125-Rajdówka ala - Strona 13

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Koniec OT - kontynuujemy tutaj
  
 
A może przy okazji , tym Fiatem byś polatał w Youngtimerach
  
 
Nie mówię nie ale plany na przyszły rok to RPP.A tak przy okazji to może pomoglibyście koledze bo chcę zbudować nowy "mocniejszy" niż aktualny.Jakieś gotowe pomysły np.ile zjechać blok,jaki wałek i gdzie zrobią co z gaźnikiem i takie tam temu podobne- będę bardzo wdzięczny
  
 
blok ciachaj do minimum określonego w homie - czylina maksa, czapa podobno da się aż po zawory urżnąć
  
 
Furiosus, ty weź się puknij...
Spokojnie......
Mam pomysł...
Kup motor od Jesiona
Albo ......
  
 
Wałki to albo Rewar z Krakowa czyli Pavlus z naszego forum albo Grzegorz Grabowski z Warszawy. To jeśli chodzi o nowe. Z fajnych starych sprzętów to pewnie Winiar coś Ci może zorganizować. A gaźnik to na samym końcu trzeba doregulować. Najpierw rozbiórka silnika osiowanie cylindrów i podpór wału potem dokładne wyważenie wszystkiego. Dopiero wtedy wałek, lekkie koło, jeszcze raz poprawić głowicę, kanały, zawory, kolektory. A potem żmudne regulacje rozrządu, zapłonu, gaźnika.
  
 
Powtarzam !!
Pogadaj z Jesionem.
Jechałem z nim teraz Poznań
Auto jak na OHV ,,, zapierdala,,,,,,,,
  
 
Cytat:
2009-10-25 20:12:18, Furiosus pisze:
blok ciachaj do minimum określonego w homie - czylina maksa, czapa podobno da się aż po zawory urżnąć


furiosus ... czasem jak się nie wie to lepiej nic nie napisać niż spamować .

Fiesta , ja bym pojechał na hamowinie i zestroił najpierw to co masz pomodzone (miało być ponad 100 kuni ) chyba ze silnior już niedomaga (klepią panewy dymi nie ma komprechy) jak jest wszystko OK to wyreguluj , znajdź optymalne nastawy i pośmigaj wyregulowanym (życze żeby miał ponad 85 kucy )

druga sprawa to jakaś kuracja odhudzająca dla auta

powodzenia i cierpliwości
  
 
Cytat:
2009-10-26 07:57:31, Blady pisze:
furiosus ... czasem jak się nie wie to lepiej nic nie napisać niż spamować



no chyba mnie trochę poniosło - doczytałem dokształciłem - odszczekuję psim głosem spod ławy
  
 
Cytat:
2009-10-26 07:22:10, gregor125 pisze:
Powtarzam !! Pogadaj z Jesionem. Jechałem z nim teraz Poznań Auto jak na OHV ,,, zapierdala,,,,,,,,



Gorzałką w środku
  
 
Miętową gorzałką
To taki żart
  
 
Fiesta, a mozna wiedziec gdzie dokladnie w homologacji jest napisane o tych zdublowanych zaciskach z przodu i zalozeniu przednich na tyl? I czy mowimy o homologacji 5557? Bo jezeli o tej to albo mam cos z oczami albo mi przyslali niekompletna homologacje
I czy nie masz problemu z hydraulicznym recznym na bk? Bo w homologacji tez nic na ten temat nie znalazlem. Wystarczy miec pompe z homologacja fia?
  
 
Homologacja 5557 to grupa 1 z lat 70tych czyli auto całkowicie seryjne. Natomiast to o czym piszesz ujęte jest w homologacji 5142 w grupie A z lat 80tych czyli auta mocno przerobione do sportu.
  
 
Dzieki enes. A masz moze ta homologacje w wersji cyfrowej? I czy moglbys ja ewentualnie podeslac na maila?
  
 
Potrzebuję rysunku technicznego wałka rozrządu do FSO/PN z silnikiem OHV na pasek z wymiarami.Ma ktoś na stanie ????
  
 
Co tam znowu kombinujesz???????
  
 
E nic takiego tylko Panowie z Cat Camsa chcieli rysunek techniczny seryjnego wałka .....
  
 
Nie no
Wściekłeś się???????
Nie szkoda Ci kasy ????????????
Świątek zrobi lepszy i 10 razy tańszy.....
  
 
NIe zrobi już ostatnio rozmawiałem z nimi i powiedzieli że robią to co jest na ich stronie.Wydumek typu 305 nie i już.Pytałem się czy ktoś by się podjął i cisza jak makiem zasiał.A w Cat Camsie powiedzieli że zrobią i wałek i sprężyny dobiorą.A cena nie jest taka straszna
  
 
jak masz taki budżet to może zbuduj sobie tego złego DOHCA , zamiast jednorazówke