Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
rabbit Fiat 126p Chrzanów | 2003-07-13 10:18:59 witam wszystkich kolejny problem z kaszlem pewnego razu stoje na swiatlach i zaczely mi grac zawory takie dziwne stukanie a jak jade to wszystko spoko nic nie stuka dynamika tez spoko a jak dam luz to spowrotem to samo zaplon sprawdzilem zawory tez.aha czym wysze obroty na luzie tym mniejsze stykanie i np. po dluszym postoju na poczadku jazdy tez spoko a jak sie rozgrzeje ZNOWU!!!! |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-07-13 16:49:00 A ja bym zdjął klawiaturę i ją oblookał. Mozliwym jest, że wytarta (wybita) jest powierzchnia styku trzonek zaworu-dźwignia. Ustawiając zawory nie jestes w stanie wziąć po duwagę owej nierówności i dlatego zawór planowo ustawiony na 0,2 lub 0,25 okazuje sie być zaworem ustawionym na luz rzędu np: 0,23 lub 0,28 czyli w tym przypadku wyrobiona powierzchnia osiąga głębokośc 0,03mm!! To jest dużo. Dlatego też na wolnych obrotach stuka a na wysokich poprostu nie słyszysz. Looknij, moze to jest to!! |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2003-07-13 19:52:37
Nie jest tak do końca Schwepes.Mogą się stykać na przesuwie tak małym że jest on równy "fazie sprężystej" stali trzonków zaworów (ach te ztudia ) i będą dzwoniły ale nie zniszczą grzybków.Z tym że wtedy to by było bardzo delikatne dzwonienie i jest możliwe że w takim przypadku dzwoni też na wyższych ale nie słyszysz tego zwyczajnie.Taki przypadek jak opisałem wyżej już raz spodkałem.Choć przyznam że pomysł z rozrządem faktycznie jest logiczny.Może łańcuch się naciągnął i jak się zagrzeje to dzwoni haczykami |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2003-07-13 21:03:01 A moze tak od tylu? Bomba(czy raczej pompa) dobrze olej pompuje? Mi dawno temu dzwonilo bo sie silnik czasem powietrzem smarowal, spotkalem sie tez z przypadkiem ze ta ladna cienka rurka co olej do klawiatury doprowadza sie zatkala i tez zbyt cicho to nie dzialalo. Ewentualnie popychacze tez umieja stukac, ale to chyba nie bedzie to. |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2003-07-13 21:07:44 Teoretycznie to jak rurka doprowadzająca olej do klawiatury się zatka to powinna się zapalić kontrolka bo wtedy zostaje zatrzymany obieg oleju i siłą rzeczy nie jest wytwarzane ciśnienie,ale tylko teoretycznie.Wiadomo:maluch,jak to maluch.Zyje swoim życiem |