Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2007-02-01 08:41:06 |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2007-02-01 14:11:15 Ja sie tam nie znam, moze przesadzilem ale Kopi mial zhamowane 44,5 KM i silnik sie nie rozpadal po 20km, wiec jak by go doprezyc, wywalic altek, dac np. Antczakowi 10 tys i spedzic tydzien na hamowni + miec farta, to czemu nie?
Bardziej chodzilo mi o to ze bez ograniczen to powinno byc ok 100KM/litr a z seryjnym gaznikiem itd. spodziewalbym sie 80KM/litr na paliwie 100 oktan. |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2007-02-01 15:03:18
masz racje, skleroza nie boli hehe w takim razie silniki w RC to nie sa A-grupy? [ wiadomość edytowana przez: Krzyh00 dnia 2007-02-01 15:04:08 ] |
Radecki-Motorsport Radlin | 2007-02-01 19:24:53
Kopi miał już to wtedy doprężone na maxa,jest tez pewna granica z tym dopreżniem po której silnik robi sie coraz słabszy i awaryjny, a mi chodziło tylko o to ze to wszystko sa mity te 50 konne,55konne maluchy z RC oczywiscie wg.A-5188. byly takie na innych gaznikach itd one napewno mialy ale to juz nie jest A grupa |
bing17 FSO 125p Łódź | 2007-02-01 19:38:12 Oglądałem ostatnio temat o silniku Porthosa i Porthos napisał tam, że w dłubniętym silniku ma założony dodmuch. Wie ktos co to jest, bo ja nie mam pojęcia. |
atrax zolte lambo :)][ropuch Wroclaw | 2007-02-01 20:14:46 to chodzi chyba o strumienice dolotowa takajak robil weglarski RC czy jakos tak |
Radecki-Motorsport Radlin | 2007-02-01 20:22:08
hehe raczej chodzi o te dziurki co sie wierci je tam gdzie jest schowany filtr powietrzaw (taka okragla puszka) i tam potem fujo powietrze dlatego "dodmuch" juz wszystko jasne?? to hakunamatata |
HNT F&F Sympatyk był 126R-5 2x BMWe30 ... Mikołów | 2007-02-01 20:36:20 a jak sie mają do dzisiejszych przepisów silniki robione wg. gr. 2 przygotowane w OBR? potem gr. 2 zmieniła się w gr. A chyba? |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2007-02-01 21:14:13 Gr 2 byla duzo bardziej swobodna niz A, gazniki i wydechy byly calkowice dowolne, dowolne tloki i pierscienie, dowolne zawory i gniazda. Ja mam wlasnie silnik zbudowany wg Gr 2 z 1976r, na poziomych gaznikach, duze zawory, porzezbiona glowica, chlodnica oleju, wieksza chlodnica cieczy, elektroniczny zaplon. W gr 2. 50 a nawet ok 60 KM nie powinno byc poza zasiegiem.
Zmieniajac 1/2 na N/A ograniczyli gazniki/przepustnice, zawory i tloki seryjne m.in. |
TomcatT4 CCS/Xsara II/Impreza ... Wrocław/Warszawa | 2007-02-01 22:11:31 Faktycznie troche sie zblaznilem nieznajomoscia aktualnych regulaminow RC. Pamietam jakies 6-7 lat temu wydumki w RC wlasnie majace jakies dziwne gazniki albo glowic 8v (pol glowicy od coswortha). Jakos tak utarlo mi sie przekonanie, ze silniki w RC to cos jak dawna grupa 2. Dziekuje za sprostowanie i wyprowadzneie z bledu - przeczytalem przed chwila regulamin RC i ze zdumienem przyjalem do mej wiadomosci, ze dzisiaj silniki te sa faktycznie wg homologacji grupy A. To jakie silniki jezdzily pare lat temu (kolo 2000 roku). To ja juz mam takie klopoty z pamiecia czy faktycznie byly to kiedys wydumki? |
TomcatT4 CCS/Xsara II/Impreza ... Wrocław/Warszawa | 2007-02-01 22:22:14
|
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2007-02-01 22:26:49 |
TomcatT4 CCS/Xsara II/Impreza ... Wrocław/Warszawa | 2007-02-01 23:25:40
BTW - ja do Ciebie nic nie mailem. PS. sorry za OFF PPS. Czemu edycja postow dziala tak glupio, ze dubluje posta z poprawkami jako cytat? |
profil-usunięty | 2007-02-01 23:33:09
bo to nie phpbb ... nawiasem glowice w rc chyba sa kolo 1 cm ciachane co nie?? mam skany a-5188 , ale niestety niewyrazna strona jest odnosnie glowicy |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2007-02-01 23:36:32 Nie sadze zeby homologacja okreslala stopien sprezania, to akurat jest dowolne chyba w gr A. Nie wiem jak z walkiem ale chyba tez. Za to sa podane wymiary, tlokow, zaworow i wielu innych czesci ktorych nie mozna zmieniac/przekraczac wymiarow. Niech mnie ktos poprawi jak sie walnalem. |
5Turbo F&F Wolny Słuchacz :) Promot Mondial 84 & ... Zabrze | 2007-02-01 23:51:24 W A5188 katy walka dowolne, stopnia sprezania nie ma. Za to jest kolo zamachowe 6500g, korba 434g, wal 4500 g. |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2007-02-02 00:03:00 Kąty dowolne ale max. otwarcie zaworu 10,019, czyli wznios krzywki mniejszy niż 6,8.
Jest też zdjęcie głowicy z boku na którym dokładnie widać ilość żeberek, jak by ktoś był upierdliwy to mógłby się doczepić że jest mniej.
Bo pomyliłeś przycisk edytuj z przyciskiem cytuj. [ wiadomość edytowana przez: pavlus dnia 2007-02-02 00:05:01 ] |
DrDeath 126p Bulowice | 2007-02-02 12:54:55 Przewaznie maluchy RC jezdiły na wałkach 555 mocno doprezonych ale wersji do RC ciachane głowice dużo bo komora spalania była robiona w tłoku,koło zamachowe według homolki mogło byc z eleganta , przynajmniej wszyscy na takim jezdzili na specjalnych domieszkach uzyskiwano duzo tez mocy bo przepsy A-gr czyli seryjne srednice i wymiary ograniczaja moc |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2007-02-02 13:11:55
mozesz poskladac swoja wypowiedz w gramatycznie poprawne polskie zdania bo nie bardzzo wiadomo o co chodzi... |