21063 1990 rok :-)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ok to jak już Leszek mnie zdradził to wygadam się:

21063 1300 1990 rok 46 tyś przebiegu

konnieciu.netiz.pl/gallery.php?gallery=lada_zielona_gora_18012009

środek czerwony w nienagannym stanie (zdjęcia będą po wyczyszczeniu). Kupiona okazyjnie do jeżdżenia na codzień. W planach tylko ATS Classic i doprowadzenie do ogólnego porządku (lusterka, chromiki, zderzaki i zaprawki) :]


[ wiadomość edytowana przez: Konriii dnia 2009-01-19 11:59:36 ]
  
 
piekna

DEx
  
 
od razu dodam, chętnie kupię:

- zderzaki do 2106 proste w dobrym stanie przód + tył
- metalową atrapę do 2106
- chrmowane klamki drzwi + korbki (ta ma czarne bo to 1990)
  
 
Ja mam zbędną atrapę do 2106, ale... plastikową, za to z oryginalnym znaczkiem w dobrym bardzo stanie, kły na zdeżaki i chyba jakąś klamkę...
  
 
oj szkoda że nie wiedziałem wcześniej bo dziś kupiłem już plastikową atrapę (tymczasowo) i znaczek własnie ładny. A klameczki masz wewnetrzne chromowane?
Za pół godzinki smigam po nowe felgi + opony
  
 
Klamkę mam jedną zewnętrzną, nawet nei pamiętam którą, ale nei wykluczone, że to od Fiaciora.
  
 
Wyglada fajnie ta Ladna

I mam 2 pytanka:
1990 - czy to jeszcze w Polsce sie sprzedawaly te Lady? Albo jest gdzieś z wschodu importowana?
I jaki to ma silnik - 21011 (lańcuch) albo 2105 (rzemień)?
  
 
Ladusa mowi sie pasku ale spoko....fajene słowo

DEx
  
 
ładzianka dostała przed chwilą felgi ATS Cup i oponki Firestone 185/60

silnik jest na łańcuchu
  
 
Fajne autko.

Pozdrawiam

igiers
  
 
mam pytanie odnośnie ciśnienia oleju.
Na wolnych obrotach na wskaźniku utrzymuje mi się w połowie drogi między 0 a 4 natomiast wskaźnik żywo reaguje na dodawanie gazu i podczas jazdy przy 3000-4000 obrotów stoi twardo w połowie drogi miedzy 4 a 8. Czy to normalne? w 2103 ten wskaźnik miałem zawsze conajwyżej w połowie miedzy 0 a 4...
Jak jest z tym u Was ????
  
 
Ten wskaźnik i czujnik to przyrządy z gatunku "myslę, że mierzę" i nie bardzo można polegać na ich wskazaniach.
  
 
Fajne autko ale 1990 rocznik i 1300 na lancuchu? To oryginalny silnik z tego auta????
  
 
ręki sobie nie dam uciąć ale nie wyglada aby cokolwiek było ruszane
Właściciele zapewniali że jest 46 tys przejechane i patrząc na wnętrze np, stan foteli itd jest "gabinet". Porobie dokładniejsze fotki w weekend autka.
  
 
DEx, po czesku to řemen i patrz tutaj , moge sobie wybrac z pas i rzemien. Rzemien jest wiecej podobny řemenu

Andrzej, dlaczego nie originalny, przeciez nowe 1600, to wszystko lancuch, a czy tam dac silnik 1300 taki albo taki .... porzad to tylko stary silnik....

I to cisnienie....gdzies czytalem, ze mialo by byc co tysiec w obrotach, to 1 na zegaru do 4tysiec i nastepnie juz porzad 4, wiecej juz nie robi dobrze jakims guferam czy uszczelkam w silniku.

I porzad mnie zajmuje, czy takowe samochody sie jeszcze w 1990 roku sprzedawaly w Polsce...
  
 
Ładna. Trochę pracy włożyć i będzie git !
  
 
  
 
elegancki furacz.Ladnie wyglada na tych felgach
  
 
Witam
Cytat:
2009-01-20 13:55:15, Konriii pisze:
mam pytanie odnośnie ciśnienia oleju. Na wolnych obrotach na wskaźniku utrzymuje mi się w połowie drogi między 0 a 4 natomiast wskaźnik żywo reaguje na dodawanie gazu i podczas jazdy przy 3000-4000 obrotów stoi twardo w połowie drogi miedzy 4 a 8. Czy to normalne? w 2103 ten wskaźnik miałem zawsze conajwyżej w połowie miedzy 0 a 4... Jak jest z tym u Was ????


Tak, to wzorcowe zachowanie, masz przyzwoite ciśnienie na wolnych obrotach a dalej wzrasta do nominalnego ciśnienia (a nic wyżej) gdyż na pompie jest zawór nadmiarowy, który się otwiera by ciśnienie nadmiernie nie wzrosło, u mnie było dokładnie 4,5, a co do konkretnej wartości, to te wskaźniki nie są zapewne zbyt dokładne, więc nie ma się co przejmować konkretnym wskazaniem.
PS fajne autko, zawsze najbardziej mi się podobały 2106, niektórzy mnie ukrzyzują, ale bardziej niż 2103
  
 
Ładne te ATSki. Jaki rozmiar?