Czy ktoś modyfikował lub tuningował silnik w naszych ESPE ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie czy ktos coś takiego robił?
  
 
Wydaj na dziwki, prawdziwy tuning kosztuje od kilku tysięcy w górę.

Silniki mocne, przynajmniej 2.0, ale potrzebna kasa
  
 
jadzwin wstawil turbo do 2,0 a maciekgt dal do modow swoj silnik chojnackiemu
  
 
Cytat:
2008-07-22 01:34:52, Outcast pisze:
jadzwin wstawil turbo do 2,0



A to było ze 2 lata temu jak ostatnio dał znak życia więc nie wiadomo jak to się skończyło.
Zdecydowanie dziwki lub wóda jest lepszym i przyjemniejszym rozwiązaniem.
  
 
A zworka to co? Pies? Tuning jak się patrzy i 90% klubowiczów ma Ja też.
  
 
Cytat:
2008-07-22 06:46:07, piotr_ek pisze:
A to było ze 2 lata temu jak ostatnio dał znak życia więc nie wiadomo jak to się skończyło. Zdecydowanie dziwki lub wóda jest lepszym i przyjemniejszym rozwiązaniem.



Silnik lata... A za miesiąc będzie miał 350-400 km
  
 
Cytat:
2008-07-22 12:04:26, Zoltar pisze:
A za miesiąc będzie miał 350-400 km



Przebieg godny pierwszych aut z końca XIX w
  
 
Mówiłem o mocy
  
 
Cytat:
2008-07-22 12:17:17, Zoltar pisze:
Mówiłem o mocy



Nie wiem o czym mówiłeś bo nie słyszałem (Gdańsk za daleko jest). Widzę, że o kilometrach pisałeś.
  
 
zoltar - km to kilometry, KM to konie mechaniczne o to kaman
  
 
Wiem, ale przypierdolić się o to może tylko niedymacz Piter
  
 
Cytat:
2008-07-22 23:55:24, Zoltar pisze:
niedymacz Piter



A kto to, a co to... ktoś z Twej rodziny
  
 
Cytat:
2008-07-23 10:10:39, piotr_ek pisze:
A kto to, a co to... ktoś z Twej rodziny



chcialbys

("adwokacę" tylko w "stosunku" do osób które coś zrobiły ze swoim autem oprócz słuchania aktywności rudy na czerwonych światłach na skrzyżowaniu )
  
 
Z tego co wiem to espero Jadzwina skonczylo zywot na serpentynce - zjazd z jednej z Krakowskich estakad, tuz po podniesieniu kompresji turbiny na 1.5 bar.
  
 
Cytat:
2008-07-25 08:29:30, Cruxx pisze:
Z tego co wiem to espero Jadzwina skonczylo zywot na serpentynce - zjazd z jednej z Krakowskich estakad, tuz po podniesieniu kompresji turbiny na 1.5 bar.



wybuch silnika czy słaba przyczepność?
  
 
Jesli to słaba przyczepność to Zoltar bedzie pierwszym hartem na silnik