MK7. Kreci ale nie odpala:/

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam problem z essim. mianowicie chodzi o to ze dzisiaj probojac odpalic essa nie chcial.rozrusznik krecil ale nie odpalil.wiem ze pompa pracuje bo ma ona jakis miesiac.wiec chyba by nie padla. nie jezdze tez na pustym baku zeby zatarla sie.wiec wczym moze byc problem?siwece i przewody sa dobre.
  
 
Sprawdź czy jest iskra. Sprawdź czy pracuje pompa, to słychać. Może być wina pompy, mimo że ma miesiąc, może też nie mieć prądu. Na 100% sprawdzisz pod tylną kanpą miernikiem, albo chociaż probówką.

  
 
iskra jest i papa dziala:/ nie wiem o co chodzi juz z tym samochodem.ostatnio wszystko mi sie w nim wali:/
  
 
Cytat:
2009-05-03 11:01:20, Andre42212 pisze:
papa dziala:/



Hmm, gdzie w samochodzie znajduje się "papa"
  
 
Magik po co się czepiasz...Koledze Andre chodziło o pompę paliwa, która znajduję się pod tylną kanapą...tam też możesz sprawdzić czy pompa w ogóle działa (co nie znaczy działa prawidłowo).
  
 
Sprawdź wyłącznik bezwładnościowy od pompy paliwa. Kto wie
  
 
Mam podobny problem...

[Mk7] Rocznik 1995, 1.3, benzyna+LPG; Problem z odpaleniem

Pojazd nabyłem niedawno, odpalany był i chodził na gazie. Rozrusznik działa, iskra jest ale silnik nie odpala.
Elektrozawory instalacji gazowej działają, gaz dochodzi do gaźnika.
Pierwsze przypuszczenie że może być jakaś usterka silnika, ale ...
Po przekręceniu klucza do pozycji II dioda pod zegarem miga przez ok 1 min, później stale powtarza sekwencje - mignięcie chwila przerwy trzy mignięcia przerwa (i tak w kółko Macieju).

  
 
Cytat:
2009-05-03 13:49:18, tom75h pisze:
Mam podobny problem... [Mk7] Rocznik 1995, 1.3, benzyna+LPG; Problem z odpaleniem Pojazd nabyłem niedawno, odpalany był i chodził na gazie. Rozrusznik działa, iskra jest ale silnik nie odpala. Elektrozawory instalacji gazowej działają, gaz dochodzi do gaźnika. Pierwsze przypuszczenie że może być jakaś usterka silnika, ale ... Po przekręceniu klucza do pozycji II dioda pod zegarem miga przez ok 1 min, później stale powtarza sekwencje - mignięcie chwila przerwy trzy mignięcia przerwa (i tak w kółko Macieju).



Immobilizer się rozprogramował lub sam kluczyk...
  
 
co do tej pompy to male przejezyczenie z tym slowem"papa" nie lapac mnie za slowka co do imobilajzera to napewno nie on bo mam go usunietego.zreszta nawet jak bym go mial to jezeli immo jest zablokowany to silnik nawet nie kreci o ile dobrze pamietam. No wiec Pompa chdzi.slychac ja. byl dzisiaj u mnie mechanik pod blokiem i stwierdzil ze poki nie wezmnie na warsztat to nie bedzie wiedzial co to jest:/ bo sam narazie nie wie:/
  
 
2 miesiące temu miałem to samo, tyle ze ze skodą felicią. Mechanik sprawdził jej niemal wszystko od pompy paliwowej zaczynając poprzez wszelkie bezpieczniki, przekaźniki i inne mniej znane mi rzeczy........ teraz stoi jeszcze u niego i odpala tylko na kabelkach, ponoć kwestia immobilizera. ja poradziłem sobie w inny sposób (jeździć przecież muszę)..... odkupiłem od tegoż mechanika Escorcika . A skoda...... a pies ją drapał
  
 
i problem rozwiazany zapchane przewody paliwowe. nie wiem jak to sie stalo i czemu tak z dnia na dzien. ale essi jest u mechanika koszt nowych przewodow 300zl = robocizna:/przy okazji wymieniam filtr paliwa i klocki hamulcowe z przodu na greenstuf

[ wiadomość edytowana przez: Andre42212 dnia 2009-05-05 17:13:00 ]