Omega B x20xev sekwencja i problemy!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

Mam maly problem! A znaczy sie gazownicy sa do bani Posiadam omege B 2.0 16V Zainstalowalem sekwencyjny wtrysk gazu! I tu moje pytanie autko slabo jezdzi na tym brak mocy! Wtryski mam valtek czerwony dysze sa 2,5 ( i tu dziwna spraw ustawia sie w nich wydatek!! Mam ustawiony na 1,4 ?? ) Elektronika jakas kiepska APslpg cos polskiego reduktor jest z odzielnym ogrzewaczem !! Mam taki problem ze reduktor nie trym ami cisnienia chyba jak podlacze program diagnostyczyn to cicienie mi sie wacha!! Jakie powinno byc ustawione cisnienie dla tego silnika?? Bo w instrukcji wychodzi ze mam byc 100 ale uto nie jedzie wogole! Jak podkrecilem do 150 to zxaczelo sie jakoos smigac ale sa problemy bo raz jedzie a raznie!! Podpowiedzcie fachowcy co mozna zrobic z tym fantem!! Bo juz krew nie zalewa! I chyba na pb przejde! Z gory dzieki za pomoc
  
 
Witam.
Jeśli przewód miedziany idzie ci przez wąż gumowy i to jest podgrzewanie to reduktor masz z instalacji autronik lub easi jet.
a elektronika z innej instalacji. Tak myślę,że jeśli taką masz konfigurację to możesz mieć problemy z praca na gazie bo instalacja autronik pracuje na innym programie i wtryskiwaczach dostosowanych do nieodparowanego do końca gazu. może4 się mylę ale mam takie przypuszczenia.
  
 
Hmm! Bylem utych gazownikow. powiem tylko ze mnie zlali Pogrzewacz wyglada tak: do aluminiowej tuby wchadzi gaz i cepla woda! Ogrzany gaz leci na parownik taki bardzo maly! A mogl bys mi powiedzie jaki powinno byc ustawione prawidlowe cinienie gazu?? I jak atemperatura?? gazu powinna byc bo umnie to wyglada tak ze temp gazu mam okolo 60-70 stopni! I chyba to powinno wystarczyc! Lecz niemam az takiej wiedzy! Powiedz mi jeszcze jedno jaki kupic reduktro do tych wtryskiwaczy?? Jakiej firmy?? A gazownik mi powiedzial ze ten moj nie wyrabia (to poco taki zalozyli??)
  
 
Witam.
Każdy inny reduktor który jest podgrzewany. tylko nie tomasetto bo jest troche do tego silnika za słaby.
Napisz jeszcze jakiej firmy masz komputer i na jakich czasach wtrysku pracują wtryskiwacze benzynowe. ale najpierw troche zrób kilometrów na benie żeby mapy wtrysku były prawidlow a nie rozjeżdżone przez gaz.
  
 
Taki reduktor robił kiedyś Cwynar, firma C&C.

Ogólnie cała sekwencja C&C masakryczna, w każdym miejscu.
  
 
Witam.
Acha to od Cwynara. Gustaw pod jakim względem masakryczna?
Bo jak dotąd nie widziałem jej jeszcze i nie miałem okazji jej sprawdzić. i czy jeszcze ta firma Cwynara istnieje. handlował kiedyś Romano . ludzie to maja zamontowane a serwisu nigdzie teraz nie uraczysz. może wiesz kto ma programy to tych instalacji Romano? bo miałbym klientów.



Cytat:
2007-02-28 18:41:09, Gustaw6666 pisze:
Taki reduktor robił kiedyś Cwynar, firma C&C. Ogólnie cała sekwencja C&C masakryczna, w każdym miejscu.

  
 
Jak chcesz moge ci podeslac specyfikacje mojej instalki tylko bys musial mi podac maila a czasy na benie sa cos kolo 3.40! Lecz jutro sprawdze dokladnie bo nie pamietam a nie zapisalem zadnej diagnostyki w pamieci A reduktor firmy lovtec magic 1 jest dobry czy nie bardzo sie nada???
  
