Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kondzio2006 zwolen | 2007-01-27 11:25:20 ja tez bym chetnie przeczytal ten artykuł ale jest za mały |
DrDeath 126p Bulowice | 2007-01-27 11:39:00
Co do zaworów to nie masz racji bo zacznijmy od prowadnic , Jezeli myslisz ze zawór w proadnicy nie ma oporów i niekantuje sie to jestes w błedzie bo zawór ma drgania a siła nacisku ukadu posredniego nie jest prostopadła , Zawór który jesst ciut ciezszy nie jest dobry bo seyjny zawór nie został obliczony na obroty takich rzędów przy których twój silnik osiagnie 50 KM a twardzsze sprezyny nie zawsze przezwycieza siły bezwładnosci rozrządu pozatym drgania własne sprezyny sa inne a im twardsza siłą sprezyny tym jej wytrzymałość gorsza, poza tym ile ma czynnych zwojów taka sprezyna i czy przy takim skoku zaworu nie bedzie miał ona zniekształceń pozatym wieksza siła nacisku na rorząd powoduje szybkie zuzycie panewki wąłka, krzywek, wieksze obciażenia na szklanki moga pekać jak i na cąły układ w którytm siły sciskajco -zgniatajce maja duze znaczenie Wbrew pozorom nie jest takie proste bo to moze dziaąłc ale czy bedzie dobrze działało to inna sprawa |
kondzio2006 zwolen | 2007-01-27 14:04:27 zapodajcie link do tego artykulu bo go nie moge znalezc |
przemekwrc wadowice | 2007-01-27 14:13:34 DrDeath - teoretyk jest z ciebie niezły, książki potrafisz przepisać, szkoda, że gorzej z praktyką.....
|
Jesion128 F&F Sympatyk Łódka Bols Szuflandia | 2007-01-27 15:12:26 Ale sie gównem zachwycacie.
Bajkopisarzy i ściemniaczy zawsze było wielu i wielu bedzie. Jak ktoś sie na forum pyta jak zrobić z maluchowskiego silnika 50km, bo gdzieś usłyszał ze takie były, a on przypadkowo ma w piwnicy u wujka stary gaźnik od jawki, młotek dwa śrubokręty i zestaw kluczy nasadowych z supermarketu, to wiadomo ze gówno zrobi, ale przynajmniej sie troche nagada. Wtedy znajduje sie kilku teoretyków, jeden przeczytał jakąś ksiaze, drugi coś usłyszał na korytarzu politechniki i bedą debatować na długością komina razy siła ciągu......... A i tak ci którzy robią swoje i maja jakąś wiedze to sobie siedzą w garażykach i cos dłubią, a wieczorami zaśmiewaja sie czytając te wasze pierdy. |
DrDeath 126p Bulowice | 2007-01-27 15:13:07
A skad to możesz wiedziec to ze mam wiedze to odrazu teoretyk, Zbudowałem juz wiele motorów to jest mój ostatni czeka na włozenie do auta Jesli bys mnie znał i to powiedział to mógłbym sie nad tym zastanowił , a my raczej sie nie znamy wiec poprzyj swoja wypowiedz faktami , Pozatym uważam zę zeby dobrze motor zbudowac trzeba wiedziec jak to działa , a ja jestem batrdziej praktykiem niz teoretykiem |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2007-01-27 15:23:13 fajny silnik szczególnie że nie ma korka kapy, wężyków paliwowych, tłumika i nie ma to jak pomalować gume od poduszki z pod skrzyni do trzymania gaźnika, filter powietrza tez masz zajebisty, miłej jazdy tym na szytrach, a złożyć silnik to nie problem, tylko zeby on jeszcze dobrze i w miare długo działał. |
DrDeath 126p Bulowice | 2007-01-27 15:32:41 Tak można sie pośmiać Poduszke pomoalowałem bo tak chciałem , węzyków nie ma bo będzie opcja elektrycznej pompki, filtr powietrza bedzie z lewej strony budy w miejscu wlotu wiec nie ma dolotu , a to jest zdjecie pokazane na szybko od tego czasu doszło wiele zmian więc nie rozumie oco tyle krzyku ale masz racje w tego typu wydumkach jest duza awaryjność wiec zobaczy sie jak to bedzie |
