Carina e 1.8 rok96 silnik nie pali na 1wszy cylinder

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam !! jestem w kropce, zakupilem carine e 96 rok, silnik 1.8, auto nie pali na jeden cylinder- pierwszy ,pierwsze wymienilem swiece, nastepnie kopulke, przewody zaplonowe, oraz wtryskiwacz, iskre podaje normalnie , po zdjeciu przewodu zaplonowego ze swiecy na 1wszym cylindrze praca silnika sie nic nie zmienia, czy ktos wie jakie mozna podjac kroki aby wszystko wrocilo do normy, przecierz nie bede wciaz na trzech cylindrach jezdzil, po rozgrzaniu sie silnika obroty zaczynaja skakac w zakrasie 1200 do ponizej 500, czasem nawet spadaja za nisko i autko gasnie, dziekuje za wszystkie wskazowki, pozdrawiam wszystkich forumowiczow marek
  
 
To jeszcze osłuchaj kołkiem czy ten wymieniony wtryskiwacz w ogóle chodzi.
Druga sprawa, jak odpalisz na zimno, po chwili zgasisz i wykręcisz świecę z 1 cylindra, to czuć benzynę z cylindra ?
Trzecia możliwość - obadaj kompresję czy w ogóle jakakolwiek jest.
Pozdro.
  
 
witam ! , o co chodzi z tym osluchaniem wtrysku kolkiem? czy wystarczy jak na przyklad zamienie wtryski na poszczegolnych cylindrach aby przekonac sie czy ten co jest na 1wszym teraz bedzie pracowal na innym cylindrze ? po odpaleniu na zimnym i potem wykreceniu swiecy czuc bylo benzyne na 1wszym cylindrze, co mozna zrobic jesli kompresji na tym cylindrze nie bedzie ? oraz co moglo byc powodem utraty tej kompresji jesli sie okarze ze jest niska lub bardzo niska?
  
 
Cytat:
2008-10-27 19:04:49, marekkrajecki pisze:
witam ! , o co chodzi z tym osluchaniem wtrysku kolkiem? czy wystarczy jak na przyklad zamienie wtryski na poszczegolnych cylindrach aby przekonac sie czy ten co jest na 1wszym teraz bedzie pracowal na innym cylindrze ? po odpaleniu na zimnym i potem wykreceniu swiecy czuc bylo benzyne na 1wszym cylindrze, co mozna zrobic jesli kompresji na tym cylindrze nie bedzie ? oraz co moglo byc powodem utraty tej kompresji jesli sie okarze ze jest niska lub bardzo niska?


jak masz gazior to sie zawor wypalil,a jak niemasz to trzeba kompreche zmierzyc i probe olejowa.
Wtryskiwacz mozesz taktowac 12V i sluchac czy cyka

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2008-10-27 19:04:49, marekkrajecki pisze:
witam ! , o co chodzi z tym osluchaniem wtrysku kolkiem? czy wystarczy jak na przyklad zamienie wtryski na poszczegolnych cylindrach aby przekonac sie czy ten co jest na 1wszym teraz bedzie pracowal na innym cylindrze ? po odpaleniu na zimnym i potem wykreceniu swiecy czuc bylo benzyne na 1wszym cylindrze, co mozna zrobic jesli kompresji na tym cylindrze nie bedzie ? oraz co moglo byc powodem utraty tej kompresji jesli sie okarze ze jest niska lub bardzo niska?



Jak to o co chodzi ? Kołek jedną stroną wtryskiwacza, a drugą do ucha i słuchać czy cyka.
pisałeś że wymieniłeś wtryskiwacz. Zakładam ze nie na nówkę sztukę prosto z ASO Podmieniony też mógł być walnięty.
Jak czuć benzynę to można przyjąć że działa.
Badaj kompresję.
Pozdro.
  
 


Bigelektron- dzieki za podpowiedz z wtryskiem-jak sprawdzac, napisz prosze jak sie ta probe olejowa robi, gazu w tym aucie nie ma, ma duzy przebieg-ok.275 tys km.
Perzan-wtrysk zalozylem uzywany
Wczoraj pojechalem autem do pracy na noc, wczesniej odlaczylem sonde lambda, obroty silnika skakaly jak wczesniej, na zimnym chodzil ok, rano jak wracalem gdy silnik sie juz troche rozgrzal poczulem nagle w czasie jazdy przyplyw mocy- jak by sie ten nie dzialajacy wczesniej 1-wszy cyl. zalaczyl, po powrocie pod dom sprawdzam i faktycznie po zdjeciu przewodu ze swiecy na 1-wszym cylindrze- czyli tym z ktorym sa problemy silnik zaczyna przerywac- normalna reakcja, jest tak samo z wszystkimi pozostalymi cylindrami,
----- Acha jeszcze jedno ~ : jak wymienialem kopulke aparatu zaplonowego to nie wymienilem palca - moze to miec tez wplyw przy tych objawach ktore u mnie wystepuja
dzieki za wszelka pomoc,
wielkie pozdro
  
 


Bigelektron- dzieki za podpowiedz z wtryskiem-jak sprawdzac, napisz prosze jak sie ta probe olejowa robi, gazu w tym aucie nie ma, ma duzy przebieg-ok.275 tys km.
Perzan-wtrysk zalozylem uzywany
Wczoraj pojechalem autem do pracy na noc, wczesniej odlaczylem sonde lambda, obroty silnika skakaly jak wczesniej, na zimnym chodzil ok, rano jak wracalem gdy silnik sie juz troche rozgrzal poczulem nagle w czasie jazdy przyplyw mocy- jak by sie ten nie dzialajacy wczesniej 1-wszy cyl. zalaczyl, po powrocie pod dom sprawdzam i faktycznie po zdjeciu przewodu ze swiecy na 1-wszym cylindrze- czyli tym z ktorym sa problemy silnik zaczyna przerywac- normalna reakcja, jest tak samo z wszystkimi pozostalymi cylindrami,
----- Acha jeszcze jedno ~ : jak wymienialem kopulke aparatu zaplonowego to nie wymienilem palca - moze to miec tez wplyw przy tych objawach ktore u mnie wystepuja
dzieki za wszelka pomoc,
wielkie pozdro
  
 
Ja bym na szybko to sprawdzil w ten sposob.
Skombinowal wezyk taki zwykly ktory np. stosuje sie do przewodow paliwowych np. do malucha (mam taki wlasnie z niego) i przylozyl do ucha jeden koniec a drugi do wtryskiwaczy i sluchal gdzie cyka a gdzie nie.
Po tym bym zamienil wtryski miejscami np. pierwszy z czwartym i jakby mi zaczelo przerywac na 4-tym to wiadomo co jest do wymiany.