Wentylator - problem (126p)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
notorycznie rozwala mi sie wentylator w blachach czego to moze byc wina bo juz pojęcia nie mam
  
 
Źle zamocowany, bicie, wygięty jakiś czy cosik....to samo miałem ale tylko raz, co się okazało wentyl mial bicie i kupiłem alu i jest spoko....
  
 
Alu są chyba zdeka zadrogie jak dla mnie
  
 
Może jest krzywy wałek na którym jest osadzony?
  
 
@damians:
oki, sa drogie ale ile razy rozwalil sie tobie blaszany? ile kasy, nerwow i czasu poszlo na wymiane???? i czy wogole da sie to wszystko przeliczyc na pieniadze?
  
 
jasne z przyjemnością kupił bym alu ale nie mam totalnie kasy teraz...musze sie ratować zwykłymi ...
  
 
sprawdz czy na alternatorze(prądnicy) piasta na której trzyma się wentylator nie ma luzów, ja sprawdziłem to dopiero po wymianie 11 wentylatora, a wystarczyło wymienic tylko klin!!
  
 
chodzi o ten mały klinek na ośce ???
  
 
Cytat:
2003-07-31 16:47:29, DamianS pisze:
chodzi o ten mały klinek na ośce ???


tak, jeżeli ten "mały klinek" ma luz to dobrze by było go wymienić, żeby skasować ten luz
  
 
jak ostatnio zakładałem wentylator to właśnie zauważyłem że na tym małym klinku jest luz...ale nie przpuszczał bym niegdy że od tego może niszczyć wiatraki...a gdzie moge kupić takiego klinka ???
  
 
myślę że z dostaniem takiego klina nie bedzie problemu w sklepie mototryzacyjnym.
  
 
oki dzieki all, dam znać jak bedzie pracował wentylator po wymianie klinka, mam nadzieje że to jest ten powód thx za odpowiedzi
  
 
Taki klinik kosztuje około 0,5 zł!! Mi też wentyl dał sie we znaki!!!!!!!!! Za każdym razem jednak wymieniałm piastę bo ze starej mało co zostawało!! A i jeszcze jedno!! Pomiedzy wentylem a piastą muszą być wstawione takie gumowe podkladki!!!!!!!! One amortyzuje wszekie niedogodności w miemaniu wentylatora!! Bez nich długo nie pochodzi!!
  
 
gumowe podkładki są na bank
  
 
A luzy na łozyskach alternatora?? Są?? Jeśli tak to trzeba je skasować!! One też obnizają zywotność wentylka!!
  
 
łożyska są ok
  
 
moze za słabo dokręcasz wentylator bo trzeba go bardzo mocno dokręcic moze sie odkręca poluzowuje i wali o blache i sie sypie
  
 
mocno był dokręcany...ale byłem dziś w motoryzacyjnym w poszukiwaniu klinka do alternatora i... nie mieli łeeeeee