Zegary - jak zdjąć wskazówki?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No wiec panbowie jak wiecie posiadam Caro Plus i mam w tej chwili wymontowane zegary. Nosze sie z zamiarem wymiany tarcz na nowe ktore sa moja inwencja tworcza. I tu rodzi sie problem.
Jak zdjac te cholerne wskazowki????? Jak chcialem je sciagnac to bardzo nie da rady. Moze jednak na sile??? A musze to zrobic bo bez zegarow nie dadza mi przegladu ktory mi wczoraj wyszedl.
Wiec potrzebna mi pomoc od razu.

Pozdroofka Voyteck Spec. AUDIO
PN 1.6GSI full (pikna furka)

[ wiadomość edytowana przez: voyteck dnia 2002-08-28 20:01:51 ]
  
 
Witam
Na siłę to może lepiej nie ja tak zrobiłem i obrotomierz przestał działać .
Teraz boję się ruszyć resztę.
Jeśli któryś z kolegów ma jakiś dobry patent to i ja bym swoje zegarki troszkę przerobił.
  
 
Ja u siebie ściągnołem wskazówkę z obrotomierza w następujący sposób:
kręciłem wskazówkę w przeciwną stronę ruchu wskazówek zegara,gdzieś w dolnym położeniu był opór , potem użyłem trochę siły obracając dalej wskazówką i jednocześnie ciągnąc ją delikatnie ku górze. w prędkościomierzu wystarczyło podważyć ją dwoma śrubokrętami , a pozostałe wskazówki to loteria: albo zlezie sama albo z rdzeniem.
To jest opis do PN Caro z okrągłymi zegarami , myślę ,że w plusie jest to samo.
Powodzenia przy ściąganiu.
  
 
witam!! ja zdejmowałem przez pół godziny z obrotomierza, napociłem się ale w końcu siła wygrała... a i obrotomierz się nie popsuł. Pomysł z wykręcaniem też jest chyba oki. pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: BENY dnia 2002-08-29 10:19:49 ]
  
 
najprościej chyba zdejmować wskazówki nożyczkami.Końce ostrzy włożyć pod mocowanie wskazówki i zaprzeć je o brzeg zegarów i podważyć.Ja swoje zegary rozbierałem już kilkakrotnie i właśnie w taki sposób wyjmowałem wskazówki.Jak do tej pory wszystko działa.Pozdrawiam.
  
 
A jak pozdejmować wskazówki ze wskażników poziomy paliwa, ciśnienia oleju, zegarka, i temperatury cieczy chłodzącej? . Z predkościomierza, i obrotomierza da rade zdjąć, a co z tymi małymi? czy ktoś ma 100% sprawdzony sposób ( jak ten z obrotomierzem ) ?. Jak ciągne do gory wskazówke oleju to wychodzi wszystko ze środka, a sama wskazówka jest chyba wtopiona w ten magnesik na dole... Macie jakiegoś patenta na to ustrojstwo...
  
 
czy ktoś wie jak to ustrojstwo pozdejmować...( przeczytajcie post wyżej)...
  
 
totalnie nie wiem. Ja musiałem podkleic tarcze bo nie udało mi sie ich zdjąć
  
 
No ja wczoraj wlasnie zalozylem sobie biale tarcze , nawet nawet wyglada , musze podswietlenie wzmocnic ale ... co do wskazowek , mam Caro + czyli ostatnia deske no i zdjalem wszystkie lacznie z temperaturowa i wskaznikiem paliwa bezproblemowo podwazajac delikatnie srubokretem.
Moze jak sie wyspie to jeszcze dzisiaj zapodam zdjecie jak to wyszlo
  
 
No juz zrobilem :> Prosze sie nie smiac ze wskazowek , kolor maja testowy ... mialy byc jaskrawozielone ale jednak zakreslacz za slaby jest :> ... beda czerwone

zegary
  
 
No pięknie, poprawisz tylko wskazoweczki i git !!!!
  
