Mocny silnik 50 km rady , propozycje przeróbek - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2007-01-24 01:14:29, radeckimotorsport2 pisze:
" -spręzanie 9,5 oraz 11 przy statycznym kacie wyprzedzenia 6-7 stopni " Sprężanie czy stopień sprężania?I co ma dwa?Raz takie raz takie?


na jednym garze 9,5, na drugim 11.. ktoś im krzywo planował głowice
  
 
jeszcze będe obliczał efekt falowy dla kanałów dolotowych i wylotowych ale to dopiero
ooo widze ze jednak wynioslescos z mojej lekcji z forum 126 club
  
 
Cytat:
2007-01-24 01:14:29, radeckimotorsport2 pisze:
" -spręzanie 9,5 oraz 11 przy statycznym kacie wyprzedzenia 6-7 stopni " Sprężanie czy stopień sprężania?I co ma dwa?Raz takie raz takie?



chodzi o to ze robili w OBR silniki o spręzaniu takim i takim zależnie od rodzaju spręzanai stosowano odpowiedni kąt zapłonu
  
 
9.5 to ja mam w "dupowozie"
  
 
9.5 to mial poldkowy AB kaszana panowie
  
 
że niby aż OBRu trzeba żeby taki silnik, zrobić

to tak jakby trzeba było cały zakłady browarniczy kuipić żeby sie piwa napić
  
 
Nie trzeba OBRu, ale mozna sie wzorowac na tworach OBRu
  
 
Cytat:
2007-01-21 17:42:47, TimonWRC pisze:
- kanały w głowicy mocno poszerzone kanał wlotowy to 35-6 mm - zawory ssące 39mm o przelocie 36 mm z gniazdami wykonanymi ze spieku ( o ile tak to sie nazywało) , wydechowe poszerzone i mocno wybrane kanały [ wiadomość edytowana przez: TimonWRC dnia 2007-01-21 18:39:40 ]



Wsztstko fajnie ale przy tych zaworach zwiekszasz mase bezwładnosci , moga nie nadażac za rozrzadem , wieszac sie w prowadnicy i miec wieksze rezonase , i duze prawdopodobienstwo ze powyzej 5 tys Rpm zawór przejdzie w prace udarową i moze sie urwać, niezawsze wieksze jest lepsze, w niedziele ogladałem włąsnie głowice gdzie urwał sie zawór 38 mm ssacy i samakrował cały silnik pozatym kanały 36 mm moze byc za cienka scianka i bedzie pekac
  
 
ja mam jedna rade dla Ciebie: daruj sobie dlubanie w maluchu, na wlasnej skorze sie przekonalem
 
 
Cytat:
2007-01-25 23:58:30, markus-orange pisze:
ja mam jedna rade dla Ciebie: daruj sobie dlubanie w maluchu, na wlasnej skorze sie przekonalem



Ja o tym dobrze wiem tylko ze mam takie małe mazonko zrobic soebei takiego 50 konnego dupowoza z fabrycznego silnika i mam zamiar je ziścić

Co do zaworów ich masa jest zmiejszona porównywalna z fabrycznymi moze deczko cięższe gare gram ale to tesz sie da ominąć dajać mocniejsze spręzyny a zawór sie nie powinien urwać jeśli jest dobrze wyregulowany i jeśli sie spełnia kilka odpowiednich czynników , zawieszać sie nie w prowadnicach nie powinien bo niby dlaczego by sie miał w nich zawieszać zawór sie zawiesza jeśli go cos trzymie chamuje czyli jka jest za ciasny .


A co do wypowiedzi co niektórych ze 9,5 spręzania w silnikach OBR co to jest jesli zwykłym kaszlem sie to da osiągnać , należało by zwrócić uwage na to ze oni przy tych 9,5 spręzania mieli 50 km a wy macie połowe z tego Pozatym większe spręzanie to nie jedyna droga do lepszych parametrów czasem nawet odwrotnie
  
 
A co do wypowiedzi co niektórych ze 9,5 spręzania w silnikach OBR co to jest jesli zwykłym kaszlem sie to da osiągnać , należało by zwrócić uwage na to ze oni przy tych 9,5 spręzania mieli 50 km a wy macie połowe z tego Pozatym większe spręzanie to nie jedyna droga do lepszych parametrów czasem nawet odwrotnie
[/quote]
ty chyba jednak nie odruzniasz stopnia spreżnia od kompresji ale mniejsza z tym,tak jak ci Krzemowy napisal 9,5 jest dobre do dupowoza nie do 50 konnego motora w dodatku z 650,a z kad ty masz takie dane z oberu??
bo to ze raz tak napisali w czasopismie "WRC" nic nie znaczy uwierz mi
,przynajmniej takie jest moje zdanie
  
 
Cytat:
2007-01-26 20:29:36, Radecki-Motorsport pisze:
A co do wypowiedzi co niektórych ze 9,5 spręzania w silnikach OBR co to jest jesli zwykłym kaszlem sie to da osiągnać , należało by zwrócić uwage na to ze oni przy tych 9,5 spręzania mieli 50 km a wy macie połowe z tego Pozatym większe spręzanie to nie jedyna droga do lepszych parametrów czasem nawet odwrotnie

ty chyba jednak nie odruzniasz stopnia spreżnia od kompresji ale mniejsza z tym,tak jak ci Krzemowy napisal 9,5 jest dobre do dupowoza nie do 50 konnego motora w dodatku z 650,a z kad ty masz takie dane z oberu?? bo to ze raz tak napisali w czasopismie "WRC" nic nie znaczy uwierz mi ,przynajmniej takie jest moje zdanie
[/quote]

Wiesz co, podsunąłeś mi dobry pomysł...
  
 
A z tego artykółu
  
 
artykułu chyba się pisze...
  
 
Cytat:
2007-01-26 21:25:06, CEHU pisze:
artykułu chyba się pisze...



a tam dópisz fleki


[ wiadomość edytowana przez: comar dnia 2007-01-26 21:28:37 ]
 
 
50 konny dupowoz z silnika maluchowskiego? to taki chyba zeby prewiezc dupe w swieta bozego narodzenia do kosciola, bo zzywotnosci to to raczej nie bedzie mialo za duzej
  
 
[quote]
2007-01-26 18:28:07, TimonWRC pisze:
Ja o tym dobrze wiem tylko ze mam takie małe mazonko zrobic soebei takiego 50 konnego dupowoza z fabrycznego silnika i mam zamiar je ziścić

Hmm...nie wiem czy wiesz jaką charakterystykę będzie miał taki silnik jeżeli faktycznie miałby 50 km...na dupowoza to się raczej nie będzie nadawał
  
 
timon mozesz podac normalnego linka zeby to sie powiekszylo albo przeslij skan na maila spryuchberyl@34o2.pl al;bo napisz gdzie to znalesc z gory dzieki
  
 
Cytat:
2007-01-26 20:38:04, Krzemowy pisze:

Wiesz co, podsunąłeś mi dobry pomysł...
[/quote]

jaki?
  
 
Cytat:
2007-01-27 02:19:15, Radecki-Motorsport pisze:
Wiesz co, podsunąłeś mi dobry pomysł...




Mogę się zająć rozpuszczaniem plotek, dezinformacją, mistyfikacją, ściemnianiem, opowiadaniem bajek i innymi tego typu niecnymi rzeczami