Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-08-13 23:43:48
nie bądź taki dosłowny myślałem o prawach dynamiki ogólnie... tak jak prawach rządzących wszeschświatem ale jak ktoś nie ma się czego czepiać, to czepia się szczegółów |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-08-13 23:46:59 a ogólnie:
kręcą się dwa koła - lekkie i cięższe.. kręcą się z taką samą prędkością... które będzie łatwiej zatrzymać /ew. zmniejszyć częstotliwość jego obrotów/ |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-08-13 23:50:00 ale ja nie chciałem wcale wytłumaczyć prędkości max... tylko zwalnianie w czasie jazdy pod górkę jadąć ze stałą prędkością |
erzet_ef F&F Sympatyk alfa romeo 146 wroclaw | 2003-08-13 23:50:52 tylko ze kolo zamachowe w silniku ma za zadanie kumulowac energie kinetyczna powstala podczas suwu pracy i jesli bedzie lzejsze to zbierze jej mniej tak to wg mnie wynika |
schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2003-08-13 23:52:35 ten efekt większość zauważyła... chociaż utrata prędkości ma tylko miejsce w początkowej fazie, a potem już i tak samochód jedzie na tyle na ile mu pozwala moc... |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-08-13 23:58:07
no właśnie stąd wziął się mój pierwzsy post, że dużo osób twierdzi, że u nich takie zwolnienie na odelżonym kole nie następuje... tak, ale z ciężkim kołem ta pierwsza faza, gdzie ma miejsce utrata prędkości będzie trwała dłużej, czyli V nie zejdzie do 90 w 1/4 górki, tylko np w 1/2 |
schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2003-08-14 00:03:31
zależy od mocy, aktualnego biegu, wielkości góry |
snail F&F Sympatyk 126 Sosnowiec | 2005-10-07 14:21:58 odkopuje stary wątek bo mam do Was pytanie
czy wiecie jakie wymiary ma koło eleganta (grubośc)seryjnie,bo to na zdjęciu jest moje lekko stoczone daawno temu i niepamietam ile i niewiem też czy jest sens jeszcze odchudzać przy dłubniętym silniku |
mate17 F&F Wolny Słuchacz :) zwloki Gorlice | 2005-10-07 14:28:31 To na zdjeciu jest odchudzone ? |
lukaszc (S) Furious Moderator 5x126 Cracovia | 2005-10-07 14:31:35
to na zdjęciu jest seryjne |
snail F&F Sympatyk 126 Sosnowiec | 2005-10-07 14:40:01 ej nieróbcie se jaj poważnie ono jest lżejsze było planowane może mało dlatego się Was zapytałem i zastanawiam czy planować czy mi nie zacznie gorzej jeździć autko bo przyśpieszenie ma z pewnością lepsze niż niejeden z waszych maluchów |
owz F&F Sympatyk sejo/passat Poznań/Skórzewo | 2005-10-07 14:58:03
opcja jest taka: lżejsze koło - mniejsze Vmax większe przyspieszenie (ale też trudniej się rusza) cięższe koło - odwrotnie. Spójż na koło Krzyh00. To jest lekkie kołe |
bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2005-10-07 14:58:13 na tym kole jest jeszcze duuuuuuuuuuuuuuuzo materiału do zebrania |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-10-07 15:10:59 ja bym nawet powiedzial ze to kolo jest napawane zeby bylo ciezsze od serii |
dziqus | 2005-10-07 15:11:06
|
owz F&F Sympatyk sejo/passat Poznań/Skórzewo | 2005-10-07 15:15:06 to juz fizyka na której się nie specjalnie nie wyznaję.... |
lukaszc (S) Furious Moderator 5x126 Cracovia | 2005-10-07 16:16:39 bede dzis albo jutro w garazu i powiem ci ile mierzy takie koło bo zwazyc nie mam jak |
-maly- F&F Sympatyk Fiat 126p Kraków | 2005-10-07 16:22:51 moja waga pokazała że seria wazy coś miedzy 7,4 a 7,5 kg |