Mocny silnik 50 km rady , propozycje przeróbek - Strona 8

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2007-02-02 13:11:55, 3zeR_MDS pisze:
mozesz poskladac swoja wypowiedz w gramatycznie poprawne polskie zdania bo nie bardzzo wiadomo o co chodzi...


ja tez jestem za tym
  
 
a co to składać
Moja wypowiedz nawiązywała do obalania mitów na temat RC i ich ponad 50 konnych silników
-Przeważnie maluchy RC jezdiły na wałkach 555 ale wersji do RC
-Planowane głowice są dużo bo komora spalania była modyfikowana kształtem denka tłoka ,
-koło zamachowe według homolki mogło byc z eleganta , przynajmniej wszyscy na takim jezdzili
-na specjalnych domieszkach uzyskiwano dużo mocy bo przepisy A-gr czyli seryjne srednice i wymiary ograniczaja moc

Może być


[ wiadomość edytowana przez: DrDeath dnia 2007-02-02 17:26:05 ]
  
 
Cytat:
2007-02-02 17:24:37, DrDeath pisze:
a co to składać Moja wypowiedz nawiązywała do obalania mitów na temat RC i ich ponad 50 konnych silników -Przeważnie maluchy RC jezdiły na wałkach 555 ale wersji do RC -Planowane głowice są dużo bo komora spalania była modyfikowana kształtem denka tłoka , -koło zamachowe według homolki mogło byc z eleganta , przynajmniej wszyscy na takim jezdzili -na specjalnych domieszkach uzyskiwano dużo mocy bo przepisy A-gr czyli seryjne srednice i wymiary ograniczaja moc Może być [ wiadomość edytowana przez: DrDeath dnia 2007-02-02 17:26:05 ]


pieknie moze byc a co innego bylo w walkach 555 do RC? bo szczerze nigdy nie slyszalem o takim czyms
  
 
Cytat:
2007-02-02 20:08:15, Radecki-Motorsport pisze:
pieknie moze byc a co innego bylo w walkach 555 do RC? bo szczerze nigdy nie slyszalem o takim czyms


nie slyszales o zolto-niebieskich wersjach i czerwono-czarnych??? no cos ty :/ przeciez kazdy wie ze zolto-niebieskie byly mocniejsze...
  
 
Cytat:
2007-02-02 20:08:15, Radecki-Motorsport pisze:
pieknie moze byc a co innego bylo w walkach 555 do RC? bo szczerze nigdy nie slyszalem o takim czyms


Za mało silników zbudowałeś
  
 
walki 555 do RC na przyklad byly odelzane
  
 
Cytat:
2007-02-03 09:42:33, evilone pisze:
walki 555 do RC na przyklad byly odelzane


Dokladnie. Byl kiedys tutaj nawet taki walek mitroka do opchniecia - dosc mocno wylizany miedzy krzywkami. A co do glowicy RC to ja tam sie nie znam ale rozmawialem o najlatwiejszym sposobie - glowica ciachnieta od 9mm - do gniazd ale podniesiona na cylindrach.
  
 
w regulaminie RC jest wzmianka ze mozna uzywac czesci od nowszych wersji maluchow dlatego jezdza z kolami zamachowymi od eleganta poza tym w tym tez regulaminie sa podane dokladnie sprawdzane wymiary (tzn mierzone bk) i nie ma mowy w nich nic na temat wysokosci glowicy, inna sprawa ze duze roznice maja w ukladach zaplonowych np. auto zugajewskiego podobno ma regulowany od wewnatrz zaplon (szczerze mowiac nie wiem jak to jest realizowane ale wkrotce sie dowiem bo planuje kupic od niego tego malca) zugaj twierdzi ze auto blisko 60 km choc ja mysle ze raczej blizej 50 ,. druga sprawa ktos cos wspominal o maluchach ktore byly mocniejsze w rc na innych glowicach czy gaznikach tak to prawda ale nigdy nie startowaly w klasie pierwszej tylko w klasie drugiej (miedzy innymi wspomniany maluch zbudowany przez swiatka z polowa glowicy od sierry cosworth mialo to cos kolo 90 km 88 chyba zreszta na stronie swiatka mozna przeczytac cala historie tego autka) . pozdrawiam wszystkich bo jestem tu nowy i dzieki temu forum zaglebiam sie w tajniki wiedzy o tym sprzecie. poza tym wszystkim ktorzy buduja mocne maluchy poza homologacja A grupy proponuje sprobowac startow w bergrallye pokal w austrii 10 imprez jednodniowych wpisowe 45 euro nagrody finansowe za czolowe miejsca w kazdym wyscigu jak i na koniec sezonu. klasa stw do 1000cm3 kilka starych mini okolo 70 konnych mysle ze dobry mocny maluch moglby powalczyc.- problemu z licencjami nie ma trzeby tylko zalatwic zgode pzm na zmine licencji na austriacka badz o wystawienie europejskiej ewentualnie wyrobic austriacka (zadnych egzaminow zamawia sie przez internet wysyla sie badania lekarskie zdjecia i tyle ale musi byc zgoda pzm na to zeby sie ubiegac o austriacka licencje jesli jestes obywatelem polski. licencja krajowa na jeden wyscig kosztuje 16 euro na caly rok 120 euro). jak ktos zainteresowany to moge przeslac linki do regulaminow.