Co to za silnik?? HELP

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam pytanko odnosie silnika DOHC z jakiegos fiata. oznaczenie to 132 DB 2AO czy wie ktos moze co to za silnik?? od jakiego auta?? i moze ktos ma jakies dane odnosnie tego silniczka??
POZDRAWIAM
  
 
Mam znajomego ktory zakupił silnik do DF niewiem czy dokładnie ten ale DOHC z jakiegoś własnie fiata z dwoma wałkami chyba,jak sie dowiem czy to wogle o to chodzi to ci napisze

pozdro
  
 
ok dzieki wiem ze oznaczen tych silnkowjest sporo ale tego nigdzie nie moge znalezc jakby ktos znal jakas stronke www wlasnie z oznaczeniami to bylbym wdzieczny
POZDRAWIAM
  
 
ok dzieki wiem ze oznaczen tych silnkowjest sporo ale tego nigdzie nie moge znalezc jakby ktos znal jakas stronke www wlasnie z oznaczeniami to bylbym wdzieczny
POZDRAWIAM
  
 
Cytat:
2003-07-29 17:37:23, PG pisze:
witam mam pytanko odnosie silnika DOHC z jakiegos fiata. oznaczenie to 132 DB 2AO czy wie ktos moze co to za silnik?? od jakiego auta?? i moze ktos ma jakies dane odnosnie tego silniczka??
POZDRAWIAM


To jest silnik z Fiata 132 2.0 z lat 03.1973 - 05.1981, pojemność 1995ccm, 112KM, średnica cyl ofcoz 84mm, skok tłoka 90mm, st. spreżania 9:1... Oczywiście DOHC = dwa wałki rozrządu w głowicy.
Jak chcesz widziec cos wiecej to pytaj. Sporo jest tez o tym na necie.
Mały spis masz >> TUTAJ << - zrobiłem to jak polowałem na 2.0, mam dokladnie taki sam - mozesz go zobaczyc na moich WWW i porównać - więcej info >> TUTAJ <<

Troche o tych silnikach masz też tutaj


[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2003-07-29 23:20:33 ]
  
 
wielkie dzieki to chcialem wiedziec a twoj jest na wtrysku?? bo moj chyba byl bo nie ma papki paliwowej ale niestety nie mam wtrysku takze jest na gazniku aha mam do sprzedania komputer do wtrysku i digi plexa do zaplonu jakby ktos potrzebowal to pisz na priva, dzieki
pozdrawiam
  
 
Widze ze nawet nie zajrzałeś do mojego tematu. Juz w drugim poscie o tym jest. A na moich WWW to tez dobrze widać
Ten silnik nie mógł być na wtrysku, przynajmniej oryginalnie nie był. W 132 na szprycy był tylko jeden silnik 2.0 - "132 C3.000". Wtrysk był chyba w Argencie od 06.1981.
  
 
a przepraszam czy to czegos niewyjasnia?
P.S.
stuku puku stuku puku benc
  
 
Cytat:
2003-07-29 23:36:42, kania_ pisze:
a przepraszam czy to czegos niewyjasnia?
P.S.
stuku puku stuku puku benc



Kania, powiedz mi - czy to mi odwala czy Tobie? Bo nie qmam Twojej wypowiedzi
  
 
tak wiec od czego jest ten silnik. jezeli sie nie myle to wszystkie na gaznik mialy papki paliwowe. a ten nie ma. nochyba ze sie myle.
  
 
Cytat:
2003-07-30 01:23:23, PG pisze:
tak wiec od czego jest ten silnik. jezeli sie nie myle to wszystkie na gaznik mialy papki paliwowe. a ten nie ma. nochyba ze sie myle.


Qrde, po pierwsze jak już to pompki a nie papki bo ja na początku nie mogłem połapać o czym Ty mowisz
Jak mówiłem - ja mam identyczny silnik i na gaziorku ofcoz. Czym ten silnik różni sie od mojego? Co ma w miejscu pompki - jakąś zaślepkę? U mnie po wyjęciu został otwór, więc Ty tam chyba coś musisz mieć.

ps. Jak mu się na gaźniku pracuje bez pompki paliwa???

