Kangur /?prosba o pomoc,brak sił? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2007-05-05 09:15:45, radekbox pisze:
poza tym niezle bzdury piszesz, bo jak niby mogles przeczyscic caly przewod odpowietrzenia skrzyni, jesli nie znalazles tego zaworka jestem ciekaw cos Ty czyscil



Serdeczne dzięki za wyjąsnienie, wbłąd mnie wprowadził młody mechanik, który powiedział ze przewó odpowietrzenia skrzyni korbowej to ten co idzie od filtra powietrza (taki mały od dołu) do gornej części obudowy siilnika


wszystko wskazuje na to ze ten zaworek miałem wymieniany bo jest zupełnie nowy, ale sprawdze go jeszcze, albo zastąpie go zaworkiem z modelu 1.6l 16V, bo widze ze jest taki, sam i dam znac co wyszło z tego, ale jak był wymieniany to obawiam się ze nie będzie różnicy
chyba ze masz jeszcze jakieś sugestie?

pozdrawiam
  
 
Cytat:
2007-05-05 09:09:19, radekbox pisze:
wyszukiwarka sie klania klik jak znajdzesz ten zawor a na nim rurke gumowa w ksztalcie L, to wyciagnij ja, zawor zostaw w silniku, zatkaj ta rurke szczelnie z tej strony co idzie do zaworka i wluz spowrotem, jak kangur zniknie to masz zawor do wymiany, ale jeszcze przed tym sprawdzenie calego ukladu , czy nie lapie gdzies lewego powietrza.



A jeszcze mam pytanko nawiązując do wypowiedzi pennego_pl
cytat ponizej:

powiem tyle mialem identyczny objaw jak ty, jak tylko noga poszla z gazu lub lekko dodawalem, rzucalo samochodem, a z czasem samochod nawet zaczal mi gasnac...

SPRAWDZ CZUJNIK POLOZENIA PRZEPUSTNICY (TAKI CZERWONY POD FILTREM POWIETRZA - U MNIE) POLACZONY JEST ZA POMOCA TROJKATNEJ ZLACZKI. U MNIE BYLY KOMPLETNIE POUPALANE IZOLACJE I TE TRZY KABELKI SWIROWALY POMIEDZY SOBA. JAK TYLKO TO POPRAWILEM ESSI IDZIE PLYNNIE. DODATKOWO POLECAM KUPIC TAKIE SPRAYE Z AG CHEMIA DO CZYSZCZENIA ELEKTRYKI I TE ZLACZKI WYCZYSCIC DOKLADNIE I ESCORCIK SMIGA JAK NOWY.


"

to czy oby na pewno ta złączka trójkątna to jest czujnik położenia przepustnicy? co to jest ta złączka trójkątna z trzema przewodami?

czujnik połozenia przepustnicy jest chyba przy samej przepustnicy?
jeśli sie myle proszę o wyporwadzenie z błędu

pozdrawiam raz jeszcze i zabieram się do testów
  
 
a zatkaj te rurke gumowa jak Ci pisalem wczesniej i zobacz czy nie bedzie roznicy.....
  
 
Cytat:
2007-05-05 14:19:28, radekbox pisze:
a zatkaj te rurke gumowa jak Ci pisalem wczesniej i zobacz czy nie bedzie roznicy.....



rurka przeczyszczona czujniczek nowy, poprawa jest, ale jeszcze bardzo delikatnie mi przyszarpnie czasami,

teraz na weekend zabiorę się do przewodów, odetnę je , rozbiorę złączkę jak opisane w poradach, przeczyszcze złączki, polutuje dam koszulkę termokurczliwą i mam nadzieję ze już całkowice zniknie wszystko, tymczasem wszystkim dziękuję za pomoc,

bo wielu mechaników się zabierało i nie potrzebnie powymieniałęm m.in wszystkie poduszki silnika

pozdrawiam
  
 
ja tez meczylem sie z kangurem.

Za 1 razem okazalo sie, ze syf z baku zapchal filtr pompy paliwa.
Wyczyszczenie wnetrza baku i filtra pomoglo.
Dodatkowo wymienilem wezyk odpowietrzania skrzyni korbowej (ten pod silnikiem, ma kilka łamań, nowy z ASO)

za 2 razem okazalo sie ze sonda lambda gnoila auto.
Ale za 2 razem wymienilem takze: Cewke, kable, swiece, krokowiec (oryginaly wszystko), poczyscilem wtyczki.

Pozdr.
  
 
Cytat:
2007-05-10 15:16:14, MayheM pisze:
ja tez meczylem sie z kangurem. Za 1 razem okazalo sie, ze syf z baku zapchal filtr pompy paliwa. Wyczyszczenie wnetrza baku i filtra pomoglo. Dodatkowo wymienilem wezyk odpowietrzania skrzyni korbowej (ten pod silnikiem, ma kilka łamań, nowy z ASO) za 2 razem okazalo sie ze sonda lambda gnoila auto. Ale za 2 razem wymienilem takze: Cewke, kable, swiece, krokowiec (oryginaly wszystko), poczyscilem wtyczki. Pozdr.



jak nie zniknie całkiem to też ją wymienie, a jaki jest koszt tej cewki?

pozdrawiam