Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
maciek125 fiat 125p Warszawa | 2003-06-13 16:48:04 Za ile mozna kupic skrzynie 5 do fiata 125p i duzo jest przerobek jak chce wsadzic zamiast 4. |
Remias Fiat 125, Ford F-150 Poznań | 2003-06-13 16:52:25 Ceny wahają się od 100 do 300zł - zależy jak trafisz (i jak długo szukasz )
Jeżeli masz obecnie skrzynię z ukośnym lewarkiem - to przeróbek nie ma żadnych. |
maciek125 fiat 125p Warszawa | 2003-06-13 17:05:12 Wlasnie nie mam ukosnego walka,trzeba pewnie wycinac troche podlogi |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-06-13 21:14:06 a mnie sięwydaje, że to właśnie łożysko oporowe |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2003-06-14 09:19:29 Ja rowniez mam ten sam problem ale podruzuje tak od 2 lat, co prawda nie duzo i sie nic złego nie stało.
I jest to wina łożyska, ktore w DFach i poldkach czesto daje dupy |
misieq F&F Sympatyk 300C SRT8, Firebird ... Kraków | 2003-06-14 12:34:13 no to piernicze system i nie robie z tym nic |
Remias Fiat 125, Ford F-150 Poznań | 2003-06-14 16:03:53 To łożysko - ale wałka sprzęgłowego
Albo w kadłubie silnika, albo w skrzyni (trzebaby posłuchać z bliska ) Łożysko oporowe/wyciskowe hałasuje przy wciśniętym pedale sprzęgła |
danielewicz 3BG Gdynia | 2003-06-14 21:03:01
Łożysko oporowe np w miom polonezie hałasuje przy puszczonym pedale sprzęgła a przy naciśnięciu hałas zanika.Wymieniłem je na nowe ale pomogło na 5 tyś km i znowu to samo,nie jest to jednak na tyle uciążliwe by sobie zawracać dalej tym głowę Słabe materiały chyba mają i ten szajs szybko siada [ wiadomość edytowana przez: danield dnia 2003-06-14 21:08:13 ] |
misieq F&F Sympatyk 300C SRT8, Firebird ... Kraków | 2003-06-14 22:07:30 no to juz sie do tego zaczynam przyzwyczajac |
Remias Fiat 125, Ford F-150 Poznań | 2003-06-14 22:44:35
Jeżeli hałasuje przy puszczonym sprzęgle, to znaczy,że ma luz na tuleji - którą zazwyczaj wymienia się razem z łożyskiem oporowym (różnica w cenie - z tuleją czy bez bodajrze 15zł).Dlatego zaczęło Ci hałasować po 5 tys.km. I tu wcale nie ma do czego się przyzwyczajać.Jeżdżę DFem od prawie 5 lat - i łożysko oporowe wymieniałem raz - praktycznie od razu po kupnie samochodu (skrzynia jest z '82). Z resztą - czy dużo roboty jest z jego wymiana?? Niemiłe wspomnienia mam za to z wymianą łożyska wałkja sprzęgłowego w kadłubie silnika - wyjmowanie starego bez ściągacza i montaż nowego bez prasy - tortury, ale było zrobione |
EGON-TKL ZGIERZ | 2003-06-14 23:43:14 Ja jednak nie stawiał bym na łożysko oporowe tylko na łożysko w skrzuni ale mi wyglada na to że u mnie oleju nie ma w skrzyni a odnośnie skrzyni to mam chyb jakoms z krótkimi bieh=gami na 4 biegu przy 140 km/h mam 5,5 tyś obrotów jak wrzuce 5 to spada prawie o tyś czy to normalne?? |
Remias Fiat 125, Ford F-150 Poznań | 2003-06-15 12:13:59 W serii przy 5500obr/min na IV biegu powinieneś mieć równo 150km/h.
Przy 140km/h -IV bieg - 5200obr/min, V bieg - 4200obr/min,czyli 1000obr/min różnicy. Może masz krótki dyfer? |
danielewicz 3BG Gdynia | 2003-06-15 19:55:02
Wymieniałem kompletne sprzęgło,tuleja,łożysko,docisk,tarcza Wszysko firmy valeo i od początku nie chodziło jak trzeba,dopiero jak trochę przypaliłem sprzęgło nastąpiła poprawa. Trochę zazdroszczę Tobie,bo u mnie nawet fabryczne łożysko zaczęło szybko hałasować-gdzieś~30 kkm. No a z wymianą to jednak trochę jest,trzeba wywalić skrzynię a ja znam lepsze sposoby na rozrywkę |
misieq F&F Sympatyk 300C SRT8, Firebird ... Kraków | 2003-06-16 10:46:06 oooooooooo ... z ta rozrywka to masz zupelna racje |
Remias Fiat 125, Ford F-150 Poznań | 2003-06-16 11:21:13
Żaden problem,żeby połączyć jedno z drugim |