[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2003-07-30 14:07:31 ]
  
 
hmm zamiast pompki nie ma nic jest takie wytloczenie jakby. nie ma zaslepki.i dlatego nie wiem od czego to jest.kolesi od ktorego go mam podobno wyciagnal go z argenty ale ile wtym prawdy to nie wiem a pracuje mu sie na elektrycznej pompce znakomicie
  
 
Nie no, jak z Argenty to mógł chyba w serii wtrysk mieć. Oczywiście moje źródła mogą się mylić ale wynika z nich, że Argenta 2.0 i.e. miała silniki o oznaczeniu "132 C3.000" i "132 C3.054" - wszystkie, włącznie z gaźnikowym (chyba) "132 D1.000" były montowane w modelach 06.1981-12.1985.
Tak na moje to coś tu nie gra - wygląda mi to na jakiegoś składaka (silnik).
A co na ten temat sądzą inni? Może sie ktoś wypowie bo sam jestem ciekaw czy to ja mam złe dane czy coś z tym jego silnikiem nie tak jest
  
 
no ale jak to mozliwe ze skladak przecierz pompka paliwowa jest w bloku a blok ma oznaczenie 132 DB 2AO. i miejscenie na pomke nie jest zatkane czyms tylko jest fabrycznie odlane poprostu nie ma dziury wlasnie dlatego szukam informacji na temAT tego silnika nie mam pojecia gdzie byl ten silnik a moze to byla wersja z turbo albo volumexem??
  
 
Race_D stary jak blok jest z argenty na wtrysku lub lanci
na wtrysku to ma dekielek w miejscu pompy a jak zdejmiesz to jest tam odlew zeliwny (nie wyfrezowany otwor pod pompe mechaniczna) wiec hyba nie zakumales

re re qm qm

jak blok jest z czegos innego a numery z czegos innego to
wniosek jest jeden ktos klepna numery (i nie byla to stacja diagnostyuczna )
  
 
dokladnie jak kania mowi ale moim zdaniem nie da sie klepnac tych numerow 132...,,, przecierz one sa kure...ko wypukle)) no chyba ze juz gdzies cos takiego robia
POZDRAWIAM
  
 
sa takie sposoby ze filozofom sie nie snilo yyy policji
P.S.
choc ja o tym nic niewiem
  
 
heh sa sa
  
 
Cytat:
2003-07-30 16:27:36, PG pisze:
no ale jak to mozliwe ze skladak przecierz pompka paliwowa jest w bloku a blok ma oznaczenie 132 DB 2AO. i miejscenie na pomke nie jest zatkane czyms tylko jest fabrycznie odlane poprostu nie ma dziury wlasnie dlatego szukam informacji na temAT tego silnika nie mam pojecia gdzie byl ten silnik a moze to byla wersja z turbo albo volumexem??


No jak ma takie oznaczenie to albo ja mam złe dane albo był przekręcany, bo nie sądze żeby bloki o jak by nie patrzeć nieco innej konstrukcji miały takie samo oznaczenie.
Turbo czy Volumex raczej nic do tego nie mają.

Cytat:
2003-07-30 16:35:36, kania_ pisze:
Race_D stary jak blok jest z argenty na wtrysku lub lanci
na wtrysku to ma dekielek w miejscu pompy a jak zdejmiesz to jest tam odlew zeliwny (nie wyfrezowany otwor pod pompe mechaniczna) wiec hyba nie zakumales

re re qm qm

jak blok jest z czegos innego a numery z czegos innego to
wniosek jest jeden ktos klepna numery (i nie byla to stacja diagnostyuczna )


No to ja kumam ale mi sie nie zgadzało po oznaczeniach wiec nie strybiłem co jest dla Ciebie takie jasne

ps. Musisz mi kiedyś opowiedzieć o wszystkim czego nie wiesz...
  
 
Właśnie ja mam taki silnik u siebie 132 DB 2AO jest to 2.0 112 koników i ma normalną pompkę paliwową i gaźnik