3.2 6V - ma to kopa?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
od jakiegoś czasu szukam takiej omegi w niemczech, a zanim znajde taka jaka mi sie podoba, powiedzcie mi czy ten silnik 3.2 to coś szczególnego czy nie? Mówię o połączeniu go z automatem?
Przy kupnie na co zwrócić uwagę? Co się psuje najczęściej w omedze C 3.2? Jaka jest sprawa z wymiana świec w tym silniku?
I jeszcze jedno. Jakieś zalety i wady tego silnika?

Z góry dzięki.
  
 
Zalety w porównaniu do 3.0 V6 to:
- trochę luźniej w komorze silnika za sprawą powyrzucanych paru niepotrzebnych rzeczy
- 218 zamiast 211 koników
- brak przewodów wys.nap.
- no i brutal mówi, że toto hula
Wady:
- dołożone jeszcze dwie "sądy lambada" , czyli w sumie 4 szt. po dwie przed katem i dwie za nim, co wyklucza wyrzucenie kata a wymusza wstawienie kata oryginalnego nowego lub jakiejś używki
- no i przede wszystkim brak linki gazu
Zmienili jeszcze cewkę. W 3.0 umieszczona jest ona między silnikiem a ścianą grodziową kabiny i jest to moduł, natomiast w 3.2 każda świeca ma swoją cewkę. Z uwagi na koszty można to zaliczyć do wad, ale biorąc pod uwagę padające nagminnie cewki w 3.0 należy mieć nadzieję, że takie umiejscowienie lepiej zda egzamin. Przynajmniej będzie łatwiej je wymienić
  
 
kup sobie lepiej 3.0, tańsze części, mniej problemu no i katy możesz wywalić, linkę gazu masz a nie jakiś zjebany elektroniczny gaz
  
 
Cytat:
2007-09-07 11:34:23, Brutal pisze:
kup sobie lepiej 3.0, tańsze części, mniej problemu no i katy możesz wywalić, linkę gazu masz a nie jakiś zjebany elektroniczny gaz

No właśnie, bo gaz to złłooo...
 
 
Cytat:
2007-09-07 11:46:35, Immo pisze:
gaz to złłooo...



okrutne złłłłłoooooooooooo
  
 
Cytat:
2007-09-07 11:34:23, Brutal pisze:
kup sobie lepiej 3.0, tańsze części, mniej problemu no i katy możesz wywalić, linkę gazu masz a nie jakiś zjebany elektroniczny gaz



a to czy po wciśnięciu gazu nie ma jakiegoś opóźnienia?

Tak czy siak, dzięki za info.

aha, a jak jest z wymianą tych świec, bo znajomy z pracy, angol mi gadał, że trzeba rozbierać silnik na części, żeby się do nich dobrać. Nie wiem czy miał na myśli tylko jakąś górną pokrywę, ale kłócić się nie będę, bo i tak nie wiem ;p

PS: Miało być V6, a nie 6V

[ wiadomość edytowana przez: zYx dnia 2007-09-07 13:23:32 ]
  
 
co do świec to tragedia, trzeba odkręcać trochę pierdół aby cewki wyjąć, ogólnie lipa ten silnik i bardzo skomplikowany i na dodatek nie jeździ tylko sie toczy ten samochód
  
 
Cytat:
2007-09-07 13:54:43, Brutal pisze:
co do świec to tragedia, trzeba odkręcać trochę pierdół aby cewki wyjąć, ogólnie lipa ten silnik i bardzo skomplikowany i na dodatek nie jeździ tylko sie toczy ten samochód



To mówisz, że nie przycisnę nim? :>
  
 
218KM w połączeniu z automatem to do ścigania sie średnio nadaje, raczej to samochód jest do kulturalnej jazdy bez większej obawy podczas wyprzedzania
  
 
Cytat:
2007-09-07 14:36:11, Brutal pisze:
218KM w połączeniu z automatem to do ścigania sie średnio nadaje, raczej to samochód jest do kulturalnej jazdy bez większej obawy podczas wyprzedzania



No właśnie nie chodzi mi o 'sportową' jazdę, ale, żeby bezstresowo jechać pod górkę full zapakowanym autem z włączoną klimą, bo aktualnie mam z tym problemy z silnikiem 2.0

Czyli mogę się spodziewać wystarczającej mocy?


Brutal, ponoć masz taką omegę, możesz mi napisać na co zwrócić uwagę przy zakupie? Ile wchodzi oleju do silnika, skrzyni i mostu?
Dzięki za wszelkie info.

[ wiadomość edytowana przez: zYx dnia 2007-09-07 14:48:08 ]
  
 
ponoć mam

Co do ilości oleju i innych wynalazków płynnych to tak jak w 3.0

Na co zwrócić uwagę - na faktyczny przebieg bo można później płakać

Na początku użytkowania mocy CI wystarczy, ale po miesiącu dojdziesz do wniosku ze jest mało i że denerwuje Ciebie ta skrzynia chyba ze lubisz automaty

  
 
Cytat:
2007-09-07 15:38:30, Brutal pisze:
ponoć mam Co do ilości oleju i innych wynalazków płynnych to tak jak w 3.0 Na co zwrócić uwagę - na faktyczny przebieg bo można później płakać Na początku użytkowania mocy CI wystarczy, ale po miesiącu dojdziesz do wniosku ze jest mało i że denerwuje Ciebie ta skrzynia chyba ze lubisz automaty



Tu gdzie mieszkam sa potworne korki, takze automat by sie przydal, ale czy az taka zla ta skrzynia?
  
 
to tylko i wyłącznie zależy od Twojego nastawienia. Ja ją mam i jeżdżę już 2 rok, fakt, jeździłem innym automatem i dlatego mówię że jest do bani ale manuala nie włożę
  
 
W takim wypadku będę musiał się sam przekonać do tej skrzyni. Aktualnie jeżdżę automatem w pracy VW Sharanem diesel i nie za bardzo mi się podoba nagłe przyspieszenie zaraz po zwolnieniu przed rondem, jest jakiś taki opóźniony, ale to może akurat moja jazda
  
 
tutaj tez tak jest, jak Ci zejdzie bieg niżej to przyspiesza
  
 
Zawsze można jeździć na "S" non stop
  
 
Cytat:
2007-09-08 08:59:18, ilku pisze:
Zawsze można jeździć na "S" non stop



U mnie "S" to jest pierwsza rzecz jaką naciskam po odpaleniu auta.
  
 
kup 3.0 mniejsze problemy a kop ten sam. nie przekonuje mnie rónica paru koni, no i ponadto do 3.0 części jest opór, a przykładowe katy w 3.2 przerabiał brutal... pytaj jego .
  
 
jakie przerabial jakie przerabial to czyste pomuwienia
To ze wiozlem to w swoim bagazniku a potem przekladalem nieoznacza ze zostaly przerobione hehe
A wystarczyloby zaspawac to co scielo niskie zawieszenie o asfalick
  
 
tak jak mówi Senator, wystarczyło pewnie zaspawać i luzik byłby.
Fomin masz racje, do 3.0 jest w pipe części, jestem za . Nie pakuj się w 3.2