Elektryczne szyby podlączenie wiązki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
założyłem sobie elektryczne szybki wiązki poprowadzone z tym,ze zrobiłem to po swojemu...tzn mam w drzwiach kable od głosników i właśnie od szybek, reszta wywalona...wszystko podłączone ale zostaje mi podlączyć plus i minus idący z tunelu środkowego od przełączników...początkowo podłączyłem pod ISO w radyjku, tak zeby sprawdzić...

oczywiście praca szyb tak na stałe jest niemozliwa poza tym to druciarstwo teraz zastanawiam się jak podłączyć na stałe...czy podpiąc plus i minus od razu do ako czy wykorzystać połączenie ze skrzynką bezpieczników...

proszę o podpowiedź, z góry dzieki
  
 
Cytat:
2007-12-21 02:11:30, trance pisze:
założyłem sobie elektryczne szybki wiązki poprowadzone z tym,ze zrobiłem to po swojemu...tzn mam w drzwiach kable od głosników i właśnie od szybek, reszta wywalona...wszystko podłączone ale zostaje mi podlączyć plus i minus idący z tunelu środkowego od przełączników...początkowo podłączyłem pod ISO w radyjku, tak zeby sprawdzić... oczywiście praca szyb tak na stałe jest niemozliwa poza tym to druciarstwo teraz zastanawiam się jak podłączyć na stałe...czy podpiąc plus i minus od razu do ako czy wykorzystać połączenie ze skrzynką bezpieczników... proszę o podpowiedź, z góry dzieki


Tylko ze skrzynki! Tam jest przekaźnik od szybek (albo miejcse na niego) Po co kombinować
  
 
a własnie odnośnie przekaźnika...tak się pytam bo jeszcze nie miałem okazji sprawdzić...jest on standardowo we wszystkich wersjach nadwet w tych co nie mają fabrycznie el szybek czy tylko w tych które mają...wie ktos może coś na ten temat?
  
 
raczej w tych co nie maja to go niema.
  
 
hmm ale chyba lepiej miec przekaźnik i podłączyć je pod przekaźnik niż ciagnąc kable do aku "na sztywno" chociaż prościej w tej sytuacji podłączyć pod ako bo wydaje się ze przekaźnika od szybek nie ma więc trzebaby kupić...

a osobno idzie cos takiego dostać?
  
 
Starsze wersje nie miały przekaźnika.
Prąd szedł od skrzynki bezpieczników prosto do guzików i tylko one łączyły prąd do silników szybek. Dodatkowy kabelek do podświetlenia tak jak deska i już.
  
 
a co rozumiesz mówiąc starsze wersje...ja mam MKV 91'

jeśli rozumujac ze mam starszą wersję i nie mam przekaźnika to wystarczy ze podłączę pod skrzynkę tak jak mówisz i bedzie gitara?
  
 
spoko tylko wstaw bezpiecznik na [+] ,ja tak zrobiłem i jest super przekażnik jest zbyteczny
  
 
Cytat:
2007-12-22 17:26:40, DoktorB pisze:
Starsze wersje nie miały przekaźnika. Prąd szedł od skrzynki bezpieczników prosto do guzików i tylko one łączyły prąd do silników szybek. Dodatkowy kabelek do podświetlenia tak jak deska i już.



Ja mam 91' i oryginalnie miałem przekaźnik mimo, że pierwotnie miałem szyby na korbkę.
Jeśli jest przekaźnik to przy otwieraniu drzwi kierowcy słychać jego "kliknięcie".Przekaźnik jest po to abyś mógł zamknąć szyby po wyjęciu kluczyka - po otwarciu drzwi kierowcy.


[ wiadomość edytowana przez: zagore1 dnia 2007-12-23 10:20:11 ]
  
 
Cytat:
Przekaźnik jest po to abyś mógł zamknąć szyby po wyjęciu kluczyka - po otwarciu drzwi kierowcy.



hmm... to mi gdzies ten przekaznik sie zgubil (MK7 - orginalne szyby, po wyjeciu kluczyka, trzeba go wlozyc spowrotem zeby zamknac szyby - zawsze zapominam)
  
 
Cytat:
2007-12-23 11:35:46, archivi pisze:
hmm... to mi gdzies ten przekaznik sie zgubil (MK7 - orginalne szyby, po wyjeciu kluczyka, trzeba go wlozyc spowrotem zeby zamknac szyby - zawsze zapominam)




U mnie to samo
  
 
tez chce podlaczyc jak ciagniecie kable na tyl jak najlepeiej

i jak wpinacie sie w silniczki na jakiej zasadzie zeby sterowac gora dol
ile kabli do silniczka opisz to dzieki
  
