125-Rajdówka ala - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak Ci sie udało zrobić 70db?? moja seryjna corsa 1.2 ma 84!!
  
 
Szczerze to nie wiem ,Do 4 tyś jest oki powyżej tzn około 5 i wyżej 105 db. Czyli przy pomiarze na BT jest oki .Sprawdzane kilka razy,bo diagnosta też nie wierzył.Chyba że na stacji diagnostycznej mają zrypany przyrząd
  
 
http://www.swiatek.fora.pl/sportowe-walki-rozrzadu,5/polonez-sportowy-walek-gt91,34.html to info ze strony "Świątka" a propo mocy
  
 
Może tak bedzie lepiej?info
tak a propo to profi robota. mnie dopiero czeka zabawa z elegantem
  
 
Cytat:
2009-03-10 22:46:05, fiesta125 pisze:
http://www.swiatek.fora.pl/sportowe-walki-rozrzadu,5/polonez-sportowy-walek-gt91,34.html to info ze strony "Świątka" a propo mocy


tylko u Ciebie zostały seryjne opory przepływów w kolektorach
  
 
Blady ile koni ma seryjny nowy silnik 1.6 OHV z Poloneza ???
  
 
1040 to duuużo jak na kanta,mój borewicz waży tyle w wersji odchudzonej w domu
  
 
około 87 mułów katalogowe , po odhamowaniu pewnie mniej Twój może miec te 90-95 kucy (choc sam jestem bardzo ciekaw wyniku z hamowni!! jak by miał 100 to uwierzył bym w 120 konne ohvki )przy wadze 1040kg z rezerwą w baku , no nie porywa za to bardzo fajnie wygląda
  
 
Mój Kanciak nie był specjalnie odchudzany.Ma usuniętą całą konserwację i wygłuszenia,wyciętą zbędną instalację,boczki tapicerki i takie tam inne pierdoły.Ale ma mocną klatkę,system gaśniczy extra fotele Sabelty-ale niestety one też swoje ważą.Auta rodem z OBR-u klatkę miały szczątkową z rureczek.Dlatego i waga nie jest może powalająca na kolana.Co do seryjnych przepływów no cóż,Gaźnik naprawdę z wyglądu przypomina seryjny ale uwierz mi taki nie jest.Dwie przepustnice otwierają się razem,pierwszy i drugi przelot @26 i wiele innych,kolektor wydechowy i dwururka też troszkę jest dłubnięta Reszta wydechu-EXTRA zamówienie w firmie MICHAEL Naprawdę wszystko razem robi to fajną robotę a czy to ma 90,95 czy 100 kucy to nie jest takie bardzo ważne,Chyba za te 300 zł za hamownię to wolę kupić wachę i potrenować.Co prawda nie będzie tej jazdy zbyt dużo bo Fiacior pali przy ostrej jeździe około 30L na setkę ale to zawsze coś To spalanie to myślę że nie jest jeszcze ostatnie słowo ,bo tak naprawdę na ful to jeszcze nie jeździłem.Jeszcze jes na lekkim "dotarciu" .Ale już nie długo planuję jakiś trening przed Świdnickim tak naprawdę na ostro z zamknięciem jakiejś drogi.....

[ wiadomość edytowana przez: fiesta125 dnia 2009-03-12 22:52:28 ]
  
 
gdzie ty masz taką drogą hamownie.. przeważnie w granicy 100zł idzię się zamknąć a czasem warto wiedzieć jaki jest wykres momentu i mocy by wiedzieć jak zmieniać biegi.
  
 
Jednym do zmiany biegów potrzeba wykresu z hamowni a innym potrzeba oczu i uszu

[ wiadomość edytowana przez: fiesta125 dnia 2009-03-12 23:12:05 ]
  
 
pewnie że można to wyczuć ale jeżeli planujesz jeszcze jakieś modyfikacje to warto wiedzieć o ilę się poprawiło i czy to co się chce zrobić daje jaki kolwiek efekt.
Choć z drugiej strony to wszystko tak jest dla fanu
  
 
Jutro zadzwonię do Jetronika-bo chyba tam jest jedyna hamownia we Wrocku i zapytam się ile kosztuje zhamowanie takiego "potwora".Druga część twojego posta jest bardzo celna.Wszystko co robię to robię dla fanu .Naprawdę nie muszę nikomu nic udowadniać.Mam Fajnego Kanta i nie zawaham się go użyć .Choć by miał 50KM.
  
 
piekne podejscie
  
 
Świetna robota, a tak w ogóle to to jest grupa A?
  
 
Napewno A grupa .Wystarczy ściągnąć osłonę z dzwigni zmiany biegów i już jest A-grupa.Grupa N musi posiadać seryjne wnętrze,boczki,osłonę tunelu środkowego.Oczywiście mówię o aktualnych regulaminach.W pucharze PZM klasa RWD jest A-grupowa,A jak jest naprawdę ??? W roku 1983-było to chyba wszystko co można było zrobić z FSO 1600 ale wtedy to nie było chyba jeszcze grup A i N
  
 
Sory sprawdziłem przed chwilą homologacja A 5142 .Na niektórych kartkach również A/B
  
 
Miodzio Kant i jeszcze z OHV na dodatek
Czekam na filmiki z rajdówą w akcji
  
 
Bardzo ładne auto. Super podejście do budowy. Tylko pozazdrościć budżetu i samozaparcia. Mój się przy nim nie umywa.
  
 
Dzisiaj dzwoniłem do Jetronika.Hamownia 300 zł i tydzień kolejki .We Wrocku nie ma chyba innej ....