Walek rozrzadu Swiatek 760 [126]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanko. czy ktos mial PRAKTYCZNA stycznosc z tym walkiem? jak to sie zachowuje w jezdzie "rajdowej" a jak po miescie czy w trasie?

W przypadku powiekszenia pojemnosci do 800ccm czy ten walek bedzie dobry? na glowicy z powiekszonymi kanalami i zaworami od Chojnackiego bardziej optymalny bedzie 760 czy kaluza 555 a moze po prostu 385?
  
 
Cześc!, o ile sie nie myle to wałek 760 to jest wałek wyścigowy,tak więc moga być problemy ze stabilnym biegiem jałowym,a samochód bedzie sie zbierał gdzieś od 4000tyś,na trase może być ok,po mieście chyba raczej nie bo gdzie wykorzystasz jego parametry?przeważnie jezdzi się momentem, na ciasne kjs, padaka trzeba dusić auto.Ja jeżdze na 385 i żeby auto miało super przyspieszenie musze utrzymywać obrotki w okolicach 3000,potem dopiero jest KOP!!!Myśle że jest to wałek optymaLny do kaszla na KJS i miasto,obroty jałowego są nierówne, ale nie jest tragicznie.Pozdrawiam!
  
 
Możesz też zadzwonić i zamówić u Pana Heinricha z Wrocławia wałek pod swoje modyfikacje, które masz (lub, które zamierzasz przeprowadzić). Tel. 071/ 325 43 67
Z tego co wiem ten pan drogo nie robi, a wałek można TESTOWAĆ przez 2 tyg. i jezeli Ci się nie spodoba to kase oddaje. Oprócz tego profesjonalnie doradzi jak wyregulować itd.
  
 
Możesz też zadzwonić i zamówić u Pana Heinricha z Wrocławia wałek pod swoje modyfikacje, które masz (lub, które zamierzasz przeprowadzić). Tel. 071/ 325 43 67
Z tego co wiem ten pan drogo nie robi, a wałek można TESTOWAĆ przez 2 tyg. i jezeli Ci się nie spodoba to kase oddaje. Oprócz tego profesjonalnie doradzi jak wyregulować itd.
  
 
ooooo wielkie dzieki!! to jest dobry pomysl w sumie moglbym z tym jechac do Chojnackiego ale on mi wcisnie pewnie jakis walek analogiczny do tych znanych od Swiatka I do tego sciagnie ze mnie kupe kasy
  
 
Akurat ostatnimi czasy Chojnacki brał wałki Heinricha na testy do siebie i całkiem nieźle to wyszło. Wiem, że Chojnacki zamówił kilka wałków u Heinricha, ale nie wiem jakie za ile itd... jeden był na pewno od CC, bo mam wykres z hamowni. Można tylko domniemywać, że jeżeli wałki okazały się naprawdę dobre to teraz i On może ma takowe, ale czy w tej samej cenie???
  
 
No to Cie zmartwie znam inne zdanie pana Chojnackiego na temat wałków pana Heinricha do 126p i CC/SC. Mnie powiedział że kiepskie są w porównaniu do wałków innego pana............a co do tego że kase zedrze to prawda. On Ci wciśnie SCHRICK, które używa do GTX, GTX_A i nieoficjalnego GTX_B. A wałek W760 to wyczynowy a nie wyścigowy. CO zaś tyczy się przygotowania silnika to kupe kasy włożysz. A spalanie duże i żywotność krótka. Pozdrawiam.


[ wiadomość edytowana przez: DaymoN dnia 2003-08-19 10:45:58 ]

[ wiadomość edytowana przez: DaymoN dnia 2003-08-19 14:30:03 ]
  
 
ja mam taki wałek w zasadzie 760/73 bardzo dobrze sie na nim kręci silnik i nie od 4 tys tylko od 2500 sie wkręca na a grupowych przeróbkach wszystko można ustawić.polecam
  
 
A jakie planujesz wstawic korbowody do tej 800ki?

Bal bym sie o nie
  
 
no wreszcie, pofarcilo sie korbowody od samego Darallye mam nieurywki i juz mam do tego glowice panda30 z gazniczkiem pandowym, ciekawi mnie tylko jak ja to ustawie w gazniku znalazlem dysze powietrza 190 oraz 200, 2 rurki F8 i 2 dysze paliwa ... bez oznaczen na jakich dyszach i emulsjach optymalnie jezdzi 650tka? z gory dzieki za odpowiedz.
  
 
Panda ma właśnie silnik 650, więc na początek (do odpalenia) ustawienia są jak najbardziej OK.. potem pozostaje kwestia zestrojenia
  
 
sorki za to wykopalisako ale mnie zablokowano i kazano sie dopisać
powiedzcie mi jakie macie ustawienia gaźnika na tym wałku i czy warto go fazować. wpiszczie sie kto tego uzywa oprócz evila jeszcze to pogadamy prywatnie.
  
 
a jakie ten waleczek ma katy i kat miedzy krzywkami bo mi sie nie wydaje ze to jest waleczek wyczynowy ,chyba ze wyczynowy na miasto a co do strojenia to kazdy silnik stroi sie indywidualmnie metoda prob i bledow i metoda testow drogowych
  
 
Cytat:
2005-05-30 00:14:22, Parnel pisze:
a jakie ten waleczek ma katy i kat miedzy krzywkami bo mi sie nie wydaje ze to jest waleczek wyczynowy ,chyba ze wyczynowy na miasto a co do strojenia to kazdy silnik stroi sie indywidualmnie metoda prob i bledow i metoda testow drogowych


gdzieś to miałem ale teraz już mi sie nie chce szukać o przyzwoitej porze poszukam i zapodam czasy
  
 
126fan
Kąty
Ssący: 292°
Wydechowy 288°

Wzniosy
7,5/7,2

Z tego co wiem to seryjny wałek mierzony jest na luzie 0,625 a od Świątka na luzie 0.3;/



[ wiadomość edytowana przez: -danio- dnia 2005-05-30 07:13:07 ]
  
 
Cytat:
2005-05-29 23:48:01, bizer_trikolor pisze:
sorki za to wykopalisako ale mnie zablokowano i kazano sie dopisać powiedzcie mi jakie macie ustawienia gaźnika na tym wałku i czy warto go fazować. wpiszczie sie kto tego uzywa oprócz evila jeszcze to pogadamy prywatnie.


  
 
nie zebym kogos chcial sprzedac ale jest taki jeden w toruniu co na tym jezdzi mowia na niego obrotowy
  
 
Cytat:
2005-05-30 15:03:35, evilone pisze:
nie zebym kogos chcial sprzedac ale jest taki jeden w toruniu co na tym jezdzi mowia na niego obrotowy



no ba, wałek idealny na dojazdówki do roboty
  
 
Cytat:
2005-05-30 15:03:35, evilone pisze:
nie zebym kogos chcial sprzedac ale jest taki jeden w toruniu co na tym jezdzi mowia na niego obrotowy


z nim gadałem już
szukam jeszcze kogoś innego zeby porównac spostrzeżenia
  
 
hym a jak tam pojade innym samochodem ? to atrakcja/usługa bedzie na tych samych zasadach ? :> chodzi mi o bmw 320 1979 r