Kilka pytan o MK VII 1,8 TD(i) - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2008-11-16 18:02:25, PawBur pisze:
No chyba tak - ale żeby było jasne - masz otwieranie na tunelu środkowym przy guzikach od el. szyb - to jest elektryczne. Czy z lewej strony siedzenia kierowcy, przy progu - to jest mechaniczne i działa zawsze, oczywiście jeśli ktoś linki nie zerwie.


to mnie rozbawiłeś, oczywiście że przy sterowaniu opuszczaniem szyb mam przycisk do otwierania klapy. Nawet mi do głowy nie przyszło, że to może nie działać bez zapłonu, przed chwilą dzwoniłem do znajomego, który ma esa z 95 roku i u niego też nie trzeba kluczyka do otwarcia klapy przyciskiem.

Pytlar podjedź do magików od alarmów, zaradzą napewno coś na te bolączki...
  
 
Cytat:
2008-11-16 20:42:42, Suchii pisze:
to mnie rozbawiłeś, oczywiście że przy sterowaniu opuszczaniem szyb mam przycisk do otwierania klapy. Nawet mi do głowy nie przyszło, że to może nie działać bez zapłonu, przed chwilą dzwoniłem do znajomego, który ma esa z 95 roku i u niego też nie trzeba kluczyka do otwarcia klapy przyciskiem.


Chyba nie zrozumiałeś, chodzi o rzecz dokładnie odwrotną, że przy włączonym zapłonie nie otworzysz klapy z tego przycisku.
  
 
Cytat:
2008-11-16 21:19:11, Jacekm_ pisze:
Chyba nie zrozumiałeś, chodzi o rzecz dokładnie odwrotną, że przy włączonym zapłonie nie otworzysz klapy z tego przycisku.



dokladnie:]

i dodatkowo jak na zlosc nie dziala mi zamek w klapie i tylko od srodka otworzyc sie da klape... a w kombiaku to uciazliwe bo czesto sie otwiera ta klape...:/

pilot wyglada na oryginal ze wzgledu na to ze w srodku wszedzie wygrawerowane jest logo forda... i bede musial faktycznie podjechac do magikow od alarmów...
  
 
Cytat:
2008-11-16 20:42:42, Suchii pisze:
to mnie rozbawiłeś, oczywiście że przy sterowaniu opuszczaniem szyb mam przycisk do otwierania klapy. Nawet mi do głowy nie przyszło, że to może nie działać bez zapłonu, przed chwilą dzwoniłem do znajomego, który ma esa z 95 roku i u niego też nie trzeba kluczyka do otwarcia klapy przyciskiem. Pytlar podjedź do magików od alarmów, zaradzą napewno coś na te bolączki...


To Ty skończ rozbawiać resztę i odpowiedz na proste pytanie - otworzysz guzikiem bagażnik jak masz włączony silnik czy nie? Bo jak na razie nie jest jasne co piszesz.
  
 
Cytat:
2008-11-16 15:48:28, Jacekm_ pisze:
Można prościej, montując na próbę zamiast napinacza opornik 2 Ohm'owy (taką oporność powinien mieć sprawny napinacz).



2ohm? napewno?
  
 
Ooo, widzę że ktoś został urażony moją wypowiedzią, a nie taki był jej cel.

Cytat:
2008-11-16 21:19:11, Jacekm_ pisze:
Chyba nie zrozumiałeś, chodzi o rzecz dokładnie odwrotną, że przy włączonym zapłonie nie otworzysz klapy z tego przycisku.


...Nawet mi do głowy nie przyszło, że to może nie działać bez zapłonu... - czy to zdanie sprawiło wam tak wiele kłopotu ze zrozumieniem? (wychodzi na to, że to co oczywiste dla mnie, nie zawsze jest oczywiste dla innych, przepraszam i koryguję).
Już wyjaśniam...
Do głowy mi nie przyszło, że otwieranie klapy bagażnika przyciskiem, może NIE działać, jeśli przekręcimy kluczyk w pozycję zapłon, lub odpalimy auto.

PawBur nie unoś się proszę, po co się spinać? Zamiast się atakować nie lepiej wyjaśnić sporne kwestie jak cywilizowani ludzie?

Teraz, żeby nie pozostawiać niedomówień napiszę, że mogę otworzyć klapę, gdy silnik w aucie pracuje.

  
 
to masz instalke samorobke a ja dalej czekam czy ktos cos wie na temat strojenia pilota i poszukuje osob majacych doswiadczenie z webasto :]
  
 
Cytat:
2008-11-18 00:34:16, archivi pisze:
2ohm? napewno?


Tak mi się wydaje. Już nie pamiętam dokładnie, ale chyba tyle było. Trzeba by zmierzyć na sprawnym napinaczu i masz odpowiedź.