 
Panowie potrzebna pomoc
Jutro mam zamiar zakładać u siebie w autku elektryczne szybki i mam w związku z tym kilka pytań na które odpowiedzi nie znalazłem
Mam oryginalną wiązkę która znajduje się wewnątrz auta i kończy się na karoserii. Korzystając z fotorelacji wiem że różni się ona tym, że ma dwa dodatkowe kable. Nie mam natomiast tej wiązki która znajduje się w drzwiach.
1.Gdzie po dołożeniu dwóch przewodów do złączki drzwiowej poprowadzić ich końce ?
2. Którędy poprowadzić zasilanie siłowników ? Obok zawiasu drzwi ?
3. Gdzie wpiąć przekaźnik (w które miejsce w skrzynce bezpieczników) Dodam że mam oryginalny zielony Forda.

Bardzo bym Was prosił o odpowiedzi na te pytania, chciałbym żeby mi to wszystko sprawnie poszło. Nie mam garażu i jak jutro nie skończę tej roboty to przez noc mi całe auto rozkradną
  
 
Up, mam nadzieję że na rano będę miał odpowiedź, planowany start 9:00
  
 
Cytat:
2008-02-11 23:19:27, czyczu pisze:
Panowie potrzebna pomoc Jutro mam zamiar zakładać u siebie w autku elektryczne szybki i mam w związku z tym kilka pytań na które odpowiedzi nie znalazłem Mam oryginalną wiązkę która znajduje się wewnątrz auta i kończy się na karoserii. Korzystając z fotorelacji wiem że różni się ona tym, że ma dwa dodatkowe kable. Nie mam natomiast tej wiązki która znajduje się w drzwiach. 1.Gdzie po dołożeniu dwóch przewodów do złączki drzwiowej poprowadzić ich końce ? 2. Którędy poprowadzić zasilanie siłowników ? Obok zawiasu drzwi ? 3. Gdzie wpiąć przekaźnik (w które miejsce w skrzynce bezpieczników) Dodam że mam oryginalny zielony Forda. Bardzo bym Was prosił o odpowiedzi na te pytania, chciałbym żeby mi to wszystko sprawnie poszło. Nie mam garażu i jak jutro nie skończę tej roboty to przez noc mi całe auto rozkradną



ad. 1 Przewody od silniczków idą do włączników które będziesz montował w tunelu (poszukaj w moim wątku) był tam opis wszystkich pinów od włączników i co do którego ma być podłączone - (w mk5)

ad.2 między drzwiami a karoserią jest taka czarna złączka przez ktową idą wszystkie przewody do drzwi. W niej są puste miejsca w które powinieneś włożyć piny do których podepniesz przewody.
ad 3 w skrzynce w miejsce opisane R18 (w mk5)
Jak coś to pisz, to pomogę
  
 
Cytat:
2007-12-23 11:35:46, archivi pisze:
hmm... to mi gdzies ten przekaznik sie zgubil (MK7 - orginalne szyby, po wyjeciu kluczyka, trzeba go wlozyc spowrotem zeby zamknac szyby - zawsze zapominam)



Nic się nie zgubiło Przekaźnik od zamykania bez kluczyka był w Mk5 i Mk6, natomiast w Mk7 jest inny przekaźnik - od samoczynnego zamknęcia szyb po przytrzymaniu przez chwilę przełącznika.
  
 
Cytat:
2008-02-11 23:19:27, czyczu pisze:
3. Gdzie wpiąć przekaźnik (w które miejsce w skrzynce bezpieczników) Dodam że mam oryginalny zielony Forda. Bardzo bym Was prosił o odpowiedzi na te pytania, chciałbym żeby mi to wszystko sprawnie poszło. Nie mam garażu i jak jutro nie skończę tej roboty to przez noc mi całe auto rozkradną



Z tego co kojarzę to w Mk7 przekaźnik szyb wylądował w tunelu środkowym.
  
 
Cytat:
2008-02-12 09:50:54, Shaq pisze:
natomiast w Mk7 jest inny przekaźnik - od samoczynnego zamknęcia szyb po przytrzymaniu przez chwilę przełącznika.


nigdy niebyło takiego przekaznika
  
 
Cytat:
2008-02-12 09:52:40, Shaq pisze:
Z tego co kojarzę to w Mk7 przekaźnik szyb wylądował w tunelu środkowym.



a da sie zrobic w mk6 tak na jedno klikniecie?
  
 
Cytat:
2008-02-12 09:56:52, Matys318 pisze:
a da sie zrobic w mk6 tak na jedno klikniecie?


da sie zrobic, ja na jedno klikniecie mam opuszczanie szyby kierowcy i pasazera oraz podnosznie szyby kierowcy na jedno klikniecie
ale w orginale niebylo podnoszenia na jedno dotkniecie