Ściąga przy hamowaniu.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, Wiem że było ale mi nie znalazła moja zaje..sta wyszukiwarka.
Na koleinach jak i przy hamowaniu ciągnie mi kierownica raz na lewo raz na prawo. Co to?
  
 
nie jeździj w koleinach,
sprawdź ciśnienie w oponach,
sprawdź zbieżność,
odpowietrz hamulce.
  
 
Ściągało na letnich jak teraz na zimowych, zbieżność powinna być dobra, ciśnienie równe na wszystkich kołach, hamulce dobrze hamują bez sprężynowania.
  
 
sprawdź maglownicę a dokładnie czy nie ma luzu na listwie
  
 
luzu na maglo. raczej nie ma, sprawdzę jeszcze ciśnienie w oponach bo to może być najbardziej prawdopodobne.
  
 
Cytat:
ciśnienie równe na wszystkich kołach


Cytat:
sprawdzę jeszcze ciśnienie w oponach bo to może być najbardziej prawdopodobne.


To w końcu sprawdzałeś czy nie?
  
 
Na stacji paliw we wszystkich kołach dałem 2,3 więc gdybam że to nie jest prawidłowe ciśnienie a około prawidłowej, zważywszy że ciśnieniomierze na stacjach nie są sprawne to daje do myślenia.
  
 
tuleje na wachaczach obejzyj tez.
Pozdrawiam!!!
  
 
Wlasnie, tez tak mialem - jade sobie prosto, i niezaleznie od podloza (koleiny - nie koleiny) samochod przy przyspieszaniu i hamowaniu zaczynal delikatnie latac lewo-prawo, czuc to bylo tez na kierownicy, takie delikatne szarpniecia na przemian, tak ze cala karoseria sie bujala. Najpierw myslalem ze to wina przegubow napedowych zewnetrznych, ktore wymienilem pare dni wczesniej, ale okazalo sie ze przy wymianie naderwany zostal i tak juz mocno sfatygowany sworzen wahacza. Po wymianie sworznia i zrobieniu zbieznosci objawy ustaly.

Pozdrowienia!

[ wiadomość edytowana przez: Jacek145_JJ dnia 2008-11-11 13:43:15 ]
  
 
U mnie były to tuleje (latał na boki jak stara ..) po wymianie wróciło do normy
Ta radość trwała tylko przez 20tys km , mechanik który to u mnie wymieniał zamiast wybić normalnie jak to się robi to ponacinał szlifierka i teraz mam do kupienia wahacze szkoda slow
  
 
proponuję ustawić zbieżność mimo przekonania, że jest OK
  
 
U mnie żucało na boki przy zmianie biegów. Po oględzinach okazało się że śruba łącząca wachacz ze zwrotnicą była poluzowana. Wymieniłem bo nie mogłem jej dokręcić, gwint zerwany. Do wymiany potrzebowałem klucz torks bodajże 50 albo 55, i śruba, kosztowała 7 zł.