Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2003-08-20 23:05:42 No i narobilem.
Gdy barry szlifował kolektory ( tajemnica jakie kolektory ) ja polerowałem silnik ( mój) Miałem dosc czyszczenia bloku i głupi wziałem sie za kolanka. Te od strony wnetrza auta odeszły spokojnie sruby sie wykreciły jak marzenie. A te od zewnatrz pękły . tulejowanie kosztuje 50 zł ale czy opłaca się . W elegancie gwintowałem ale tam był seryjny silnik co radzicie ???? Coś mnie trafia ( ale warto było bo kolanka były całe zapchane więc będzie lepiej chodził kaszel jak wyczyszcze ) I znowu jutro godzina w plecy bo chciałem poprawic wylot. |
DamianS F&F Sympatyk Mercedes 230E Wola | 2003-08-20 23:07:51 hmm głowice można już dostać za około 60 zł uzywaną |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2003-08-20 23:10:57 taaaa 60 zł.
40 zł szlif przylgni na 3 płaszczyznach gniazd zaworowych. nowe ssace tez nie za darmo kupilem. planowanie głowicy - 3 mm - 40 -50 zł. To ja juz wole remontowac. Aha pozatym dzisiaj znów pasta polerska poszła w ruch 500 km i cała komora spalania byla zasyfiona - wina gaźnika i pompy. |
Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2003-08-20 23:20:47 Jest tak bajer do wykrencania urwanych śrub. jest to coś jakby gwintownik tylko lewy, to naprawde działa, podjedź do jakigoś warsztatu to Ci za dwa piwa wykręcoą te pęknięte sróby, potem gwintownik M10 i git ja tak robiłęm juz 2 razy (mam m12 i szpilke redukcyjną) |
gwynblade GOLF II i F126p Olsztyn | 2003-08-20 23:52:46 Ja dzis to robilem rozwiercilem nagwintowalem na 10 nie robilem redukcji w kolektorze terz przewiercilem na 10. Wkrecilem szpilke na spoine ogniotrwala (taki klej do kominkow w praktikerze 15zeta jest w tubie jak silikon) i zobaczymy na ile wytrzyma. |
gwynblade GOLF II i F126p Olsztyn | 2003-08-21 00:00:51 A jeszcze jest jeden patent zeby polaczyc i sciagnac kolana od wydechu nie widzialem tego jeszcze ale slyszalem ze tak sie robi. Moze ktos wpadnie na pomysl czym je sciagnac. |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-08-21 00:17:56 ale problem jest w wyciągnięciu starych śrub, czy przymocowaniu kolektorów, bo już nie kumam
najlepsze (wg mnie) rozwiązanie na przymocowanie, to po prostu wkręcenie szpilki na kleju i problerm praktycznie znika na zawsze... co do odkręcania, to rzeczywiście lepiej pojechać do jakiegoś zakładu... jeśli masz statyw do wiertarki, to mógłbyś próbowac rozwierciś tą śrubę (i wtedy powinna wypaśc...) |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2003-08-21 00:21:37 Teraz to ja juz nic nie wiem.
Nie wiem co za idiota to robił ale słuchajcie. głowica jest przewiercona i widac spawanie !!!!!!!!! Sa w niej na wylot szpilki zamontowane i widac spawanie !!!! Nie czaje tylko po co to było robione. jutro porobie fotki - coś mnie trafia !!!!! Wyciałem te śruby na równi z głowica i jutro wiercenie . Rozwiertaki nie dały rady. pierwszy raz sie z czyms takim spotkałem |
lukaszc (S) Furious Moderator 5x126 Cracovia | 2003-08-21 08:50:55 widać że sami specjaliści (czyt. tjunerzy) robia ci z furą |
DaymoN Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2003-08-21 08:52:02 Fachowcy od walenia owcy........co mają dwie lewe ręce..... |
BARRY F&F Sympatyk zalezy od dnia Stalowa Wola | 2003-08-21 10:00:21 Lukasz jak wpadne do kraka nie omieszkam CIe odwiedzic i spytac co Ci nie pasuje.To samo Daymon umiesz tylkoi glupio dogadywac?Widac to full demokracje jeden sie wylamie z glupim textem to leci od razu reszta ale jaj nie maja zeby zaczac pierwsi.
Co do glowicy to urywajace sie gwiny czy zostawajce kawalki gwintu z glowicy na srubie to standard wiec co mi tu pieprzycie ze ktos ma lewe rece.Pierwszym razem silnika czucza nie robilem wiec uwazam to ze te glupie podtext nie byly skierowane do mnie ale to i tak nie upowaznia was do obrazania kogos.A pretensje o te cholerne glowice miejscie do swoich kochanych konstruktorow. Kazdy umie gadac.Polowa to teoretycy a na forum wielecy tjunerzy a z byle gownem jezdza do mechanikow. Troche pokory... zacznijcie wiecej robic i mniej gadac TO ze sie kiedys pozarliscie z czuczuem rowniez was nie upowaznia do glupich textow.Gosciu ma problem i prosi was o rade kazdy inny mogl sie wypowiedziec normalnie tylko wy muscielisie cos palnac. |
BARRY F&F Sympatyk zalezy od dnia Stalowa Wola | 2003-08-21 10:22:48 ostatnio tego silnika nie skladalem
wiec ja tego patentu z glowica nie robilem |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2003-08-21 12:30:05 jak napisał barry.
Ty daymon sie nei wypowiadaj bo masz wszystko umiesz wszystko a auto jest jakie jest. Potem znowu sie zamotasz co masz a czego nie masz i bedzie głupio. Głowica jest sprataczona i jak bede mial chwile nagwintuje. A fakt faktem 3 raz silnik jest rozebrany co zrobić. |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-08-21 14:08:02 Nie wiem czy mam szczęście czy co, ale robiłem już kilka głowic i jeszcze żadnej śruby nie ukręciłem i gwintów też nie poniszczyłem. Może to fuks!! Słyszałem że tak robią i tak zrobiłem,że zamiast stalowych śrub lepiej wkręcić sruby z nierdzewki (żaroodporne). Ja wkręciłem już kilka takich kompletów i nie było problemów przy odkręcaniu.No i ładnie wygląda błyszcząca śruba w kolektorze |
DaymoN Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2003-08-21 14:52:15 Ale ona jest błyszcząca przez ile???? U mnie była przez 250km potem biała |