Instalacja kme gasnie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Zakladalem wczesniej temata ale nie wiem dlaczego zostal usuniety
Mialem ciagle problemy dlugo mi sie przelaczalo auto pozniej lampka wtrysku sie zapalala
Teraz w warsztacie zalozyzli mi nowy sterownik i jak jest zimny silnik podczas przelaczenia obroty szaleja i gasnie auto czy to wina regulacji czy czegos innego fiat albea instalacja kme diego lista voltex czy cos takiego
  
 
witam.
Bizmak może powiem coś niepopularnego ale muszę ze względu na treść tytułu twojego tematu.
Albo masz coś z samochodem albo zmień mechaników.
Niezależnie od tego czyja jest instalacja 4 generacji to nie rozumiem jak może ona gasnąć i powodować problemy z obrotami.
  
 
chcialbym zmienuic ale jak gdzies pojade do innego wartsztatu i mowie ze instalacja ma 3 miesiace to nie chca nic mi poradzic i mowia ze mam na gwarancji wiec niech robia tam gdzie zakladalem
A co moze byc z autem? to moze wytlumacze moj problem bardziej na zimnym silniku jesli sie przelaczy juz na gas i hamuje obroty zaczynaja szalec i auto gasnie jesli dodaje gaz wszystko jest ok
  
 
Co moge doradzić - zmień na S T A G A 300 bo to najlepsza instalka sekwencyjna!!!!!!!!!.

Odkąd zmieniłem Diego na Staga zacząłem jeździć naprawde na gazie, przełączanie na gaz normalnie bajka !!!!!!!!! Ustawienie przejścia na gaz 22* zanim wyjade z garażu, otworze brame itd. wsiadam wyjeżdżam za brame i już na gazie. Bez zwiększania obrotów, jazdy na benie 5 kilometrów bez głupiego operowania gazem poprostu pyk i gaz normalnie nie do uwierzenia, że się tak męczyłem przez dwa lata!!!!!

Żadnych zakłóceń, złych pomiarów, głupiejącej mapy itd. itp nie ma. Porównując do poprzedniej instalki (wszyscy wiedzą jakiej) to jak Ferrari to ruskiego czołgu KV 1 "Jozef Stalin".
  
 
wiesz juz gdzies na forum czytalem ze te instalacje sa dobre ale jak powiedzialem w zakladzie zeby mi zmienili to mnie wysmiali i powiedzieli ze to najgorsza instalacja ta diego mam 3 miesiace a tak naprawde ani tygodnia nie bylo zebym nie mial problemow a mozesz mi napisac jakie masz auto i ile Ci pali gazu i benzyny
  
 
Ci Twoi gaziarze widocznie reprezentują poziom instalki, którą montują, powiedz im niech se sami to włożą i jeżdżą . Taką dobrą instalkę założyli to dlaczego masz z nią problem, własnej instalki nie mogą ustawić znawcy normalnie...

Jeszcze mam nieprzyjemny nawyk po Diego cofania nogi z gazu po usłyszeniu otwarcia elektrozaworów żeby na gaz przeszedł to było normalnie chore, tików się nabawiłem !!!! Teraz nic takiego nie musze robić. Wogóle nic nie musze robić zapalam i jade

S T A G 300, jego działanie jest niewyczuwalne.
Mam silnik 1,8 moc fabryczna 96kW, jeśli chodzi o spalanie to trudno jeszcze powiedzieć bo mam instalkę kilka dni ale nie zmieniło się zauważalnie.

Jedyne co mi jeszcze zostało to ten badziewny reduktor silver, który na lato może zmienie na podobno bardzo dobry i wydajny emme.

EDIT: zobacz na stronke Staga jaka jest pomoc techniczna i cała reszta przynajmniej nie olewają klientów!!!! To jest profesjonalizm a nie druciarstwo.

[ wiadomość edytowana przez: orfeusz dnia 2007-02-06 12:02:01 ]
  
 
nie wiem co mam zrobic bylem w zakladzie i powiedzialem zeby mi zmienili i nie chca nie wiem co w tym przypadku zrobic powiedzieli ze tamta instalacja jest tansza ale nawet bez zwrotu kasy nie chca mi zamienic jak mozna to rozwiazac?
  
 
Niestety ale chyba bez argumentu siłowego się nie obejdzie. Postaw sprawe jasno albo doprowadzą to do porządku albo zbierają klocki nie daj sobie zakładać niczego innego bo jeśli tej nie umieją dostroić to innej pewnie tym bardziej. Niech zwrócą kase i jedź do porządnego warsztatu. Gorzej jeśli będą twardogłowi bo wtedy zostaje rozwiązanie prawne.
  
 
Do kolegi Bizmak.

Moze to byc problem regulacji ale i emulacji skoro zapala sie lampka. Mam dla Ciebie propozycje Zadzwon do działu pomocy technicznej 042 719 05 73 tez miałem proiblem z autem i oni go rozwiazali.

Powodzenia.
  
 
Wiesz juz dzwonilem i sie umowilem ze pojade do nich tylko sie obawiam ze nie ustawia tego bo jak rozmawialem przez telefon to nie gwarantuja mi ze bedzie wszystko ok a mozesz napisac jakie masz auto i co sie dzialo
  
 
Witam ja miałem problem z Chewroletem miał wtryskiwacze i małej oporności (3ohm)

Myslałem troche nad twoim problemem i to moze byc pare żeczy, możliwe ze jest to kwestia regulacji, auto moze byc źle skonfigurowane i może rozbijac krótko i długo terminowe dawki, ale i bardzo prawdopodobne ze instalator zamienił ci kolejnosc cylindrów i gas jest podawany w nioewłaściwym momencie i stąd auto szarpie i czasem gaśnie. Jak wrucisz z serwisu daj znać czy dali rade i co było przyczyną.

Pozdrawiam
  
 
Wiesz teraz mi do 10km gasnie bez przerwy jak nie gazuje i przerzucilem sie na benzyne do strach jezdzic dzwonilem do warsztatu gdzie mi to montowali i spytalem jak to widza to juz nie chca ze mna rozmawiac nie spodziewqalem ze tak moga sie zachowac nie wiedza jak wyregulowac to po co sie biora ok dam znac umowiony jestem na srode
  
 
bylem w KME i spedzilem prawie 3 godzinki az bylem w szoku ile czasu ustawiali mape w poprzednim zakladzie trwalo to raptem 5 minut zmienili mi dysze na mniejsze i powiedzieli ze jesli to nie pomoze to bede musial listwe zmienic na szybsza bo mam maly silnik