125-Rajdówka ala - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Piekny bede specjalnie na elmocie zeby zobaczyc fiatona w akcji.Pierwszy fiat rajdowka w ktorym nie ma 30 letniego silnika dohc , i nawet nie wkladaj tam takiej prehistori
  
 
dobry kancik gratuluję wytrwałości i wykonania na wysokim poziomie

szkoda że do setki potrzebuje ponad 10 sekund

dobrze że nie ma tam prehistorycznego trzydziestoletniego DOHCa , bo DOHC to złoooo
jest szpera ? lub choc 5/37 ? generalnie to taka historyczna "N"ka ?
  
 
  
 
Wiadomo że nie będę bił się o generalkę ale w tym projekcie nie o to chodziło,OHV jest z premedytacją żeby pokazać że z tego silnika można bardzo dużo wycisnąć,za 1 remont DOHC mam 3 silniki OHV zrobione na tip-top.Silnik kręci się bardzo fajnie do ponad 6 tys. Przełożeń mam kilka,kilka mostów jest poskładanych i gotowych do założenia.Na Niskich Łąkach - z kont są zdjecia było dużo fajnych aut,BMW M3,Subaru Impreza,Mitsubishi Lancer EVO ileś tam ,Honda Type-R ale tylko przy jednym było tyle ludzi że kierowca nie mogł do niego się dopchać-jak myślicie do którego
  
 
Cytat:
2009-03-01 21:36:25, fiesta125 pisze:
OHV jest z premedytacją żeby pokazać że z tego silnika można bardzo dużo wycisnąć



tu się z tobą zgadzam w 1000%
  
 
mega mega mega
I zostaw ohv, lube ten silnik

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2009-03-01 23:55:56 ]
  
 
prawda jest taka ze jesli chcesz zbudowac samochod do sportu z prawdziwego zdarzenia to niezaleznie czy to bedize duzy fiat, lada, astra czy cienias wywalisz kupe szmalu, a jak bedizesz chcial go zdrutowac za 5000 pln to kazde auto zdrutujesz niewazne czy young czy oldtimera czy ktores z nowych
a kancioch jak najbardziej ladny, tylko nie wrzucaj juz tych linkow do fotek tylko foty
  
 
Cytat:
OHV jest z premedytacją żeby pokazać że z tego silnika można bardzo dużo wycisnąć



dobra , teraz mnie zainteresowałeś , poka wykres z hamowni na którym widać jak barzo dużo można wyciągnąć z tego silnika (na seryjnym kolektorze)

na ostrym wałku , większym zaworze i jakiś fajnych podwójnych 40 mogło by to fojnie jaechać przez chwile

  
 
  
 
DOHC to zloM a nie ZLO!!!!!!!!!!!!
  
 
Dostałem kilka pytań na priv ale odpowiem tutaj.Do zbudowania hamulca przedniego potrzeba poprostu dwóch kpl.zacisków hamulcowych tzn.2x kpl. L i P + mocowania zacisków z tarczy kotwicznej.Wykonanie jest bardzo proste,serwo zostało usunięte,a pompa hamulcowa jest od Żuka ,tylko trzeba przerobić wyjścia na przewody Hamulcowa bo jest inny gwint.Hamulec ręczny to niestety już inna bajka.Pompa Girling ,korektor Tilton,dzwignia też gotowa ,wszystko z B2Rally koszt kpl. około 1500 zł.Zaciski hamulcowe na tył zostały założone przednie-całość hamuje rewelacyjnie ręczny jest "betonowy".Czasami może się przydać . Kiedyś dawno temu jak budowałem Fiestę XR2 do KJS-część z was ją pamięta (póżniej jeździł nią Kuba Kozielski) do ręcznego była dana pompa sprzęgła ze Skody 120 ale to w tym projekcie by nie przeszło Auto musi być zgodne z homologacją ,dlatego oryginalny kolektor wydechowy,oryginalny gaźnik.Te auta tak wyglądały w latach 80-tych.Nie było wtedy kolektorów od Poloneza Caro GSI .
  
 
2 zaciski z przodu sa homologowane? Ale patent:]
  
 
tak jaqo , sa homologowane , a homologacja FIA z dwoma zaciskami (do bartosia) była na stronie klubowej od 7 lat , niestety po "przebudowie' wyparowała jak wiele innych ciekawych rzeczy ...


[ wiadomość edytowana przez: Blady dnia 2009-03-04 08:22:47 ]
  
 
Duzo w tej homologacji nie widac ale jak cos to moge udostepnic :]
  
 
A nie ma lepszej kopii tej homy na tej dunskiej stronie co LUI podawal?
  
 
Właśnie ze strony klubowej ją sobie wydrukowałem i według niej zbudowanie jest autko.Oczywiście były też długie rozmowy z Mrukiem-któremu dziękuję za wsparcie techniczne i informacje z "epoki".Już niedługo będę zamawiał homologację z PZM-znaczy się oryginał z pieczątkami-mam nadzieję że mają taką to ją zeskanuję i wrzucę na forum
  
 
czyżby po modzie na 2 cylindry w 126 miała przyjść kolejna na ohv w 125? auto fajne. pozazdrościć
  
 
Byłem dzisiaj na wadze i sprawdzeniu głośności.Waga to 1040 kg ,głośność 70db
  
 
pochwal się ile kucy ile miałes paliwa w baku na wadze ?
  
 
Paliwa 10-15L a ile kucy nie wiem ,auto nie było na hamowni więc nic nie wiadomo napewno a na tym forum nie ma żartów .wałek jest Świątka 295 ,naprawdę trudno mi powiedzieć ile to ma 90-95 może ale frajdy z jazdy daje dużo .Jak kiedyś będę się nudził to skoczę do Wrocka i zmierzę moc