Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mar125 (M) Furious Moderator 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2003-05-24 06:19:30 gdzie jest oznaczenie (przełożenie) mostów w DF-ie,jest takie?
ile może kosztować taki używany w dobrym stanie(do silnika 1.6DOHC) jaki wybrać ? co polecacie? |
mar125 (M) Furious Moderator 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2003-05-24 20:34:13 dzięki.
rozumiem że most z trucka ma 41/11???? blady mam dla ciebie ten dekielek od jutra nie moge jeżdzić mirafiorką -(ubezpiecz.) właśnie do df-a założyłem szyber-dach- dużo roboty! |
Stawik Minsk Maz | 2003-05-26 11:35:45 mam pytanie jaki masz silnik? 1.6 DOHC? |
MAGNUM 125 Reda | 2003-05-27 21:26:57 ja też mam pytanie co do mostów. czy jest możliwośc wymiany na inny np od poldka? oczywiście chodzi mi o to czy były jakieś mosty które dałyby lepsze przyśpieszenie w kancie- oczywiści ekosztem vmax (którego i tak nie mam dużego
I czy jeśłi nawet coś takiego założe to czy różnica będzie odczuwalna, czy nie warto się meczyć wogule? |
MAGNUM 125 Reda | 2003-05-27 21:49:14 BLADY masz plusa takiej odpowiedzi się spodziewałem)
domyślam sie ze ten most pasuje idealnie beż żadnych kombinacji? i teraz pytanie najwazniejsze- jak sprawdzić czy most jest rzeczywiście od wersji kombi? bo na szrocie czy na giełdzi eto moga mi kazdy most wcisnąć a ile roboty z przekładką.. |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2003-06-26 17:07:09
No właśnie - nie padła odpowiedź na pierwsze, podstawowe pytanie. Jak rozpoznac jaki to most. Jeśli nie oznaczenia to może są jakieś znaki szczególne dla każdego? Nikt nie bedzie przecież kupował całego kombi lub tym bardziej Truck'a dla samego mostu Ja też musze sie już zacząć rozglądać za innym mostem bo na 2.0 to mi seria długo nie wy3ma chyba BTW czy trudno jest przerobić most od 132 tak by pasował do Kanta? |
Rino125p F&F Sympatyk Kraków | 2003-06-27 12:24:12 Ja mam taki most z krutkim przełozeniem, musisz sie jednak liczyc z tym ze jazda z predkościa pow 80 km/h jest nieopłacalna bo wtedy silnik kreci pod 3000 (przynajmniej u mnie, podpbno nie ma innej mozliwosci poznania przełozenia jak rozebranie i policzenie, od dołu mostu na wypuście jest numer seryjny, ale watpie czy to ci coś da. Z tego co wiem to przekładka nie jest prosta musisz wszystko spasować zeby sie nie tłukło szumiało tarło itp. Chyba jeszcze jest rózny rozstaw półosi czy jakoś tak ale moge sie mylić.
aha no i musisz sie liczyć ze spalanie ci wzrośnie, miałem chba 6 razy ustawiany gaz w 4 ruznych stacjach i spalanie wachało sie od 16-18 l/100km masakra, wczesniej palil mi 25-26l/100km, ale był walnięty reduktor BRC- nie polecam, ale sa wyjatki podobno. Ustawilem sobie gaz sam wg wskazóweg Barrego (dzieki) i teraz spala mi ok 10l/100km. |
Zwierzyna fiat 125 Inowrocław | 2003-06-27 21:28:52 na przyspieszenie polecam most od truck'a 1,6. ma przełożenie 4,5 zadziera przód do góry! |
kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2003-07-03 18:48:26 wiekszosc kantow miala p[rzelozenie 41/10
wszystkie 132 (1,6/1,8/2,0) mialy te same przelozenia 41/11 (nieslyszalem o wyjatkach oprocz diesla) natomiast w 131 byly najrozniejsze i w 131 1.6 bylo 39/9 taki wlasnie zakladam do dfa co do wsadzania mostu ze 131 i 132 inne sa pochwy i inne polosie jedyna rada to pomierzenie mostu odciecie orginalnych mocowan i wspawanie na most 131 lub 132 jest jeszce opcja z zalozeniem orginalnego mostu ze 132 lub 131 modyfikujac kanta (przerobka na sprezyny i drazki wleczone) |
Nabauab Polonez, Tico i Room ... Stargard | 2003-07-04 02:07:20
Most od trucka to jest troszkę inna bajka,tez byłoby sporo roboty z przełożeniem,nawet amory nie pasują.Może od Poloneza -rovera,od razu byś miał rszerzej kółka z tyłu :: [ wiadomość edytowana przez: Nabauab dnia 2003-07-04 02:11:29 ] |
Piotrek42gv 125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2008-10-09 17:27:06 Odkopuje Trupa
Pytanie do fachowców mam w kancie most oryginalny z Fiata z silnikiem poloneza na tarczach. Ostatnio urwała mi się półoś, most mam wyjęty i teraz co zrobić czy naprawiać ten czy wsadzać z jakiegoś poloneza na bębnach?? Chodzi o to żeby pasował, o to co będzie lepiej hamować i co dłużej wytrzyma z dohcem. |
czeczun F&F Sympatyk FSO 125p '87 Toruń | 2008-10-09 18:00:45 Szeroki most na bębnach pasuje do 125p. Musiał będziesz jednak dokupić przejściówki na przewody hamulcowe. Pamiętam, że można było coś takiego dostać jakiś czas temu w sklepach.
Różnica w hamowaniu znaczna, szczególnie jeżeli chodzi o ham. ręczny. Co do trwałości - jest ona podobna jak w wąskich mostach. Naprawianie... to zależy gdzie pękła półośka. Jeżeli przy kole to pół godziny roboty. Mniej przyjemnie jeżeli gdzieś głębiej. Wtedy trzeba porozkładać cały most - wyjąć dyfer i wydłubać resztki półośki. |
Piotrek42gv 125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2008-10-09 18:05:10 czyli nie jest to plug & play ;/ a bez tych przejściówek?? A jak jest z ręcznym?? Linka pasuje?? a jak bym dał inne przewody już od trójnika?? |