dr_krzysiek Fiat 126p Nakło | 2007-01-27 15:35:08
Ta wypowiedź jest dla mnie kwintesencją całego tego dumania o 50 konnym malcu. Zwłaszcza, że wielu nie rozróżnia momentu napędowego od kunia mechanicznego. |
TimonWRC 126p Jastrzębie Zdrój | 2007-01-27 16:01:52 rany jakie to forum czasem jest przeraszam za wyrażenie rombnięte ja sie tu o rade pytam a wszyscy sie zastanawiają czy aby jestm w pełni normalny umysłowo i czy podołam takiemu wyzwaniu ze tak to określe , piszą swoje długie monologi i robia sobie dyskusje nad swoimi przemyśleniami zupełnie nie związanymi z tematem zastanówicei sie co wy tu piszecie na tym forum przeciesz zeby tutaj na tym foum znaleść 1 sensowna odpowiedz na nurtujace kogos pytanie to trzeba by chyba z 10 tematów przeczytac od teski do deski |
Jesion128 F&F Sympatyk Łódka Bols Szuflandia | 2007-01-27 17:09:49
Jakie pytanie taka odpowiedź. |
mixer_81 Miłkowice | 2007-01-27 17:51:06 Witam jak nie zapomnę to w poniedziałek wrzuce artkuły z WRC o fabrycznych maluchach. Pozdrawiam. |
HNT F&F Sympatyk był 126R-5 2x BMWe30 ... Mikołów | 2007-01-28 00:53:50
Widzisz- gdyby taka wiedza była powszechna to wszyscy tu z forum mieliby takie mocne silniki Ci którzy metoda wielu prób i błedów zbudowali bardzo mocne silniki niechetnie podadza Ci na tacy gotowa recepte na to z nast. powodów: - wiedza kosztuje - w rajdach amatorskich maluch to swoista klasa "open" wygrywaja ci którzy maja przewage technologiczna- to poza umiejetnosciami jest najwazniejszy czynnik - sa osoby które zarabiaja na tej wiedzy- budujac bardzo mocne silniki za droga kase prawda jest taka że aby zrobić mocny silnik z 650ccm trzeba budować go wg sprawdzonego schematu- OBR- najlepiej, bo silniki były sprawdzone, a obecnie wiedza nie jest objeta zadna tajemnica fabryki - problem w tym ze ciezko jest dostac gotowa dokumentacje- jesli uda Ci się zdobyć porządną dokumentację, a nast. części jakie projekt wykorzystywał, to znaczy ze masz albo super znajomosci albo niesamowitego farta i kase. Wiem że podobny silnik udało sie zbudować niejakiemu "Pajchrowi" z Wodzisławia- kilka lat temu, - wg. hamowni silnik miał 53-55 KM.- pamietam ze zanim silnik zaczał działac jak nalezy to był bardzo awaryjny. silnik budowany był jako replika OBR... obecnie nadal jezdzi szybko |
profil-usunięty | 2007-01-28 01:49:07 Pajcher bywa na forum, mysle ze sie nie obrazi jak powiem, ze tam jest trochu wieksza pojemnosc, inny skok walu, inne wykorbienie ( informacje z jego strony) pozatym gaznik z javy zuzlowej. Zreszta fajny z niego gosc i mozna pogadac nt silnika, bo jak to pisal jego klapa stoi otworem |
HNT F&F Sympatyk był 126R-5 2x BMWe30 ... Mikołów | 2007-01-28 01:51:35
|
profil-usunięty | 2007-01-28 02:09:26 a i 51,5 km z tego co pamietam , niestety nie wiem ile Nm , trza sie przy okazji zapytac
[ wiadomość edytowana przez: comar dnia 2007-01-28 02:10:03 ] |
Radecki-Motorsport Radlin | 2007-01-28 02:38:58
strasznie słaba masz pamieć po pierwsze 52,5 KM wyszło po drugie wału o wiekszym wykorbieniu juz dawno nie ma,po tym jak sie ukrecil na jastrzębskim KJS-ie |