Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
zYx LOB SYMPATYK ____Ω____ EU | 2007-09-07 08:45:33 Witam,
od jakiegoś czasu szukam takiej omegi w niemczech, a zanim znajde taka jaka mi sie podoba, powiedzcie mi czy ten silnik 3.2 to coś szczególnego czy nie? Mówię o połączeniu go z automatem? Przy kupnie na co zwrócić uwagę? Co się psuje najczęściej w omedze C 3.2? Jaka jest sprawa z wymiana świec w tym silniku? I jeszcze jedno. Jakieś zalety i wady tego silnika? Z góry dzięki. |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2007-09-07 09:30:11 Zalety w porównaniu do 3.0 V6 to:
- trochę luźniej w komorze silnika za sprawą powyrzucanych paru niepotrzebnych rzeczy - 218 zamiast 211 koników - brak przewodów wys.nap. - no i brutal mówi, że toto hula Wady: - dołożone jeszcze dwie "sądy lambada" , czyli w sumie 4 szt. po dwie przed katem i dwie za nim, co wyklucza wyrzucenie kata a wymusza wstawienie kata oryginalnego nowego lub jakiejś używki - no i przede wszystkim brak linki gazu Zmienili jeszcze cewkę. W 3.0 umieszczona jest ona między silnikiem a ścianą grodziową kabiny i jest to moduł, natomiast w 3.2 każda świeca ma swoją cewkę. Z uwagi na koszty można to zaliczyć do wad, ale biorąc pod uwagę padające nagminnie cewki w 3.0 należy mieć nadzieję, że takie umiejscowienie lepiej zda egzamin. Przynajmniej będzie łatwiej je wymienić |
Brutal LOB MEMBER Szczytno | 2007-09-07 11:34:23 kup sobie lepiej 3.0, tańsze części, mniej problemu no i katy możesz wywalić, linkę gazu masz a nie jakiś zjebany elektroniczny gaz |
PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2007-09-07 11:52:24
okrutne złłłłłoooooooooooo |
zYx LOB SYMPATYK ____Ω____ EU | 2007-09-07 13:22:39
a to czy po wciśnięciu gazu nie ma jakiegoś opóźnienia? Tak czy siak, dzięki za info. aha, a jak jest z wymianą tych świec, bo znajomy z pracy, angol mi gadał, że trzeba rozbierać silnik na części, żeby się do nich dobrać. Nie wiem czy miał na myśli tylko jakąś górną pokrywę, ale kłócić się nie będę, bo i tak nie wiem ;p PS: Miało być V6, a nie 6V [ wiadomość edytowana przez: zYx dnia 2007-09-07 13:23:32 ] |
Brutal LOB MEMBER Szczytno | 2007-09-07 13:54:43 co do świec to tragedia, trzeba odkręcać trochę pierdół aby cewki wyjąć, ogólnie lipa ten silnik i bardzo skomplikowany i na dodatek nie jeździ tylko sie toczy ten samochód |
zYx LOB SYMPATYK ____Ω____ EU | 2007-09-07 14:09:14
To mówisz, że nie przycisnę nim? :> |
Brutal LOB MEMBER Szczytno | 2007-09-07 14:36:11 218KM w połączeniu z automatem to do ścigania sie średnio nadaje, raczej to samochód jest do kulturalnej jazdy bez większej obawy podczas wyprzedzania |
zYx LOB SYMPATYK ____Ω____ EU | 2007-09-07 14:45:55
No właśnie nie chodzi mi o 'sportową' jazdę, ale, żeby bezstresowo jechać pod górkę full zapakowanym autem z włączoną klimą, bo aktualnie mam z tym problemy z silnikiem 2.0 Czyli mogę się spodziewać wystarczającej mocy? Brutal, ponoć masz taką omegę, możesz mi napisać na co zwrócić uwagę przy zakupie? Ile wchodzi oleju do silnika, skrzyni i mostu? Dzięki za wszelkie info. [ wiadomość edytowana przez: zYx dnia 2007-09-07 14:48:08 ] |
Brutal LOB MEMBER Szczytno | 2007-09-07 15:38:30 ponoć mam
Co do ilości oleju i innych wynalazków płynnych to tak jak w 3.0 Na co zwrócić uwagę - na faktyczny przebieg bo można później płakać Na początku użytkowania mocy CI wystarczy, ale po miesiącu dojdziesz do wniosku ze jest mało i że denerwuje Ciebie ta skrzynia chyba ze lubisz automaty |
zYx LOB SYMPATYK ____Ω____ EU | 2007-09-07 17:05:19
Tu gdzie mieszkam sa potworne korki, takze automat by sie przydal, ale czy az taka zla ta skrzynia? |
Brutal LOB MEMBER Szczytno | 2007-09-07 18:42:12 to tylko i wyłącznie zależy od Twojego nastawienia. Ja ją mam i jeżdżę już 2 rok, fakt, jeździłem innym automatem i dlatego mówię że jest do bani ale manuala nie włożę |
zYx LOB SYMPATYK ____Ω____ EU | 2007-09-07 22:22:35 W takim wypadku będę musiał się sam przekonać do tej skrzyni. Aktualnie jeżdżę automatem w pracy VW Sharanem diesel i nie za bardzo mi się podoba nagłe przyspieszenie zaraz po zwolnieniu przed rondem, jest jakiś taki opóźniony, ale to może akurat moja jazda |
Brutal LOB MEMBER Szczytno | 2007-09-07 22:32:34 tutaj tez tak jest, jak Ci zejdzie bieg niżej to przyspiesza |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2007-09-08 08:59:18 Zawsze można jeździć na "S" non stop |
Mariosomegos LOB MEMBER Omega-Monaro, Omega ... Parczew | 2007-09-08 09:54:22
U mnie "S" to jest pierwsza rzecz jaką naciskam po odpaleniu auta. |
fomin LOB MEMBER saab sie przekręcił :) cip cip | 2007-09-08 16:46:08 kup 3.0 mniejsze problemy a kop ten sam. nie przekonuje mnie rónica paru koni, no i ponadto do 3.0 części jest opór, a przykładowe katy w 3.2 przerabiał brutal... pytaj jego . |
SENATOR LOB MEMBER SENATOR B GDANSK | 2007-09-08 17:02:39 jakie przerabial jakie przerabial to czyste pomuwienia
To ze wiozlem to w swoim bagazniku a potem przekladalem nieoznacza ze zostaly przerobione hehe A wystarczyloby zaspawac to co scielo niskie zawieszenie o asfalick |
Brutal LOB MEMBER Szczytno | 2007-09-08 19:03:31 tak jak mówi Senator, wystarczyło pewnie zaspawać i luzik byłby.
Fomin masz racje, do 3.0 jest w pipe części, jestem za . Nie pakuj się w 3.2 |