Lambda Carina 1,6 - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Drugim miernikiem wykonałem te same pomiary co pierwszym i volty wyszłe takie same . Może sprawdzić na wyjściu z kompa na kostce czy jest 0,5V czy nie ma i jak sprawdzałem wiązkę przewodów tym sposobem co opisałeś na jednym miałem 6V zamiast 12V. Poszukam kolor przewodu na wyjściu z kompa i sprawdze ile ma volt.
  
 
no to mi_chu jak będziesz szukał sondy (w moim przypadku czyt. czujnik ubogiej mieszanki) to od razu załatwiaj dwie ja wezmę jedną.
Carina E '94 1,6 LB
Czujnik najlepiej z numerami 89463-20060 lub 89463-20070

Pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: labelthc dnia 2007-03-26 14:21:11 ]
  
 
witaj labelthc
troche długo się nie odzywałem ale znalazłem gościa , który jest w stanie załatwić takie sondy oryginały nowe w rozsądnej cenie , po świętach mam już mieć i jeżeli będzie wszystko ok podam namiary na gościa na forum.
  
 
Cytat:
2007-03-23 04:58:06, mi_chu pisze:
Drugim miernikiem wykonałem te same pomiary co pierwszym i volty wyszłe takie same . Może sprawdzić na wyjściu z kompa na kostce czy jest 0,5V czy nie ma i jak sprawdzałem wiązkę przewodów tym sposobem co opisałeś na jednym miałem 6V zamiast 12V. Poszukam kolor przewodu na wyjściu z kompa i sprawdze ile ma volt.


Sprawdzilem ostatnio takiego lean burna i wyglada na to ze twoja instalacja i komputer sa ok a sonda do wymiany.
Dokumentacja Toyoty jest do lb z przed paru lat w stosunku do twojego modelu i nijak nie pasuje do rzeczywistosci.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Ostatnio wyczytałem gdzieś że ktoś kupił Cari i okazało się że miał wyjętą żarówkę od CHECK ENGINE. Zdenerwowałem się gdy zobaczyłem że u mnie też jej niema, a jeżdżę już ją od paru miesięcy. Po włożeniu żaróweczki od razu zapaliła się kontrolka z silnikiem i sprawdziłem kody błędów. Wychodzi na to że jest „21”. Dwa krótkie mignięcia, przerwa i jedno mignięcie, później powtarza to samo. Ten kod to od sygnału sondy lambda, ale silnik pracuje równo i nie odczuwa się spadku mocy. Nie wiem co to może być, może ktoś mi pomoże? Nie jestem pewien czy mam silnik Lean Burn.
  
 
Cytat:
2007-04-12 20:43:43, adammxxx pisze:
Ostatnio wyczytałem gdzieś że ktoś kupił Cari i okazało się że miał wyjętą żarówkę od CHECK ENGINE. Zdenerwowałem się gdy zobaczyłem że u mnie też jej niema, a jeżdżę już ją od paru miesięcy. Po włożeniu żaróweczki od razu zapaliła się kontrolka z silnikiem i sprawdziłem kody błędów. Wychodzi na to że jest „21”. Dwa krótkie mignięcia, przerwa i jedno mignięcie, później powtarza to samo. Ten kod to od sygnału sondy lambda, ale silnik pracuje równo i nie odczuwa się spadku mocy. Nie wiem co to może być, może ktoś mi pomoże? Nie jestem pewien czy mam silnik Lean Burn.



a kontrolka od sondy się nie pali??
taka pomarańczowa??
  
 
Cytat:
2007-04-12 20:43:43, adammxxx pisze:
Ostatnio wyczytałem gdzieś że ktoś kupił Cari i okazało się że miał wyjętą żarówkę od CHECK ENGINE. Zdenerwowałem się gdy zobaczyłem że u mnie też jej niema, a jeżdżę już ją od paru miesięcy. Po włożeniu żaróweczki od razu zapaliła się kontrolka z silnikiem i sprawdziłem kody błędów. Wychodzi na to że jest „21”. Dwa krótkie mignięcia, przerwa i jedno mignięcie, później powtarza to samo. Ten kod to od sygnału sondy lambda, ale silnik pracuje równo i nie odczuwa się spadku mocy. Nie wiem co to może być, może ktoś mi pomoże? Nie jestem pewien czy mam silnik Lean Burn.



Spróbuj zresetować kompa - odłącz mase i zobacz po odpaleniu czy znowu się zaświeci. Jeśli chodzi o LB jak poznać przeczytaj dokładnie wątek - bigelektron ładnie opisał różnice między zwykłym a LB
  
 
Cytat:
2007-04-12 21:37:30, mi_chu pisze:
Spróbuj zresetować kompa - odłącz mase i zobacz po odpaleniu czy znowu się zaświeci. Jeśli chodzi o LB jak poznać przeczytaj dokładnie wątek - bigelektron ładnie opisał różnice między zwykłym a LB


Robiłem już reset i dalej powtarza ten sam błąd. Jednak mam LB, bo wtryski są umieszczone w części głowicy. Dróga sprawa jest taka że jedna szpilka od czujnika LB prawie nic nie trzymała, a sonda miała czarny nalot to chyba znaczy że za bogata mieszanka.Oznaczenie sondy OZA384-E39 (NTK) niewiem czy to jest orginalna. Dziękuje za wszystkie odpowiedzi.
  
 
Cytat:
2007-04-16 20:29:16, adammxxx pisze:
Oznaczenie sondy OZA384-E39 (NTK) niewiem czy to jest orginalna. Dziękuje za wszystkie odpowiedzi.



to jest prawdopodobnie wstawiona jakaś "uniwersalna" sonda , masz racje - może być bogata mieszanka , sprawdz ile ci autko pali , sonda ma cztery przewody sprawdz czy na odległości między sondą a kostką połączeniową z wiązką nie ma przypadkiem łączenia przewodów - jeżeli są to masz założoną kombinowaną .
  
 
Cytat:
2007-04-17 23:31:55, mi_chu pisze:
to jest prawdopodobnie wstawiona jakaś "uniwersalna" sonda , masz racje - może być bogata mieszanka , sprawdz ile ci autko pali , sonda ma cztery przewody sprawdz czy na odległości między sondą a kostką połączeniową z wiązką nie ma przypadkiem łączenia przewodów - jeżeli są to masz założoną kombinowaną .


Sprawdziłem kable od czujnika i są całe. Tylko przeważnie jest kolor niebieski czarny i dwa białe, a u mnie zamiast niebieskiego jest szary. Najgorzej że teraz nie mam jak dobrać orginalnej bo jest cała masa różnych oznaczeń tych czujników. Jak coś wymyśle to napisze. Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2007-04-16 20:29:16, adammxxx pisze:
[...]
Oznaczenie sondy OZA384-E39 (NTK) niewiem czy to jest orginalna. Dziękuje za wszystkie odpowiedzi.



To jest zwykła lambda pakowana do 2,0.
Popatrz tutaj.
Pozdro.
  
 
Cytat:
2007-04-18 19:14:28, Perzan pisze:
To jest zwykła lambda pakowana do 2,0. Popatrz tutaj. Pozdro.


Dzięki Perzan.Teraz już mam pewność że lambda u mnie jest nie ta co trzeba.Według tej tabelki tab. najlepszy czujnik LB bedzie miał oznaczenie 89463-29045 jak się nie myle.