Vr6 w escorcie??

  szukane wyrażenia:   v6  -  w  -  escorcie
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
co otym myślicie?? jakie realne szanse są że by się tam zmieścił i dopasował??
  
 
15 osób już widziało wątek a nikt ani be ani me
  
 
hehe bo nikt nie wie co powiedzieć

dać to się da wszystko Tylko kwestia opłacalności. Nie lepiej byłoby 2,5V6 z Mondeo jak już chcesz V6?? Zawsze to Ford i jakieś analogie w budowie się z najdą, a VW pewnie ma całkiem inne podejście do sprawy...
  
 
hehe w sumie to po Polsce jezdzi malacz z silnikiem G60 z VW corrado wiec wszystko jest mozliwe ... tylko kwestia czy warto bo roboty napewno bedzie sporo.
  
 
Bo nie sądzę żeby do tej pory większość klubowiczy nad tym się zastanawiała. Zresztą poczekaj, nerwowa dusza z Ciebie Z całego klubu nad takimi operacjami myśli niewielka część, reszta to "normalni" użytkownicy. Więc czym jest 15...
  
 
Tak jak niżej ktoś napisał nikt się niezastanawiał nad czyms takim więc po co bzdury pisać , osobiscie myslę że lepiej próbowac wstawić coś z palety forda 2,5 z mondeo lub 2.9 ze scorpio ale i tak rzezba wielka
  
 
Cytat:
2007-02-21 12:07:15, Darek pisze:
Tak jak niżej ktoś napisał nikt się niezastanawiał nad czyms takim więc po co bzdury pisać , osobiscie myslę że lepiej próbowac wstawić coś z palety forda 2,5 z mondeo lub 2.9 ze scorpio ale i tak rzezba wielka



exactly
  
 
myśle że vr6 było by łatwiej spasować. nie dla tego że był on montowany seryjnie w modelach forda, ale dla tego że vr6 lubi małe samochody. Poza tym jest to silnik dużo ciekawszy stać go na dużo więcej. i jak jusz bym go zamontował to pewnie myślał bym o tylnym napędzie i turbo
  
 
duratecTT klik
  
 
coś dla fanów vr6 filmiki
  
 
pomysł przedni. Jedż i sobie zrób
  
 
moze v6. 2.5 z mondeo za duzy
wiele jest silników v6 forda ale mniejszej pojemnosci
grenada capri taunus
  
 
ale to już dawno pszestażałe konstrukcje, po za tym prędzej v4 . i problem z mocowaniem. vr6 bez problemów wchodzi poprzecznie
  
 
skoro dawno przestażałe konstrukcje to czemu ludzie poluja na te silniki jak na dziczyzne?
cos w niech musi być

a mozę jakiś 2,8 od sierry xr4 i naped na tył tylko zrobić
  
 
Ja i tak bym wolal VRa silnik, ma niepowtarzalna prace, no i dzwiek tez nieczego sobie

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
  
 
sprawa jest taka że odłożyłem pare grosza i poważnie się zastanawiam nad zbudowaniem najszybszego oriona w polsce . 2.0 od rs to poprostu za mało :p
  
 
Cytat:
2007-02-21 13:06:48, on-driver pisze:
sprawa jest taka że odłożyłem pare grosza i poważnie się zastanawiam nad zbudowaniem najszybszego oriona w polsce . 2.0 od rs to poprostu za mało :p


No mysle ze w Probe zlych silnikow nie bylo, no i w turbo tylko nie wiem jak z tam z napedem


-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
  
 
Silnik DURA-tec był swego czasu bardzo nową technoloigicznie konstrukcją ( odlwey ) i bardzo lekki jak na V6. Tą konstrukcję do dziś się stosuje np Jaguar 2xV6.......
Jak widzicie w Mondeo pasuje silnik Zeta i Dura bez większych przeróbek, wieć po co to gatka.

Anglicy mają bardzo tanie uzywki i bardzo dużo technologicznych nowości. Jacy są tacy są ale niektórzy mają głowę na karku ( zdecydowana mniejszosć )

Moze ktoś je przywiezie kiedyś do Polski
  
 
Cytat:
2007-02-21 13:06:48, on-driver pisze:
sprawa jest taka że odłożyłem pare grosza i poważnie się zastanawiam nad zbudowaniem najszybszego oriona w polsce . 2.0 od rs to poprostu za mało :p



Nie gadaj tylko się i wykaż......
  
 
Cytat:
2007-02-21 13:16:07, ZieleTDH pisze:
No mysle ze w Probe zlych silnikow nie bylo, no i w turbo tylko nie wiem jak z tam z napedem



ale co to za roznica wsadzac od vw czy od mazdy?

niech tu tylko teraz Pytlar tu wpadnie