[srvrserver] MK7 by SRVR R.I.P. 27.08.2014 - Strona 69

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
najnowsze instalacje pozwalają na wręcz lepsze osiągi na LPG, niz na benzynie
  
 
Cytat:
2011-10-04 23:10:11, Spawn669 pisze:
myśle że niekoniecznie - sekwencja poradzi sobie z doładowaniem...



dobra sekwencja poradzi sobie znacznie lepiej niz benzyna ( w dodatku duzo taniej i nie chodzi tu tylko o koszt litra gazu )

P.S. Nie bez powodu moj wybor padl na M62
  
 
Nie raz widziałem "ciekawe" projekty jeżdżące na Sekwencji także ten myślę że też będzie jeździł Kiedyś gazownik mi powiedział że na "średnio" dobrej instalacji Sekwencyjnej nie ma problemu aby osiągnąć do 10% więcej HP od serii.
  
 
gaz ma 130 oktanów, więc wykorzystanie tego w odpowiedni sposób gwarantuje efekty.
  
 
z tym 130 oktanow to chyba troche pojechales... srednio przyjmuje sie ze LPG ma okolo 105 oktanow, wiecej do poczytania na ten temat TUTAJ. Zachecam rowniez do poczytania wikipedii...
  
 
nie no owszem nic nie mowie. nie znam sie coprawda na instalacjach gazowych. Wiem tylko jak je wyrzucać z aut ale instalacja gazowa do aut Uturbionych itp nie jest chyba zbyt tania. I tu pytanie kiedy taki wydatek mial by sie zwrócić. Bo bez sensu wkladać instalacje np za 5000zl jeżeli miała by sie ona zwrócic po 5 latach... To lepiej sobie na benzynce pośmigać
  
 
Ale dlaczego dobra sekwencja nie może być do auta doładowanego ? I wcale nie musi ona kosztować 5000 zł Dobierasz odpowiednie wtryskiwacze i parownik do osiąganej przez silnik mocy i to wszytko.
  
 
Sekwencja do auta z turbo praktycznie nie rożni się cena od standardowej .Oczywiście jak nie dasz się wydymać gazownikowi i nie pozwolisz aby włożył najtańsze wtryski i reduktor ,a pobrał normalną cene za instalacje .
  
 
Wez pod uwage to ze zeby wysterowac LPG pod turbo nie potrzebujesz zadnej dodatkowej elektroniki, ktora w benzynie jest niezbedna. Nie jest to zazwyczaj tania rzecz i ktos jesze musi umiec to wysterowac. W LPG kupujesz sobie kabelek za pare groszy na Allegro i sie bawisz


[ wiadomość edytowana przez: srvrserver dnia 2011-10-05 20:46:26 ]
  
 
Oczywiście instalacja Stag 300 i kabelek za 25 zł i wszystko wystroisz .Podstawa to dobre wtryski np Hana2000 ,bo na czerwonych Valtekach to zapomnij.
  
 
Faktem jest że taniej jest kupić taki kabelek do instalacji LPG ale czy takie finalne wysterowanie instalacji jest takie proste to nie wiem ... Wstępne wysterowanie oczywiście jest proste - bo robisz kalibrację, która rzeczywiście jest prosta, bo robi się sama. Ale żeby wystroić dobrze instalację LPG tak żeby nie było różnicy między "benzyną a gazem" potrzeba wielu godzin i testów na "dupohamowni" albo najlepiej na hamowni obciążeniowej. Kiedyś na uczelni facet podjechał vectrą B i miał instalację wystrojoną na hamowni, po czym w ramach nauki kazał nam dokonać kalibracji instalacji tak jakby była dopiero założona. Sama różnica w reakcji na naciśnięcie pedału gazu była kolosalna, a o jeździe już nie wspominając. Tyle że wystrojenie do takiego stanu instalacji trwało 3 dni ... w warunkach uczelnianego laboratorium.
  
 
a wystrojenie benzyny pod turbo jest proste??
  
 
Oczywiście że nie jest ... No chyba że dla kogoś kto się na tym zna
  
 
Auto jezdzi, znajomi mowia nawet ze zapie....... Jak dla mnie mogloby byc lepiej Oczywiscie prace przy aucie caly czas trwaja.