 
Przyznam, ze nie znam osobiście programu obsługującego układ C&C ale spotkałem już kilka padniętych (nie trzymały ciśnienia) reduktorów oraz źle pracujących wtryskiwaczy.

Co do tematu, polecałbym reduktor KME Silver lub Emme - jest tańszy.
  
 
Cytat:
2007-02-28 23:38:37, Gustaw6666 pisze:
Przyznam, ze nie znam osobiście programu obsługującego układ C&C ale spotkałem już kilka padniętych (nie trzymały ciśnienia) reduktorów oraz źle pracujących wtryskiwaczy. Co do tematu, polecałbym reduktor KME Silver lub Emme - jest tańszy.


Całkiem jak reduktor KME Silver/Gold i wtryski matrix oferowane w sekwencji DIEGO.
  
 
Witam.
Jeśli masz czasy wtrysku jakie podajesz to moga być te wtryskiwacze.
A reduktor praktycznie kazdy. Ciśnienie się reguluje do dobrania właściwych czasów wtrysku i mocy silnika ale do tego jest potrzebna hamownia. Im mniejsze ciśnienie tym czas wtrysku jest dłuższy. A im większe tym czas wtrysku jest krótszy.
  
 
Aha to zaczynam kumac Lecz tu moje pytanie dam cisnienie 150 to mam moc ale zato spalanie skacze mocno okolo 15 l na miescie a jak dam cinienie 100 to spalanie mam okolo 12 na miescie lecz samochod sienie zwija!
  
 
To jeszcze raz ja



Co otym sadzicie! Chyba czasy gazu troche za duze?!

A ta instalka jest C&C Mam taka naklejke

[ wiadomość edytowana przez: teamc dnia 2007-03-01 15:11:27 ]
  
 
Reduktor reduktorem a tutaj trzeba również sprawdzić zestrojenie sterownika, charakterystykę przeliczania z czasu benzyny na czas gazu w pełnym zakresie obrotów....
  
 
A jak to powininem sprawdzic?? Ta charakterystyke??
  
 
Na tym screenie, który podałeś znać rękę prawdziwego polskiego Zenona Bębenona - wszystkie korekty mnożnika ustawione na 0, taaaa jest !! Jakoś mi się nie chce wierzyć, ze taki zbieg okoliczności ze w kazdym zakresie pasuje mnożnik 1.
Widzę czas beny 3,65, główna poprawka 1,275 - sądzę że fukcjonuje jako wartość dodana..... czas gazu 4,17....hm 3,65+1,275= 4,925.....
4,17 prawdopodobnie wynika ze skrócenia z 4,925 do 4,17 przez korekty, zwłaszcza po ciśnieniu - widzę ze jest 1,125 bar, więc korekta po ciśnieniu skraca.


Pierwszy raz widzę menu C&C, domyślam się że ten czerwony pasek wędruje na boki w zależności od obciążenia silnika ?

Trzeba tak dobrać wartości poprawki przy wszystkich obciązeniach ( od biegu jałowego az do duzych obciązeń ) aby czas wtrysku beny na benie i na gazie był równy. Robi się to podczas jazdy.

Do tego silnika przy ciśnieniu 1 bar to raczej dysze 2,7 -2,8 mm
( przynajmniej takie dawałem kiedyś do Vectry 2,0 16V)

A z tym ciśnieniem to nie mozna go tak bez pomyślunku podnosić, akurat Ty masz Valteki więc to nie robi takiej różnicy ale np w Matrixie ciśnienie 1,5 bara znacząco zmienia dynamikę zaworu wtryskiwacza....

Jak to "ustawia się wydatek" tych wtryskiwaczy ???

Kiedy był założony ten układ ?

