Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
DaymoN Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2003-08-23 20:19:37 To w bis czy w 126p??? bo już nie wiem |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-08-23 20:22:45 Jest coś takiego, że ow punkt na kole zamachowym musi pokrywać sie ze wzniosem wału korbowego ku górze. Czyli tłoki mają być u góry. Ja nigdy nie miałem plamek tylko wyfrezowania na kole zamachowym. |
DaymoN Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2003-08-23 20:59:26 A nawet jak nie ustawisz tak to co się stanie???? |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-08-23 23:24:51 Nic .Przecież koło nie jest zadna przeciw waga dla wału korbowego. Jest sam z siebie wyważony i koniec!! Jeśli wał nie jest wyważony to już inna spiewka. W każdym razie wszyscy tego przestrzegają jak cholera. A ja NIE. Jak narazie (odpukać) silnik sprawuje sie suuuper. |
lunatyk F&F Sympatyk unolot Kraków | 2003-08-24 00:12:01 Ale w bisie, ma to znaczenie, jesli sie nie myle to jest ono wywazane mimosrodowo.
----------------- " MONTAZ KOLA ZAMACHOWEGO- Przykrecajac koło zamachowe do wału korbowego, należy ustalić takie położenie, aby nawiercenie kontrolne na powierzchni czołowej koła (oznaczone kolorem czerwonym) znajdowało sie w najwyższym miejscu przy ustawianiu czopów korbowych i tłoków w maksymalnej pozycji górnej (ZZ) Sróby należy dokręcić momentem 44 Nm" -------------- [ wiadomość edytowana przez: maniac dnia 2003-08-24 00:27:45 ] |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-08-24 10:08:38 |