 
Cytat:
2004-07-22 16:22:25, Hrumak pisze:
... beda czerwone

zegary


koniecznie
  
 
Cytat:
2004-07-22 16:22:25, Hrumak pisze:
No juz zrobilem :> Prosze sie nie smiac ze wskazowek , kolor maja testowy ... mialy byc jaskrawozielone ale jednak zakreslacz za slaby jest :> ... beda czerwone

zegary



Co jak co ale paliwka to masz sporo
  
 
tyle chyba od 8 miesiecy jest jakos nie narzekam
  
 
Ja mam stare zegary i aby zdiąć wskazówki od temp., ciśnienia oleju i paliwa należy wykręcić każdy wskaźnik a nastepnie od góry rozbieraż. Proste iszybko się to robi.
  
 
Cytat:
2004-07-25 02:46:44, korzonM pisze:
Ja mam stare zegary i aby zdiąć wskazówki od temp., ciśnienia oleju i paliwa należy wykręcić każdy wskaźnik a nastepnie od góry rozbieraż. Proste iszybko się to robi.


Coś koledze się pokręciło . Wskazówki od temp., paliwka i oleju są niezdejmowalne (niezłe słowo ). Zdjąć można tylko tarcze z nich i nic poza tym, chyba że je powyginasz i to nazywasz zdjęciem .
  
 
To chyba koledze się coś pomyliło. Mam stare zegary (kwadraty) i dwa tygodnie temu zdejmowałem wskazówki (wszystkie). Są one jak najbardziej zdejmowalne. Natomiast tarcz nie da się ściągnąć (przynajmniej u mnie) bo są przynitowane (mowa o wskaźnikach temoeratury, oleju i paliwie). Jeżeli ktoś nie wierzy to mogę po niedzieli sie poświęcić i wysłać na maila zdjęcia.
  
 
Cytat:
2004-07-22 06:55:23, Hrumak pisze:
No ja wczoraj wlasnie zalozylem sobie biale tarcze , nawet nawet wyglada , musze podswietlenie wzmocnic ale ... co do wskazowek , mam Caro + czyli ostatnia deske no i zdjalem wszystkie lacznie z temperaturowa i wskaznikiem paliwa bezproblemowo podwazajac delikatnie srubokretem.
Moze jak sie wyspie to jeszcze dzisiaj zapodam zdjecie jak to wyszlo



Mam pytanko jak je masz zrobione na zwyklym papierze czy na folii??
Jak podswietlenie, bo ja mam na zwyklym papierze, jak zostawilem podspodem orginalne tarcze to nic nie bylo widac, jak wyjalem orginalne to zas wszystko widac wlacznie z wnetrznosciami zegarow.


[ wiadomość edytowana przez: FM dnia 2004-07-27 22:02:29 ]
  
 
Mam to zrobione na folii , podswietlenie niebieskie nawet w miare imponujaco w nocy wyglada :> mysle narazie co zrobic zeby wskazowke jakos rozjasnic :>
Oryginalne tarcze sa zdjete i chyba gdzies w bagazniku leza , a te nowe sa nalozone bezposrednio na plekse. Z poprzednich tarcz troche sie tam kleju zostalo wiec sie ladnie trzyma , a i zdjac nie problem.
Jesli chodzi o "widzenie wnetrznosci" to raczej nie mozliwe bo ta farba na folii nie przepuszcza swiatla a tym bardziej nie jest przezroczysta.
  
 
Cytat:
2004-07-28 10:28:32, Hrumak pisze:
Mam to zrobione na folii , podswietlenie niebieskie nawet w miare imponujaco w nocy wyglada :> mysle narazie co zrobic zeby wskazowke jakos rozjasnic :>
Oryginalne tarcze sa zdjete i chyba gdzies w bagazniku leza , a te nowe sa nalozone bezposrednio na plekse. Z poprzednich tarcz troche sie tam kleju zostalo wiec sie ladnie trzyma , a i zdjac nie problem.
Jesli chodzi o "widzenie wnetrznosci" to raczej nie mozliwe bo ta farba na folii nie przepuszcza swiatla a tym bardziej nie jest przezroczysta.



No to jeszcze jedno pytanko Sam sobie to robiles, czy kupiles gotowca, ile cie to kosztowalo??