Malowanie pokrywy zaworów zetec

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy po wyczyszczeniu dokładnie dekiel ka i odtłuszczeniu
mogę psiknąć zwykłą farbą bez podkładu?
w CVH jak tak zrobiłem to nic nie odpadało
jak to jest przy aluminium?
  
 
ja bym jednak polecał walnąć podkładem tym bardziej, że kosztuje ok 25pln, a jeszcze Ci zostanie. No i będziesz miał dobrze zrobione i spokój
 
 
czy mozna pomalowac pokrywe zaworów zwykłym podkładem + zwyky spray?? czy moze jednak musza to byc jakies specjalne farby do wysokich temp??
  
 
Farba zwykla wytrzyma, ale nie dawac podkladu, jest tu zbedny, zmatowac papierem 800 i kolor.

  
 
Witam!
Malowałem pokrywę farbami w sprayu, najpierw podkład, potem kolor, farby nie były odporne na temperaturę (firma Motip). Teraz to sobie wszystko pomalutku odpada , a przygotowałem podłoże naprawdę solidnie. Także chyba temperatura za wysoka. Pozdrawiam!
  
 
ja swoją pokrywe najpierw prysnołem szpachlą natryskowa, podkładem a dopiero lakierem, zwykłym z motipu jest wtedy gładka . jezdze ponad pół roku i nic nie odpada
  
 
wszystko z motipu, podklad,kolor i bezbarwny, trzymalo chyba 1,5 roku az sprzedalem cabrio. nowy wlasciciel juz nie dba o czystosc silnika tak jak ja jedyne na co nie bylo odporne, to na olej. a tak nic nie odpadalo.
  
 
Oki. Zapomniałem powiedzieć że malowałem to jakiś rok temu i wiele farby jeszcze zostało ale widać pęknięcia lakieru od temperatury, słabo to wygląda. A może by tak proszkowo pomalować??
  
 
Farba do zacisków (chyba też motip) bez podkładu ale po starannym wyczyszczenoi i potłuszczeniu pokrywy.
  
 
u mnie od 07.07 nie ma zmian żadnych na pokrywie
tzn nic nigdzie nie odpryskuje itd
stan idealny
malowałem bez podkładu zwykłym sprayem do większej temperatury
a jak komuś będzie lakier odpryskiwał tzn ze nie odtłuścił tego dobrze
więc radze sie przyłożyć i kazdy zakamarek papierem dotrzeć a póżniej rozpuchem albo PB98
  
 
A wiec jednak spray o podwyższonej odporności na temperaturę. Wypraszam sobie insynuacje na temat dokładności odtłuszczania Malowałem pokrywę przy zmianie rozrządu, była najpierw myta specjalnym środkiem rozpuszczającym brud i tłuszcz, potem obrobiona papierem, a potem benzyna oczywiście ale nie PB98 tylko ekstrakcyjna . Moim zdaniem zwykły spray się nie nadaje, przynajmniej przy Zetecu, może ma wyższą temperaturę głowicy niż inne silniki. Kiedyś malowałem pokrywę w CC900, tam też jest aluminiowa i lakier nie schodził (tylko nie pamiętam jakim lakierem, ale nie był to Motip) Pozdrawiam!