Zgadza się, przerabialem to
Po pierwsze zegarek nie ma zasilania które trzeba podpiąc do bezpiecznika DOME. Po drugie obrotomierz nie dostaje sygnału z czujnika obrotów. Ja ten sygnał ciągnałem z za schowka pasażera. Spróbuje poszukać jakichś notatek i dam znać jeśli znajdę.
Przebieg też ostatnio ustawiałem na prawidłowy. W razie czego mogę pomóc bo tu jestem na świeżo.
Odezwij się do mnie koniecznie na gg
EDIT:
Dobra mam. Ponieżej zegary (z obrotomierzem) gdy patrzysz na nie od tyłu:
W kostce po lewej podłącz go gniazda "1" przewód od bezpiecznika CIG (tylko daj go ZA BEZPIECZNIKIEM). Powinien zadziałać zegar.
W kostce u góry podłącz do gniazda "3" sygnał z czujnika obrotów.
W kostce po prawej do gniazda "10" podłącz sygnał z czujnika obrotów.
Czujnik obrotów znajduje się na pompie wtryskowej (od strony kolektora dolotowego). Wepnij tam miernik (sa 2 przewody, sprawdź każdy po koleji) i zlokalizuj te przewody za schowkiem pasażera. Nie trzeba rozrywac wiazki - przy dmuchawie będzie kostka i gdzieś tam to powinno być. Nie szukaj po kolorze tylko tak, aby prąd przechodził miedzy tym co masz wpiete przy pompie a tym co mierzysz. Jak znajdziesz to puść kabel (2 przewody) po rurze na ktorej trzyma sie kokpit.
Jeden kabel to (+) drugi (-) niestety nie wiem juz który był który. Podłącz je do licznika tak jak podałem wyżej a jak nie zadziała to zamień je miejscami (tylko te dwa, przewodu od zegara nie ruszaj
).
No koniec -jak sie uda- doceń, ile wysiłku kosztowało mnie znalezienie poprawnej konfiguracji...
Powodzenia
[ wiadomość edytowana przez: MisiekII dnia 2007-03-25 20:59:36 ]