[Tester z Allegro] Blad nr10 - niskie cisnienie na cylindrze

  szukane wyrażenia:   tester  -  allegro
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zakupilem testerek z allegro i dzis zrobilem pierwszy test, wywalilo mi jeden blad - blad nr10, niskie cisnienie na cylindrze numer jeden.
Moje skromne pytanie i co teraz z tym fantem poczac?


-----------------
passionford.pl

[ wiadomość edytowana przez: _Maly_ dnia 2007-09-03 20:48:59 ]
  
 
Witaj najprawdopodobniej masz wypalony zawór na 1 cylindrze co jest powodem spadku ciśnienia. A nie odczułeś że autko jest słabsze.Zrób sobie jeszcze sprawdzenie zegarem manometrycznym do mierzenia ciśnienia w komorze spalania wtedy będziesz miał pewność że masz spadek ciśnienia w cylindrach.
  
 
Cytat:
2007-09-03 19:27:38, koni_u pisze:
Witaj najprawdopodobniej masz wypalony zawór na 1 cylindrze co jest powodem spadku ciśnienia. A nie odczułeś że autko jest słabsze.Zrób sobie jeszcze sprawdzenie zegarem manometrycznym do mierzenia ciśnienia w komorze spalania wtedy będziesz miał pewność że masz spadek ciśnienia w cylindrach.



Odczulem ze jest slabsze, wlasnie dlatego kupilem ten tester diagnostyczny zeby dojsc dlaczego jest slabsze bo juz sporo rzeczy wymienilem...

W takim razie zakladajac ze mam wypalony ten zawor (nie mam pojecia co to takiego) jaki moze byc koszt naprawy tego zakladajac najgorsze? - bo mozliwe jest rozumiem ze to nie koniecznie "zawor"?


-----------------
passionford.pl

[ wiadomość edytowana przez: _Maly_ dnia 2007-09-03 20:05:30 ]
  
 
hmmm znam przypadek ze 3 osobapokazuje ten bład ale ponoc na wyłaczonym zapłonie,a wypalony zawór hmmmmm było by o wiele gorzej
  
 
Mam ten sam tester i ten sam błąd pokazuje na włączonym zapłonie a na odpalonym silniku albo się połączy lub nie a jak już to znów nr. 10 a cała procedura testowania trwa 10s. max na zapłonie lub włączonym silniku. Zabiorę go na zlot i się podłączy do innych jeśli będzie to samo to znaczy że Pan sprzedawca będzie musiał sie tłumaczyć bo jak nie to - negatyw


[ wiadomość edytowana przez: Kijarasz dnia 2007-09-03 20:19:48 ]
  
 
Cytat:
2007-09-03 20:16:02, Kijarasz pisze:
Mam ten sam tester i ten sam błąd pokazuje na włączonym zapłonie a na odpalonym silniku albo się połączy lub nie a jak już to znów nr. 10 a cała procedura testowania trwa 10s. max na zapłonie lub włączonym silniku. Zabiorę go na zlot i się podłączy do innych jeśli będzie to samo to znaczy że Pan sprzedawca będzie musiał sie tłumaczyć bo jak nie to - negatyw [ wiadomość edytowana przez: Kijarasz dnia 2007-09-03 20:19:48 ]



No tak jak rozmawialismy na priv sprawa ciekawa... u mnie na wlaczonym zaplonie pokazuje ten blad, po odpaleniu silnika pokazuje rowniez blad nr10 jako kolejny...

-----------------
passionford.pl
  
 
Cytat:
2007-09-03 20:02:02, _Maly_ pisze:
Odczulem ze jest slabsze, wlasnie dlatego kupilem ten tester diagnostyczny zeby dojsc dlaczego jest slabsze bo juz sporo rzeczy wymienilem... W takim razie zakladajac ze mam wypalony ten zawor (nie mam pojecia co to takiego) jaki moze byc koszt naprawy tego zakladajac najgorsze? - bo mozliwe jest rozumiem ze to nie koniecznie "zawor"? [ wiadomość edytowana przez: _Maly_ dnia 2007-09-03 20:05:30 ]


Koszty regeneracji głowicy mogą nawet sięgnąć 1200zł. To wszystko w zależności jak jest mocno zużyta. Ale wcale nie musi byś to 1200zł może 800 ceny się wachają.
  