Air idzie do przerobki, trzeba zmienic system pompowania poduszki. Ponizej prezentuje dwa krotkie filmiki jak to chodzi na aucie. Predkosc niestety nie za duza ze wzgledu na gardlo (3mm) w systemie zasilania powietrzem.

http://srvrserver.wrzuta.pl/film/04ODRWqh3H7/video0005
http://srvrserver.wrzuta.pl/film/1g0SvbzVM2h/video0006

Cisnienie potrzebne do dzwigniecia escorta waha sie w granicach 2 - 5,5 atmosfery (w zaleznosci od wysokosci na jaka podnosimy). Przy maks obnizeniu polos opiera sie o podluznice, nie jest to problemem gdyz na maks glebie i tak nie da sie jezdzic

Pojawil sie rowniez problem ze wspomaganiem, Sytuacja wyglada tak ze np. podczas parkowania krece kierownica wszystko chodzi OK, az tu nagle kierownica zaczyna ciezko chodzic tak jak na zgasznoym silniku. Po przekreceniu troszke dalej wszystko wraca do normy i znow chodzi lekko. Krece dalej i znow przycinka... Obroty silnika w normie... nie wiem o co chodzi. Podczas normalnej jazdy rowniez zdarzaja sie przycinki. Pompa nie halasuje. Pasek jest nowy, naciag sprawdzony pasek nie slizga sie... Ktos ma jakies pomysly??




[ wiadomość edytowana przez: srvrserver dnia 2011-10-08 19:38:02 ]

[ wiadomość edytowana przez: djtados dnia 2011-10-08 21:01:34 ]
  
 
wiesz co Seweryn wydaje mi się że wspomaganie może być zapowietrzone
mi jak strzelił przewód od wspomagania i wywaliło płyn pompa zaczeła troche wyć
założyłem drugi przewód i uzupełniłem braki
jednak po pierwszym odpaleniu glanc miodzio aż tu nagle przyciny
podczas jazdy i na postoju
poczytałem troche na necie i odpowietrzyłem je teraz jest super
odpal go i pokręć kilka razy w prawo i w lewo na perzemian tak w miare spokojnie nie dobijając go do końca ( ja dobijałem xD )
powinno puścic
  
 
Przy odpalonym silniku maks w lewo,kilka sekund trzymasz, maks w prawo i też kilka sekund trzymasz i układ powinien się odpowietrzyć, uzupełnij płyn i się ciesz. Jak nie to pompa wspomagania do wymiany.
Wcześniej pisałeś że odpalasz bez płynu, odpaliłeś tak, może pompe zatarło? NIe powinno ale wiesz jak jest, czasami buble wyskakują.
  
 
A jak jest z komfortem jazdy na takim zawieszeniu ,jak to wygląda w praktyce.
  
 
Cytat:
2011-10-08 21:50:49, Kleszczak pisze:
.... Wcześniej pisałeś że odpalasz bez płynu, odpaliłeś tak, może pompe zatarło? NIe powinno ale wiesz jak jest, czasami buble wyskakują.



tylko pytalem o takie odpalanie, odpalilem na zalanym ukladzie. Co do odpowietrzenia to zrobilem juz pare kilometrow myslalem ze uklad w tym czasie odpowietrzyl sie sam... ale bede testowal jutro twoja metode

Cytat:
2011-10-08 21:52:45, kamil76 pisze:
A jak jest z komfortem jazdy na takim zawieszeniu ,jak to wygląda w praktyce.



co do konfortu nie moge sie na chwile obecna wypowiedziec ze wzgledu na to iz nie przepropwadzilem jeszzce testow przy odpowiednich predkosciach
  
 
Tak się zastanawiam - a co z przeglądem? Prawdę mówiąc ingerowałeś w konstrukcję zawieszenia i sam składałeś jego elementy - jak ktoś będzie chciał się przyczepić to tłumaczenie że żywotność instalacji pneumatycznej w Twoim aucie jest większa niż nowych silników mercedesa ( ) nic nie da.
  
 
Przeglądu nie będzie, a już na pewno legalnego