inne polosie
jedyna rada to pomierzenie mostu odciecie orginalnych mocowan
i wspawanie na most 131 lub 132
jest jeszce opcja z zalozeniem orginalnego mostu ze 132 lub 131
modyfikujac kanta (przerobka na sprezyny i drazki wleczone)

  
 
Cytat:
2003-06-27 21:28:52, Zwierzyna pisze:
na przyspieszenie polecam most od truck'a 1,6. ma przełożenie 4,5 zadziera przód do góry!


Most od trucka to jest troszkę inna bajka,tez byłoby sporo roboty z przełożeniem,nawet amory nie pasują.Może od Poloneza -rovera,od razu byś miał rszerzej kółka z tyłu ::


[ wiadomość edytowana przez: Nabauab dnia 2003-07-04 02:11:29 ]
  
 
Odkopuje Trupa
Pytanie do fachowców mam w kancie most oryginalny z Fiata z silnikiem poloneza na tarczach. Ostatnio urwała mi się półoś, most mam wyjęty i teraz co zrobić czy naprawiać ten czy wsadzać z jakiegoś poloneza na bębnach?? Chodzi o to żeby pasował, o to co będzie lepiej hamować i co dłużej wytrzyma z dohcem.
  
 
Szeroki most na bębnach pasuje do 125p. Musiał będziesz jednak dokupić przejściówki na przewody hamulcowe. Pamiętam, że można było coś takiego dostać jakiś czas temu w sklepach.
Różnica w hamowaniu znaczna, szczególnie jeżeli chodzi o ham. ręczny. Co do trwałości - jest ona podobna jak w wąskich mostach.
Naprawianie... to zależy gdzie pękła półośka. Jeżeli przy kole to pół godziny roboty. Mniej przyjemnie jeżeli gdzieś głębiej. Wtedy trzeba porozkładać cały most - wyjąć dyfer i wydłubać resztki półośki.
  
 
czyli nie jest to plug & play ;/ a bez tych przejściówek?? A jak jest z ręcznym?? Linka pasuje?? a jak bym dał inne przewody już od trójnika??