 
Ja tez posiadam ten tester i tez mi wyrzuca błąd nr.10 czyli małe ciśnienie w pierwszym cylindrze, pokazuje na włączonym zapłonie a na zapalonym silniku nawet wskakuje błąd nr.20 czyli drugi cylinder. Z tego wszystkiego zmierzyłem ciśnienie i o dziwo I-13, II-12,5; III-12,5; IV-12,5 i CO! Kijarasz jak sprawdzisz dokładnie ten tester to przyciśnij tego sprzedawce
  
 
Cytat:
2007-09-03 20:30:44, miskalec pisze:
Ja tez posiadam ten tester i tez mi wyrzuca błąd nr.10 czyli małe ciśnienie w pierwszym cylindrze, pokazuje na włączonym zapłonie a na zapalonym silniku nawet wskakuje błąd nr.20 czyli drugi cylinder. Z tego wszystkiego zmierzyłem ciśnienie i o dziwo I-13, II-12,5; III-12,5; IV-12,5 i CO! Kijarasz jak sprawdzisz dokładnie ten tester to przyciśnij tego sprzedawce

A wiesz jakie jest prawidłowe Ciśnienie sprężania?
  
 
Cytat:
2007-09-03 20:43:34, koni_u pisze:
A wiesz jakie jest prawidłowe Ciśnienie sprężania?


z tego co się orientuje(za wiedzą kolegi RemikGT) to powinno być w przedziale 12-14 ale mogę się mylić.


[ wiadomość edytowana przez: Kijarasz dnia 2007-09-03 21:15:48 ]
  
 
To jakas spitolona sprawa, musze jakos zbadac cisnienie u siebie... bo skoro na 1 cylindrze Miskalec masz najwyzsza wartosc a to gowienko mowi ze pierwszy jest nie teges no to cos jednak tu nie gra


-----------------
passionford.pl

[ wiadomość edytowana przez: _Maly_ dnia 2007-09-03 20:58:48 ]
  
 
Kijek, jaki negatyw. Pojedziemy do Pana po pieniadze... Pokazemy ze na 50 essach jest to samo
  
 
A moglem kupic diodke za 5zl, ach ta leniwosc...

-----------------
passionford.pl
  
 
koledzy chyba mały zonk,nie wierze ze tylu osobą padł 1 cylinderek
  
 
Cytat:
2007-09-03 20:58:38, GrzEE pisze:
Kijek, jaki negatyw. Pojedziemy do Pana po pieniadze... Pokazemy ze na 50 essach jest to samo


nio ba i jeszcze Pan zatankuje z ramach rekompensaty każdego essa do pełna i odda kase za tester a tak na serio to coś mi się wydaje ten tester lipny


[ wiadomość edytowana przez: Kijarasz dnia 2007-09-03 21:07:12 ]
  
 
Cytat:
2007-09-03 21:06:26, Kijarasz pisze:
nio ba i jeszcze Pan zatankuje z ramach rekompensaty każdego essa do pełna i odda kase za tester a tak na serio to coś mi się wydaje ten tester lipny [ wiadomość edytowana przez: Kijarasz dnia 2007-09-03 21:07:12 ]


jak tankuja ja tez jade z wami po rekompensate
  
 
Chyba jest lipny bo jak odepne wtyczke od wtryskiwacza to nie widzi tego błędu a cisnienie mierzy - ciekawe jak
  
 
Cytat:
2007-09-03 20:52:35, Kijarasz pisze:
z tego co się orientuje to powinno być w przedziale 12-14 ale mogę się mylić.


to ja ci powiem ile powinno wynosić ciśnienie 16 1.6V (ZH16)
CIŚNIENIE SPRĘŻANIA (MPa) 1.65. Bez urazy ale jak dla mnie to twoje wyniki pomiaru w twoim aucie są trochę za niskie tolerancja jest do 1.65MPa - 1.5Mpa to jest 1.5 at (0.1MPa~1at)
  
 
Koledzy wlasnie z Kijaraszem odkrylismy co jest przyczyna Waszych problemow z błedem numer 10
Nie ta wtyczka koledzy

Poszukajscie odpowiedniej wtyczki, musi to byc czarna wtyczka, jutro podam kolory kabli, bo teraz nie pamietam.
Kijek po moich instrukcjach normalnie zczytał kody błedów i nie wyświetla mu się już zadenbład nr 10
  
 
Czarna wtyczka z kabelkami:
- niebiesko-zielonym
- brązowo-zielonym
- brązowym

dla mk5 mk6