Suchii ja się nie poczułem urażony Twoją wypowiedzią, bo niby czemu? Zamotałeś (już nie chodzi o to zdanie ale o temat, o którym rozmawiamy), bo piszesz jak jest u Ciebie, a nie masz oryginalnej instalacji (tak wynika z opisu działania przycisku), a to tylko utrudnia rozwiązanie problemu, który ma pytlar.
  
 
ja juz nie mam problemu z klapą poprostu potwierdziles moje domysły... dosyc uciazliwa sprawa, ale chyba lepsze niz jadac na trasie zamiast opuscic szyby otworzy sie klape
  
 
troche znalazlem o pilocie:

Witam

Poniżej masz procedurę programowania kluczyka
1, przekręć kluczyk z pozycji 0 do I
2, czekaj aż dioda systemu PATS zaświeci się na stałe
3, cofnij kluczyk do pozycji 0
4, w ciągu pięciu sekund od poprzedniego kroku skieruj kluczyk na wprost w kierunku odbiornika podczerwieni i naciśnij oraz przytrzymaj przycisk odblokowania na pilocie
5, kiedy dioda n akluczyka zacznie migać naciśnij przycisk zablokowania na pilocie trzy razy
6, pusć oba przyciski i zobacz czy diody pats oraz na kluczyku migną 5 razy
i to by było na tyle reszta punktów mówi o doprogramowyaniu dodatkowych pilotów . Aby wyjść z procedury programowania należy przekręcić kluczyk do pozycji II .


i drugie cos co znalazlem:



Moze omus sie przyda:] ja jutro bede kombinowal


[ wiadomość edytowana przez: pytlar dnia 2008-11-19 07:26:59 ]
  
 
Cytat:
2008-11-18 22:26:51, pytlar pisze:
Napisz czy Ci się udało i jak tak czekam na podziękowanie za pomoc ( musze o tym przypominać bo nikomu się nie chce nacisnąć ikonki" pomógł" jak by to był jakiś problem )




to tutaj istnieje taki przycisk? ;D
  
 
Cytat:
2008-11-18 23:46:48, archivi pisze:
to tutaj istnieje taki przycisk? ;D



czepiasz sie, ja tego nie pisalem, skopiowalem z elektrody :]
  
 
hej
mam dokladnie taki kluczyk, troche sie nabawilem z jego zaprogramowaniem, najpier probowalem metoda z oryginalnej ksiazki jaka dostalem z autem - nie udalo sie. po dlugich poszukiwaniach mam te instrukcjie (rozni sie nieznacznie od tego co w ksiazce), po zaprogramowaniu dziala OK.

co do otwierania klapy - ja tez nie moge po przekreceniu kluczyka otworzyc jej od srodka (kolega w mondeo tez tak ma)
  
 
probowalem tak na szybko rano - nie zadzialalo...

ale przed chwila wyczytalem ze trzeba to robic z czerwonym kluczykiem w stacyjce...


a u ciebie ten pilot tez ma taki zasięk jak by chcial dzialac a nie mogl??
  
 
no szalu z tym zasiegiem nie ma, na pewno nie dziala jak w innych autach z 5 m i dalej. musze stac nie dalego do 2 m i to jeszcze skierowac najlepiej na podsufitke, bo tam mam czujnik. takze to jest a kurat do bani
nic nie robilem czerwonym, przesle ci po poludniu ta instruckje co u mnie dziala
  
 
w probe to mialem ze ze 50m bez problemu działał pilot... wiec troche inne przyzwyczajenia mam... wogole widze ze masz takego samego kombinozaura jak ja tylko inny kolorek i silniczek :] reszta identyczna :]


[ wiadomość edytowana przez: pytlar dnia 2008-11-19 09:55:16 ]
  
 
jednak musze czekac na instrukcje 400kv bo te metody co znalazlem nie zadziałały...:/
  
 
1. wlozyc kluczyk do stacyjki i przekrecic o jedna pozycje
2. zaczekac naz zapiali sie dioda obok zegara swiadczaca o rozpoczeciu procedury
3. przekrecic z powrotem i wyjac kluczyk ze stacyji, wysiasc z samochodu i zamknac drzwi
4. zblizyc i skierowacn transmiter podczerwieni w kierunku czujnika w klamce
5, trzymajac wcisniety przycisk zamykania, nacisnac cztery razy przycisk otwierania, przy czym po czwartym nacisnieciu pusc ic oba przyciski rownoczesnie.
Prawidlowosc kodowania zostanie potwierdzona zamruganiem diody na pilocie i dopiero teraz mozna odstawic kluczyk od czujnika w klamce.
Pozostaje tylko wlozyc kluczyk do stacyjki, przekrecic o jedna pozycje, wrocic i wyjac. Dioda obok zegarka powinna zgasnac.

u mnie dziala po takiej procedurze, wiadomo nie trzeba wysiadac i do klamki przykladac bo mamy czujniki w lampce na podsufitce. powodzonka
  
 
HA!! DZIAŁA!!
kombinowalem i kombinowalem i w koncu wykombinowałem!!:]

zgodnie z instrukcją 400kv az do 4 pkt:] zadziałało dopiero jak przytrzymałem przycisk od otwierania dzrzwi i wcisnelem zamykanie 5 razy :] najwazniejsze ze dziala
  
 
no to luz az mi kamien z serca spadl