Zegary - jak zdjąć wskazówki? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kupilem, choc jak ktos jest dobrym grafikiem to moze sobie sam zrobic , ja dalem za swoje chyba ok 50 zl
  
 
Cytat:
2004-07-25 12:24:37, korzonM pisze:
To chyba koledze się coś pomyliło. Mam stare zegary (kwadraty) i dwa tygodnie temu zdejmowałem wskazówki (wszystkie). Są one jak najbardziej zdejmowalne. Natomiast tarcz nie da się ściągnąć (przynajmniej u mnie) bo są przynitowane (mowa o wskaźnikach temoeratury, oleju i paliwie). Jeżeli ktoś nie wierzy to mogę po niedzieli sie poświęcić i wysłać na maila zdjęcia.


Rozbierałem kilka razy zegary i nigdy wskazówek nie zdejmowałem i wydaje mi się że są nie zdejmowalne (wskaźniki to amperomierze lub woltomierze i ustrój jest połączony z wskazówką i raczej zdjęcie ich skończyłoby się zniszczeniem wskaźników). A tarcze nie są nitowane. To są bolce, które mozna wyciągnąć tylko trzeba porządnie podważyć. Będą się obracać bo mają taki długi dziwny gwint.
  
 
Witam!!
mam prosbę. chciałbym jakas fotke jesli moge prosic obrotomierza z caro plusa bo zdjąłem ustrój z płytki i teraz nie pamietam jak był założony (są 4 wyjścia ) jeśli moge prosic o pomoc prosze przesłac mi zdjęcia na major_601@tlen.pl
  
 
Cytat:
2006-02-15 19:54:30, major601 pisze:
Witam!! mam prosbę. chciałbym jakas fotke jesli moge prosic obrotomierza z caro plusa bo zdjąłem ustrój z płytki i teraz nie pamietam jak był założony (są 4 wyjścia ) jeśli moge prosic o pomoc prosze przesłac mi zdjęcia na major_601@tlen.pl



Cytat z regulaminu:

Cytat:
Nie łudź się, że ktoś odpowie ci na twój adres e-mail-owy. Odpowiadamy tylko na forum.

  
 
czy jak dam do mojego poloneza rocznik 84 liczniki z nowszego czyli caro ktory ma skale predkosci do 200 a nie jak w mojim do 180 to licznik sam sie przeskaluje czyli innymi slowy musze cos kombinowac czy wystarcfzy tylko przelozyc?
  
 
Cytat:
2006-02-20 14:14:52, krasu3 pisze:
czy jak dam do mojego poloneza rocznik 84 liczniki z nowszego czyli caro ktory ma skale predkosci do 200 a nie jak w mojim do 180 to licznik sam sie przeskaluje czyli innymi slowy musze cos kombinowac czy wystarcfzy tylko przelozyc?


przede wszystkim wystarczy pisać po polsku, a po drugie wystarczy przeczytać opis na prędkościomierzu - współczynnik k jest ważny i ZTCW dla obu konstrukcji pozostał taki sam, więc szybkościomierz będzie wskazywał poprawnie.
 
 
a zepsuly ci sie zegary i nie masz takich samych? czy zadales sobie podstawowe pytanie, po co? odpowiedz, ze nowsze zegary mi sie bardziej podobaja nie jest odpowiedzia wlasciwa.


[ wiadomość edytowana przez: PAGAN dnia 2006-02-20 21:14:26 ]
  
 
Cytat:
2006-02-20 21:09:20, PAGAN pisze:
a zepsuly ci sie zegary i nie masz takich samych? czy zadales sobie podstawowe pytanie, po co? odpowiedz, ze nowsze zegary mi sie bardziej podobaja nie jest odpowiedzia wlasciwa. [ wiadomość edytowana przez: PAGAN dnia 2006-02-20 21:14:26 ]


Bo mu nie pokazuje powyzej 180 km.h - musi sie domyslac ile jedzie. A tak to chociaz bedzie wiedział ze juz 200 i trzeba 4-kę wbić w końcu.
  
 
hehe za nie polski to przepraszam a co do nowych zegarów to nietyle ze mi sie bardziej podobaja tylko poprostu maja wiecej kontrolek ktore chce podlonczyc jak czujnik pasów czy fotele podgrzewane aha i jeszcze jedno
moje zegary ( oryginaly) maja 22 lata tak jak auto wiec niechce ich zmieniac tylko pozostawic nienaruszone wczoraj je wykrecilem rozkrecilem umylem naprawilem zegarek i sa jak nowe a te ktore chce kupic i wmontowac z caro maja byc do zabawy i zaleznie od upodobania chce je miec wymiennie. ale genrlana koncepcja mojego poloneza to pozostac wierny fabryce - niechce mu pakowac wnetrza od +'a a jedynie wymieniac wymagajace tego elementy na nowe - oryginalne ( tak jak kupiona teraz wykladzinka -wprawdzie ta co teraz kupilem i czekam az mi przyjdzie poczta jest w troszeczke jasniejszym odcieniu od tej ktora teraz jest wmontowana ale ta teraz wmontowana sie juz troche poprzecierala)
  
 
a, to bardziej prawidlowa odpowiedz. jednak z doswiadczenia ci powiem, bowiem sam przechodzilem okres kontrolek, zegarow i pstryczkow, ze jak juz to wszystko zrobisz, to stwierdzisz, ze tak naprawde potrzebny ci jest szybkosciomierz z drogomierzem, lampka od ladowania i cisnienia oleju oraz wskaznik temperatury wody. moja padaka wyglada w tek chwili jak ruska awionetka i po paru miesiacach mialem serdecznie dosc tych wszystkich wynalazkow migajacych i wskazujacych. dlatego wywale wszystkie podswietlane pstryczki, zegary od lady i cala moja misternie przerabiana konsole i ich miejsce znajda sie oryginalne z epoki zegary i konsola. od ciebie zalezy czy dasz sobie na wstrzymanie lub bedziesz powielal moje bledy. rezultat jest ten sam.
  
 
Pagan prawdę mówi. Ja też wywaliłem w kosmos cały elektrotjunink... No, prawie.
Było 13 kontrolek i 9 wskaźników, z czego nie zauważałem w czasie jazdy potrzeby użycia jakichkolwiek ponadstandardowych elementów typu woltomierz czy wskaźnik ciśnienia oleju.
Jedyny przydatny dodatek ponad standard to wakuometr, no i ewentualnie zegarek w 125p.
  
 
hehe moj polonez ma podswietlane wszystkie przyciski hmmm zdaje mi sie ze seryjnie a co do zegarów to 20 zl na zegary od caro tonie majatek a ja lubie sie czasami pobawic w malego majsterkowicza a takie zegary za 20 zl to najlepszy material bo jak spiepsze to niebedzie mi zal a te z epoki ktore mam teraz tez sa ladne - pasuja do calego samochodu . to co jest wazne bo mialme ( moji rodzice ) kilka polonezow od pierwszego caro do ostatniego plusa ale nigdy niejezdzilem borewiczem i teraz wreszcie go mam i jedo co stwierdzam borewicz ma o niebo wygodniejsze fotele- siedzi sie jak w wielkich domowych fotelach od kompletu wypoczynkowego ja na dodatek mam je w pieknej ciemno nbrazowej najprawdziwszej skorce!
  
 
obawiam sie, ze seryjnie nie byly podswietlane w tym czasie. zabawa zabawa, ale lepiej sie skupic na czyms istotniejszym.