[ wiadomość edytowana przez: Gustaw6666 dnia 2007-03-01 22:02:56 ]

[ wiadomość edytowana przez: Gustaw6666 dnia 2007-03-01 22:10:38 ]

[ wiadomość edytowana przez: Gustaw6666 dnia 2007-03-01 22:12:18 ]
  
 
Instalka byla zalozona jakie 7 miechow temu! Zrobilem na niej jakies 12tys km. Ten czerwony pasek wedruje jak dodam gaz A jak trymam na przyklad na 2tys obrotow to schodzi nizej do wartos tam 4-5! Jaz zamowilem paromnik lovtec magic! a z tymi dyszali to jest kiepska sprawa bo one sa jakies dzine z wydatkiem czy cos!? wiem ze na manometrze ustawili je na 1,4 a jak byly ustawione na 1,6 to auto palilo sporo i i tak nie jezdzilo A mam pytanie! Gdzies sie dowiedzialem ze roznica miedzy czasem wtrysku beny a gazu powinan byc cos kolo 0.5 ms czy to prawda?? A z tym cisnieniem to jak powinno byc bo ja juz sam niewiem jakie powinno byc ustawione dla 136 konnego silnika! P.S. W vectrze jest ten sam motor


Wydatek maja regulowany takie jakies dziadostwo !! Bo tak dysza jest 2,5 a wydatek 1,4 tylko niznam jednostek ale chyba BAR lecz moge sie mylic! A jak chcesz moge ci podeslac specyfikacje tej instalacji schematy montazowe program i jakies fotki a fotki to zamieszcze zaraz!

[ wiadomość edytowana przez: teamc dnia 2007-03-01 22:29:10 ]
  
 
Nie wiem o co chodzi z ustawianiem dysz....
A czy oni nie kręcili czasami imbusami na wtryskiwaczach gazu?

Różnica czasu wtrysku beny i czasu wtr.gazu nie jest z reguły istotna.

Podstawą jest aby w pełnym zakresie obciążeń czasy wtrysku benzyny na gazie i na benzynie były takie same.

Co do ciśnienia to ustawiaj raczej na 1,0 bar, jak będzie mało gazu ( mnożnik o wiele większy od 1 ) to raczej powiększ dysze.
Nie wiadomo do jakiego pułapu ciśnienia działa korekta, więc moze się okazać ze jak ustawisz ciśnienie 1,4 bar to już jest poza zakresem i w razie wahań sterownik nie będzie miał możliwości skorygować.
  
 
Z tymi dyszami to jest tak ze albo sie je wktreca i blokuje przeplyw gazu w e wtryskiwaczu albo odkreca i zwiekasz! Oj cos widze z wtryski taz bede musial zmienic a to znowu kasa! Pewnie dojdzie to tego ze wymienie cala instalke na jakas normalna! A z tym ustaiwniem cininiea to w opcjach znalalem cos takie go ze jak spadnie ponizej 90 to niby ma wzbogacic czy cos takiego! Ale ja jjuz sam zglupialem! A jeszcze jedno jak mialem ustawione duze cicnienie to czesto bylo tak ze jak dawalem pedal w deche auto sie przelaczalo na bene! I jeszcze jak zmniejszylem cinienie to wtryski czasami jak bt jeczą! Co to moze byc??
  
 
Tak jak myślałem....Zenki Bębenki cholerne
Te wtryskiwacze trzeba ponownie skalibrować na przyrządzie, bo teraz przypuszczalnie dają różne dawki a sonda lambda i regulacja jest przecież jedna dla wszystkich. Nie muszę dodawać, ze praca przy nierównych dawkach na cylindrach jest szkodliwa dla silnika...

Co do sterownika to on wydłuża lub skraca czas wtrysku gazu w zależności czy ciśnienie jest powyżej czy poniżej 1 bar
  
 
No wsumie zaopserwowale ze silnik lekko mi drzy na wolnych! A wtryski to chyba nowe kupie! Bo to to lipa totalna! Tylko pytanie o te dysze jaka wielkosc. W instrukcji mam napisane cos takiego:

"Średnica wtryskiwacza = moc silnika (KM) / (ilosc wtryskiwacz)*(wtryski na cykl)*10)"

I jest przykład ze opel astra 1,8 100 km

=100/(4wtryski)*(1 wtrysk na cykl)*10 == 2,5

A jakj jak wylicze z tego sposobu to wychodzi mi 3,4 i co teraz??

Bo ja juz niewiem