[Ogólne]wałki rozrządu z 1,8 RQB do RDA (105) czy warto?? - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2008-05-04 13:06:59, RemikGT pisze:
prosze, tylko po co?


lewy jest od 130KM a prawy od 105. wiem na 100% ze musi być jakaś różnic w kanałach w środku


[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2011-04-10 18:18:52 ]
[ powód edycji: poprawa tytułu ]
  
 
Remik mam pytanie czy jak wstawie kompa od RQB do mojego XR3i RDA bez zmiany walkow i przepustnicy czy bedzie mi silnik chodzil?? (tak chce sprawdzic kompa czy jest sprawny zanim go kupie)
  
 
Cytat:
2008-05-04 17:49:25, PumaRST pisze:
lewy jest od 130KM a prawy od 105. wiem na 100% ze musi być jakaś różnic w kanałach w środku


widac róznice, przeciez ten po lewej ma wieksze kanały, bo widac ze masywniejszy jest.
  
 
Cytat:
2008-05-05 20:16:58, fryszard pisze:
widac róznice, przeciez ten po lewej ma wieksze kanały, bo widac ze masywniejszy jest.



tez to zauważyłem
  
 
Cytat:
2008-05-05 18:05:50, Alfik6548 pisze:
Remik mam pytanie czy jak wstawie kompa od RQB do mojego XR3i RDA bez zmiany walkow i przepustnicy czy bedzie mi silnik chodzil?? (tak chce sprawdzic kompa czy jest sprawny zanim go kupie)


moim zdaniem chodzic bedzie, ale kwestia pozostaje taka, czy bedzie chodzil rowno, w co watpie...
  
 
najwzniejsze w tych kolektorach jest to , czy maja takiej samej wielkosci kanaly wychodzace (takie jest moje zdanie)
  
 
Cytat:
2008-05-05 18:05:50, Alfik6548 pisze:
Remik mam pytanie czy jak wstawie kompa od RQB do mojego XR3i RDA bez zmiany walkow i przepustnicy czy bedzie mi silnik chodzil?? (tak chce sprawdzic kompa czy jest sprawny zanim go kupie)


bedzie Ci silnik chodzil normalnie, ale zero roznicy...nawet jak bedziesz mial przepustke od 130...
  
 
Ja mam pytanko czy ten kolektor który mam teraz zamontowany jest z wersji RQB sorry za zdjecia ale robione z telefonu.


  
 
witam, podczepie sie do tematu bo nie warto nowego zakladac, mam 1.8 105KM mk6, i czy warto sie w to bawic, mam walki do zalatwienia w bardzo dobrym stanie za 200zl za 2szt, warto sie bawic w podciaganie takiego silnika czy lepiej robic swapa na 2.0 od RS? ile kosztuje przepustnica od 130 i inne graty? a ile taki swap?
  
 
witam ja mam silnik 115km w mk7 z plastikowym kolektorem pytanie brzmi co by trzeba było zrobić aby miał te 130km? wszystkie przeróbki jakie opisujecie są do silnika 105km stąd moje pytanie
  
 
Cytat:
2009-06-21 20:11:42, Dominik_XR3i pisze:
witam, podczepie sie do tematu bo nie warto nowego zakladac, mam 1.8 105KM mk6, i czy warto sie w to bawic, mam walki do zalatwienia w bardzo dobrym stanie za 200zl za 2szt, warto sie bawic w podciaganie takiego silnika czy lepiej robic swapa na 2.0 od RS? ile kosztuje przepustnica od 130 i inne graty? a ile taki swap?



wałki Ci za dużo nie dadzą w rzeczy samej..a swap na 2.0 to kwestia ceny silnika a te stoją od 600zł do 1500zł...koszt takiego swapa to jesli chcesz wstawiać silnik z marszu to cena silnika + koszta włożenia w zależności od stawki mechanika (300-600zł) + to co się spierdzieli w trakcie przekładki (a takiego czegoś nie unikniesz) więc tak średnio to taki swap Cię wyniesie ok 1500zł

a jesli chcesz silnik i go poskładać tzn zmieniać uszczelki (głowica, kolektory, pokrywy, miski, uszczelniacze,rozrząd,planowanie to wtedy wychodzi Ci ponad 2000zł
  
 
rób swap'a na 2.0 zetec'a
  
 
koledzy co ja bym musiał powymieniać w moim 115km żeby mieć 130km?. Może ktoś tak łopatologicznie wytłumaczyć
  
 
Cytat:
2010-07-07 09:16:57, grzegrzu pisze:
koledzy co ja bym musiał powymieniać w moim 115km żeby mieć 130km?. Może ktoś tak łopatologicznie wytłumaczyć



Poczytaj, bo tłumaczone było setki razy a i dokładnie.
  
 
Panowie niech,że ktoś dmuchnie w Zeteca Jeździł taki kiedyś po grodzie Kraka,ale słuch po nim zaginął
  
 
W Krakowie dmuchał Grand ale z opowiesci wiem ze był problem z mapami i wysterowaniem tego, a teraz jeszcze dmucha mały do RQB choć też z problemami ale idzie ku lepszemu, jeszcze Mikatt dmucha ale w N7A i bardzo jestem ciekaw co mu z tego wyjdzie
  
 
Żeby nie zakładać nowego tematu zapytam tutaj.

Czy wałki rozrządu w RDA i RKC są takie same? Czy może inaczej ,że w RQB i RKC są takie same? Jak to jest w końcu? Interesują mnie tylko 100% pewne odpowiedzi...
  
 
klik
wedlug tego sa takie same
  
 
Cytat:
2010-07-16 22:52:34, Sjepka pisze:
Panowie niech,że ktoś dmuchnie w Zeteca Jeździł taki kiedyś po grodzie Kraka,ale słuch po nim zaginął



mój kolega z BDG ma dmuchnietego zeteca 2.0 tak wiec są takie rzeczy tylko się o tym nie pisze
  
 
Panowie czy taka przepustnica jest możliwa do montażu w essie?
Oczywiście po przeróbce kolektora sącego.

http://allegro.pl/ford-scorpio-95-98-przepustnica-2-0-16v-cetus-i1550851449.html