Potrzebuje rady w sprawie POLO z 95r i silnik 1000

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wiec sprawa jest taka ze po przejechaniu kilku kilometrow jak sie auto zagrzeje i zatrzymam sie na skrzyzowaniu to czup paliwo w srodku w aucie, obroty na obrotomierzu wskazuja na troszke wyzsze niz 750 wiec chyba nie jest zle, ale rozebralem obudowe filtra powietrza i od spodu zalozylem gume nowa bo miala ta obudowa luzy, 2 przewody te cienkie sa podlaczone na nowych ciasno pasujacych koncowkach, tylko jest jeden problem z filtra taka gruba rura idzie do takiego "pudelka" po lewej stronie silnika w ktorym jest klapka i maly termostat ktory chyba nie dziala bo klapka jest caly czas otwarta a ona chyba ma za zadanie byc otwarta jak jest zimny silnik aby z kolektora bral cieple powietrze a pozniej juz jak silnik sie zagrzeje to powinno zamknac. Ale pytanie moje przez to otwarte caly czas by ciąglo do auta zapach benzyny??? czy jednak za wysokie są obroty i jezdzi caly czas na ssaniu???
  
 
sprawdz czy nie masz gdzies przecieku na przewodach paliwowych i przy pompie paliwa (pod tylnym siedzeniem czarny okragły dekiel)
  
 
już zrobione dzieki za odp, coś innego było ale dzieki za rade. pozdrawiam
  
 
to choc napisz co bylo dla potomnych
  
 
wczoraj nie mailem czasu dlatego tak odpisalem

Ale juz pisze więc:

to nie były przewody tylko ,obudowa filtra powietrza którą mocuje sie na wtrysku (znajduje sie to pod obudową filtra) noi tam już były nieszczelnosci(cienka uszczelka i jest ok) i jeszcze jedno ktoś przy wymianie filtra powietrza wyciągnoł przez przypadek przewód jeden ( takie dwa przewody do czujnika wchodza do filtra powietrza od spodu, jeden znich idzie do wtrysku a drugi do rury z powietrzem ktory sie znajduje po lewej stronie jak otworzymy maske samochodu, ma to za zadanie sterowaniem powietrzem cieplym i zimnym) te gumki wymienilem na nowe bo juz mialy takze luzy. i jest wszystko OK
  
 
czyli ogólnie nieszczelność na przewodach powietrznych

-----------------
--- Biały ---
ten zły admin